(informace je víra)

(informace je víra)

 

♪♪♪


Názor si tvoříme na základě informací. Žádná informace nám ale neřekne, jestli je pravdivá.

Můžeme jen hádat jak moc či málo. A takhle (ne)přesně si tvoříme svůj názor. Pochybný.

Takže nakonec musíme něčemu věřit, abychom nezblbli nevírou v cokoliv.

Aspoň svému názoru věříme, protože pravdu nevíme.

 

 

 

 

Autor Lighter, 19.05.2021
Přečteno 284x
Tipy 5
Poslední tipující: Amonasr, Iva Husárková, LV
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

správně pryč s informacema co místo nich jídlo? bude zítra hezky? řízeček... kdy skončí covid? syreček... když už blbeček tak aspoň syt a jaký je v hlavě klid :-))

20.05.2021 03:40:40 | Iva Husárková

Přesně tak, je potřeba návrat k důležitému, ke kořenům! Dokud se kdysi praopočlověk staral především o jídlo, měl v hlavě klid. Od té doby, kdy zvědavost na "blbosti kolem" zvítězila, začala jeho neslavná Lidská historie...:-))

20.05.2021 11:22:05 | Lighter

děkuji Lighterku úsměv pro Tebe :-))

21.05.2021 03:51:48 | Iva Husárková

zblnút nevierou v čokolvek je skoro tak zlé ako zmagorit neverou kohokoľvek :D

20.05.2021 02:38:39 | LV

Ideální z toho vychází "neviera v neveru", prostě nepřipouštet si nic, zatloukat, nechat si líbit zatloukání - jak říká jeden slavný sexuo-vztaho-log...:-)

Vzpomněl jsem si na jeden "anglický" vtip: Sir se nečekaně vrátí pro něco domů, Lady leží v posteli a ve skříni najde milence. Naštvaně se oboří na Lady: "To si vyprošuji, abys do mé skříně zase dávala svoje věci!"

20.05.2021 11:25:59 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí