(lepší vláda?)

(lepší vláda?)

 

 

♪♪♪


Největší zklamání humanistů z (ne)rozumnosti lidí je, že se k dobrým věcem nedají

přesvědčit a přimět po dobrém. Jen když se něčeho nebo někoho bojí, tak se podřídí,

hlupáci (ne)jedni! Ale dobrého člověka jako vládce znechucuje takhle po zlém lidem

vládnout. To baví jen zlé lidi, co rádi egoisticky autoritativně ovládají

a manipulují. Hlupáci si ale takové špatné vládce zaslouží.

 

 

 

Autor Lighter, 25.04.2024
Přečteno 41x
Tipy 1
Poslední tipující: Žluťák
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

v politice dobrého člověka nenajdeš, je to prostě dané z definice. A kdo se tváří, že jím je, že hájí zájmy ostatních na úkor těch svých, ten je tuplovaná svině.

25.04.2024 16:21:07 | zase já

Tomu se říká zkušenosti. :-) Ale právě proto, co si lidé obvykle o politice myslí, se do ní příliš nehrne nikdo dobrý a čistý, pokud má rozum, protože by se ušpinil a zkazil...nebo byl odejit. Znám takové lidi, co to zažili. Zločinci si hlídají své prostředí. Proto je nejlepší obranou klišé, které sami propagují, že "politika je špína", je to taková prevence před konkurencí a někým "spravedlivým", který by chtěl Augiášův chlév vyčistit...odborně řečeno praktiky mafie. Jakékoliv mocenské.

26.04.2024 12:04:05 | Lighter

Nejen že se nedávají přesvědčit, proč po dobrém sami od sebe neprahnou? Je to v lidech nějaká až zloba a pomsta právě humanistům, že člověk se sebou nechá jednat jako s dobytkem, ale opravdu ho s..e až dobrá myšlenka

25.04.2024 12:57:09 | Ezop

Dobré věci se špatně prosazují, bývá to tak zdlouhavé a náročné, že je snadnější nechat to na někom jiném. Co by se většina lidí starala o něco víc než svůj prospěch, že? Až to někdo jiný rád zneužije a dobrou myšlenku pokazí špatným provedením...třeba humanismus už jako slovo má hanlivý nádech pro lidi, to je přesně ten příklad "z lidu".

25.04.2024 16:14:30 | Lighter

... když si je sami volí...:-)

25.04.2024 11:59:07 | Žluťák

Stejně málokdo ví, koho volí. "Proč jste ho volili? - Když on tak sympaticky vypadal a mluvil taky hezky"...:-)

25.04.2024 12:05:25 | Lighter

Ale na naší obhajobu, to, jestli je politik dobrým vládcem nebo ne zjistíš až když mu dáš přiležitost se předvést...
Je to jako manželství, proto je asi ideální najit si partnerku, která už žije ve štastném vztahu a odlakat ji k sobě. Je to sviňárna, ale lepší než riskovat vztah se ženou bez partnerské historie, nebo s historií špatnou...:-)
Vtip;-)

25.04.2024 12:17:29 | Žluťák

Vtip je drsný, ale dějí se v životě často ještě drsnější věci...

A politiků (těch s dobrým charakterem, co chtějí něco dobrého prosadit), co zklamala sama sebe, jak byli naivní, když si mysleli, že budou dobří "vládci" je naprostá většina, myslím...

25.04.2024 16:09:23 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí