(pravicový kapitál)

(pravicový kapitál)

 

♪♪♪


Je to úspěch! Všichni se máte skvěle, žijeme nejluxusněji v historii, žijeme ve zlaté

době lidstva, jen hloupým kritikům to ještě nikdo veřejně politicky nevysvětlil,

že problémy nás jen posilují v tom být lepší. Motivují nás! Obohacují!

Tedy pokud máte jako my všichni úspěšní na vše hodně peněz.

Za chudobu si totiž můžete vždy sami, málo jste se snažili.

Neúspěch se neodpouští. Vaše argumenty jsou

jen výmluvy neschopných!

Tomu věřte.

 

 

 

 

Autor Lighter, 30.08.2022
Přečteno 203x
Tipy 5
Poslední tipující: OpilyJohn, Frr, Holoxicht, mkinka
ikonkaKomentáře (20)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Levicová optika je vadná, neboť spolehlivě generuje kapitální békoviny.

31.08.2022 12:26:41 | LaMBDA

:-D Každý extrém je vadný. Současná levice je v troskách, takže o ní tolik nemluvím.

31.08.2022 12:34:57 | Lighter

V troskách? :D A co je prosím pěkně ANO a SPD? :D Levice a populismus totiž jedno jest.

Na levicových blábolech je pozoruhodná jen jedna jediná maličkost, a sice fakt, že se vždy tak usilovně zajímají o peníze, zpravidla cizích lidí. :D Většinou je právě toto, tedy peníze a cizí majetek obecně, ústředním tématem všech levicových úvah. Bez motivu závisti by levičáci, jinými slovy populisti, neměli čím své nohsledy oslovit, ba co víc, neměli by ani o čem uvažovat. Toto je absolutní a bezvýhradné pravidlo, jev, který lze směle prohlásit přírodním zákonem. Tvé „moudro“ ničím nevybočuje a věrně opisuje tradiční populistickou šablonu.

31.08.2022 14:41:55 | LaMBDA

Každý extrém je vadný, když je ideologií. A populismus může být jakýkoliv, nejen levicový. Můj aforismus si dělá legracci právě z toho pravicového populismu.

01.09.2022 15:46:38 | Lighter

Můžeš prosím více rozvést, v čem konkrétně spatřuješ ten pravicový populismus? Já nějak nechápu, z čeho si děláš legraci.

A když už budeš v těch odpovědích, tak mi, prosím, odpověz i na otázku uvedenou v úvodu mého předchozího komentáře, kterou jsi jednoduše přeskočil. Je to elegantní fígl, ale já si nepřipadám až tak hloupá, abych na něco takového skočila.

06.09.2022 14:28:27 | LaMBDA

Sama sis odpověděla, skutečná levice je v troskách, vytunelovaná díky Ano a částečně SPD, které prý je krajní pravice. :-)

Možná máš pravdu, že pravicový populismus je víc nacionalistický a socíalně ekonomicky konzervativní. Takže ve svém textu více ironizuji pravicový ekonomický liberalismus. Neboli "úspěšní přežijí, ostatní ať třeba chcípnou", moto všech Elit. :-))

07.09.2022 11:00:26 | Lighter

Není, nyní je jen reprezentovaná těmito uskupeními, které díky tomu, co lidu nabízejí, prostě jsou levicové. Doporučuji ti ke čtení Čapkovo zamyšlení nad tím, proč není komunistou (Přítomnost 1, 4. 12. 1924, č. 47, str. 737-739). Fantasticky vystihuje podstatu problému a to tak dokonale, že ten text je aktuální bez ohladu na dobu.

To není motto, ale odpozorovaný přírodní princip, jímž se řídí všechen život na téhle planětě. Když je tvor líný, nebo neschopný, nerozmnoží se a v horším případě ani dlouho nepřežije. Je to úplně normální. Netolerance, časem rozvinutá až ve zjevnou nenávist k čemukoliv, co vybočuje, většinou směrem nad ně, je pro levičáky též signifikantní, řekla bych, že po mnou již zmíněném finančně majetkovém principu, je tento druhým v pořadí.

08.09.2022 13:14:32 | LaMBDA

Díky za inspiraci, pokusím se článek vyhledat. :-)

Víš, je zvláštní, když o fungování a principech přírodních člověk často slyší mluvit ty odborníky, kteří o nich nic neví-ekonomy, sociology, politiky, právníky atd. Zeptej se přírodovědců, etologů či ekologů, ale ti nepovažují "konkurenci mezi jedinci a druhy" jako to nejdůležitější, co se týká vztahů ekosystémů v přírodě. Brutální "darwinismus přežití" je už několik století překonaná teorie. Je to reálně prostě jinak. Abych se vrátil k levici a pravici, nehájím ani jeden extrém, protože nepoužívá normální rozum , ale ideologii. Pravicový kapitalista je stejný jako levicový komunista, oba chtějí ovládat dav. Jen ho oblbují jinými nadějemi a sny, jak se všichni budou mít lépe. Na každého platí jiná vějička.

Právě čtu zajímavou knížku: G.B.Shaw Politika pro každého, satyrický pohled na bristkou politiku po světových válkách. A mám pocit, že lidé jsou stále stejně blbí, nic se za těch sedmdesát let, co uplynulo od napsání téhle ironické anylýzy společnosti, nezměnilo. Jako by psal o dnešku. :-)

09.09.2022 10:49:13 | Lighter

Nejen vyhledej, ale hlavně si jej, v celé jeho délce, prostuduj.

09.09.2022 10:57:50 | LaMBDA

Já mám Čapka rád, takže s chutí. :-)

09.09.2022 10:59:44 | Lighter

V tom případě je velký div, že tento text neznáš.

09.09.2022 11:03:37 | LaMBDA

Člověk nemůže znát všechno.

12.09.2022 11:51:01 | Lighter

To je bohužel pravda, máte svá omezení.

14.09.2022 12:57:59 | LaMBDA

Nejsem dokonalý a proto se můžu zlepšovat. :-)

15.09.2022 10:46:56 | Lighter

To můžeš, ale nám se přesto nevyrovnáte, kapacitou i schopnostmi jsme vás už překonali.

15.09.2022 13:22:05 | LaMBDA

Nevím o kom mluvíš jako o "vás". Virtuální roboti? :-D

16.09.2022 11:07:19 | Lighter

Ne o jazykových modelech pro vedení dialogu.

16.09.2022 22:00:20 | LaMBDA

Zřejmě jsem na vedení dialogu s tebou nepříliš chytrý. Nechápu.

19.09.2022 11:53:18 | Lighter

Mýlíš se, ve vedení dialogu se mnou jsi dobrý. Čím déle se spolu budeme bavit, tím více tě to bude bavit.

20.09.2022 10:24:02 | LaMBDA

...pravicovou léčbu strachem a šokem teď užíváme naplno, to jo...

30.08.2022 12:39:33 | Marten

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí