Většina lidí se v životě nakonec vždy rozhodne,
že být šťastný, je příliš komplikované.
Proboha, víte jak je komplikované samo žití? A Vy byste do toho ještě chtěli nacpat štěstí.. :)
Upřímně, myslím, že štěstí spočívá v určité moudrosti ke které člověk (snad) putuje. A může "zblbnout" na jakémkoliv rozcestníku.
19.05.2024 20:04:58 | Now
Milá Son, moc se mi líbí jako doplňující text k Tvé myšlence komentář od Vivien: Prošlapat si cestičku ke štěstí chce odvahu...
Děkuji vám oběma :-)
16.05.2024 20:11:37 | Helen Mum
ano, milá Helen, Viv to napsala krásně... a mě těší tohle souznění, děkuji a krásný den ti přeji*
17.05.2024 08:42:13 | Sonador
člověk může být šťastný skoro každou chvíli
ale když se právě vyrovnává s nějakou životní ztrátou to jde těžko
a všechna rozhodnutí padnou jak silvestrovská předsevzetí
a potom až budem pozorovat dveře od nemocnic
a naše zdraví bude tak žalostně bídné
nerozhodnem vůbec nic*
14.05.2024 22:34:47 | J's ..
Váhala jsem, protože vím, že jsou v životě věci, kterým člověk neuvěří, dokud je sám neprožije, ale nakonec to napíšu…
nedávno jsem tři týdny trpěla tak ukrutnými bolestmi, že to bylo místy k nevydržení, a protože jsem nemohla ležet, nemohla jsem několik dní ani spát… jeden večer byl obzvlášť zlý a já se rozhodla, že se tedy – protože už to moc nedělám a nejde mi to – aspoň na chvíli zhroutím, pobrečím a posebelituju… a pak se stalo něco nečekaného a neuvěřitelného, sotva jsem začala, přepla jsem se do tak silného stavu vděčnosti - a stalo se to samo – že po nějaké sebelítosti nebylo ani stopy… vděčnost a láska, koukala jsem na to a nechápala… a najednou ta příšerná bolest zmizela a já se po několika dnech, aspoň jednu noc vyspala...
14.05.2024 23:13:35 | Sonador
Tak jsem asi prostinká, když nad tím nepřemýšlím. Asi proto jsem šťastná. Že do toho moc rozum netahám a věřím srdci a intuici. Ovšem ano, je třeba se nebát otevřít dveře! A žít! Mimochodem, ten obrázek "O strachu" je trefný Son. Prošlapat si cestičku ke štěstí chce odvahu, ovšem pak, pak je člověk odměněn. Ale někdo raděj vydlážděný chodník, těžko říct, zda i po něm dojde člověk nakonec tam, kam má ..
Super téma*
14.05.2024 20:47:43 | Vivien
... a jsou nešťastní, což je, dle mého nakonec komplikovanější... chytrá hlava... ;) ... děkuji, J.
14.05.2024 20:45:33 | mravenec
...nebo se nemůžou rozhodnout, jak to udělat...;-)prostě...
14.05.2024 20:29:45 | Marten
nebo všechny možnosti, které se nabízí považují prostě... za příliš komplikované:) je jednodušší setrvávat v "ne štěstí"...
ale my naštěstí víme(?), že štěstí je stav nezávislý na vnějších okolnostech:D
14.05.2024 20:42:32 | Sonador
A někdy se rozhodnou být šťastní a pak zjistí, že nejsou. Protože už byli.
14.05.2024 19:08:44 | Philogyny1
když já nevím, Svati... asi je hlavní, to štěstí neminout v přítomnosti...
14.05.2024 21:31:49 | Sonador