(e-(spoiled)generation)

(e-(spoiled)generation)

Anotace: 260 (Anglický název, aby tomu rozuměli i ti mladší a modernější Češi(?).:-)

Sbírka: Blbá Moudra a Černé Ironie

 

 


 
 
Když nemají čas ani rozum rodiče, děti vychová špína světové e-ulice. Virtuální motivační smrští komerce pro blbce, morálně-toxického odpadu a sexy nechutností. To je ta pravá svobodná (ne)výchova.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Autor Lighter, 03.01.2017
Přečteno 828x
Tipy 3
Poslední tipující: LV, Jeněcovevzduchukrásného
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsem Stonásobně šťastný, že jsem jako kluk a mladej zažil vše, a nebylo toho málo, bez těhle počítačových Většinou kravin.ST.

03.01.2017 22:31:29 | Jeněcovevzduchukrásného

Informace nejsou kraviny! Asi tak miliontina procenta (ze všech těch kravin) určitě ne! Jen je najít. :-))

04.01.2017 11:55:45 | Lighter

Je pravda, že skrze počítač jsem se asi před deseti dny skontaktoval a to po Čtyřiceti letech, s kamarádem s dětství.Neměl ho doma nikterak idilické a navíc se musel starat o svých šest mladších sourozenců, tak, že, když jsem pro něj s kamarádam zašli domů, často nám mezi dveřma řekl, že jít ven nemůže:-(.Měl Skvělou Babičku, která mu Hodně pomáhala.Posledních půl roku se mi Velmi často vybavovala v mých myšlenkách, vzpomínkách, a já jsem se pustil, a to přes tento TECHNICKÝ VYNÁÁÁLEZ:-), do pátrání, kde je mu konec.Když mu asi ve čtrnácti zemřela jeho Babička, tak se pak odstěhovali a od té doby jsem kamaráda neviděl.Díky jeho babičce(tedy přes jakési nadvnímaní?, A TO BEZ počítače!:-), a o tom jsem již dnes naprosto přesvědčený), jsem se dal do pátrání a nakonec jsem ho vypátral přes Spolužáky na počí..:-).Už jse si psalí a jsem za to moc Šťastný.Žije již dvacetšest let v Kanadě, má se dobře a v lednu jako každým rokem přiletí na celý měsíc do Prahy.Moc se na Něj Tšším:-).Za toto vše Děkuji Všemohoucímu, jeho Babičce a taky počítači.:-)

05.01.2017 11:07:02 | Jeněcovevzduchukrásného

To je jako se vším, i s počítačem. Záleží na co (dobrého) ho použiješ. :-)

05.01.2017 11:50:51 | Lighter

Hm, jak jednoduché vysvětlení.:-)

05.01.2017 16:59:03 | Jeněcovevzduchukrásného

Okná otevřou si do Eulice
pasou se tam emulice
osla streetnou už i v Osle
globálním je ajtí poslem :D
http://www.emule.com/wp-content/uploads/2014/02/emule-windows-8.jpg

03.01.2017 15:15:31 | LV

Oslíci spokojení uživatelé? Krásná reklama. :-))

04.01.2017 11:51:31 | Lighter

slovutne oslovuje :D

04.01.2017 12:48:40 | LV

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí