Strážci sudu

Strážci sudu

Anotace: a možná i osudu

 

Řekla jsi: ,,Pojď, zavřeme zlo do sudu.

Všechny spálí."

Řekla jsi to, že je tam Kraken.

Tak zavřel jsem víko.

Jsme strážci sudu.

Lidé se dožadují: ,,Pusťte to ven! My to chcem!

My to chceme zpátky."

Nemůžeme otevřít Pandořinu skříň.

Všechny to zabije.

Oni to chtějí. Nedbají.

Není stáří, není čas, není smrt.

Pouze život s jeho strážci.

 

Otevřete to a budete úpět bolestí. Úpěli.

Pustíte Krakena a popálí vás. Byli popáleni.

Plakali, sténali, trpěli. 

Kleli na strážce. Sud nezavřeli.

Bylo na něm totiž napsáno:

PRAVDA, LÁSKA, BEZPEČÍ, ZDRAVÍ, ŠTĚSTÍ

 

Věřili

 

 

Autor Narragan, 25.03.2024
Přečteno 66x
Tipy 10
Poslední tipující: enigman, Pacik, Chane, cappuccinogirl, o3_gambit, Žluťák, mkinka, Anezka.M
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

byla soudná...

28.03.2024 10:31:50 | enigman

Soudě podle osudí, asi ano

28.03.2024 11:05:17 | Narragan

O ho ho... hoooodně zajímavý dílko. Pandořina skříňka, Kraken... to je svět, na kterej slyšim... a kterej láká, stejně tak, jako otevření toho sudu... spousta lákadel je nebezpečnejch...no tohle bylo nebezpečný zatra moc...a lidstvo je furt stejně blbý a furt stejně nepoučitelný!!!

25.03.2024 21:39:32 | cappuccinogirl

Je to jak mluvení do sudu. Ale neberu nikomu jeho názor. Kazdý má právo žít podle své víry :) Nemyslím, že je lidstvo blbý. Když poznám jedince, začnu mluvit jinak. Lidi nejsou blbí. Jen jaksi slepě důvěřiví. Kdybych si začal myslet, že lidi jsou odpad, stal by se ze mě ten, jež proti lidem zbrojí. Jsou takoví a daří se jim rozsévat války, nenávist. To lidi nevidí, že je někdo nutí k nenávisti,xenofobii.

25.03.2024 22:52:32 | Narragan

Ok, beru, lidstvo jako celek nelze hodit do jednoho pytle s označením: hlupáci... to jen jedinci to tomu celku kazej, ale kazej to fest! Píšeš o slepé důvěřivosti, dobře, částečně možná, ale řekni mi, kdo z těch, co už jsou na světě nějakej ten pátek, by věřil, že je možný, aby v jednom sudu bylo tolik skvělejch věcí??? To je přece jasná past:-):-):-)

26.03.2024 00:08:25 | cappuccinogirl

Jasná past mistrně přikrytá listím. Už se chytil pan Vlček i paní Vlčková ;)

26.03.2024 01:14:27 | Narragan

Nooo...a to jsou přesně ti, co by zasložili do pytle s označením...:-):-):-)
Jenže je hodně Vlčků, i hodně Vlčkových...kdybych tvrdila, že jsem se nikdy nedala ničím ošálit, lhala bych, až by se mi i od ccina prášilo:-):-):-)

26.03.2024 16:31:13 | cappuccinogirl

Tobě se práší od ccina? :D Trochu sucho, ne? To mě pobavilo :D Však nutno dodat, že já nejsem výjimkou, rychlé pravdě lze lehce uvěřit.

26.03.2024 16:36:30 | Narragan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí