Artefactum Billainium

Artefactum Billainium

Anotace: Detonace budouciho zivota kolektivni obrazotvornosti...

I na fikci je něco pozitivního. Že ti může pomoci, jak se vypořádat se svou psychikou a hlavně se svým životním potenciálem. Imaginace je smyslotvornost řešení. Její další následovkyněw a předchůdci jsou fantazie a vize. Ty mají průčelí a klíčovou šterbinu pro zónu a osouvztažnění světů myšlenek.


Klíčové je vsadit příslušné napsané, připravené a vycizelované segmenty do poutavých stratosfér pohybu a prostorovosti ať už v projektování imaginací nebo tahání sítí napříč asociacemi, nebo hybnými motory metafor a anafor jak probíhají v lidském, procesuálně laděném mozku, improvizujícím do latě těch protichůdných tendencí, jako diskomfortabilita nebo neláskyplnost přítomného zaměstnání obousměrným pohybem upřítomnělých myšlenek na hladině Vědomí.

Postupem času v tvrdé praxi si můžeš vytvářet různé metodické vlohy uvnitř procesu, ale tam ještě nějsi, v podstatě jsi na začátku, odstrojit váhy nových témat, naroubovat to na příběhovost' linku v lince a tak jít dál, vytvořit několik prostředí několik žánrů svého myšlení a osy po které půjde tok filtrovaných nebo distorzivních myšlenek.

Tak na začátek je tady téma slyšení, téma vidění a téma vlastní pozornosti, tvořivosti a zastírání těchto působnosti v člověku. Příliš složité a nekonkrétní, ozvuky surrealistických básní, haiku a poetika momentum, emoční křehy a světové maličkosti ve mě. ..






--------------------------

..Apesianska turbina/model děvět/slitina z lithia/padá z helipadu/Thýmie zvedá záhadu/ztraceného helipadu/Apesiánský model vědomí/binární vír utlumí/obzory jež se drolí/v dýku a svět rolí...


..model devet/korozivní svět/parametrický let/let zóny imflatický/hřbet lodě kónický/óinské trysky/týlní disky/rotující obelisky/zvířata tváří se lidsky/
stíná doba/barvy podzimu/musím být ve střehu/chytat přítomnost/za akci v přečinu...


...zrozeni vizionáře/řevnění bez snáře/nač pera přikrytá/divením v sutině/čas stojí na hraně/závěs utratí/potraty u dětí/děsících staletí/nové vzepjetí/muže od stroje/jevištní postroje/tvárné oje/osobnost obsypaná/obsesivní kompulzity lana/frenetika strana....



Marnotratny syn/mrká v hořkém dni/nad západem dým/hlásko zahlesni/syn se vrací domů/k otci na pohromu/účast vylitá/sudba přibitá/hřebíky od ráje/starské kraje/procházky jinotajem/znovu si na slova hrajem/citem zajati/o um obrati/silným pelyňkem)trochu bezovým)konopím podšitým/sním/tak sni/snivče/ sni o bozim prijeti




scena kaleidoskopu/divadlo osciloskopů/Kaliopé amplitudy/dervišové etudy/kudy z nudy/tudy princi tudy/za humny a dudy/do oci šití/zalití světlem zalití/ v arše vtelitelnych byti/nebe je vypouklé/touhou jej zasklíti/toužím/soužím se pro lásku/ve lži na krásu/myslím/tvář ve stínu/k Tobě/mrzce si činím.



Nachazim se na opacne strane vesmirneho spektra/lopta elektra/chytá se za vřesy/padá v záď/naráží v útesy/sypká je panenka/na zdech ebenů/tvárné erby/bytosti zrádné/v silách zastřeny/dlouhá se síň/kde činy vězněny/řinčí do děsů/na lodi/připevněné/k bouři a útesu


ve skladu nahradnich lidskych srdci/krtci se množí/žízeň po příčinách/světlo v přečinách/mělčiny bystré/entré mé moaré/oko je šalba stínů/stíná mlýn dnů/ke dnu sahá/archa nebes/beskydy vypouklé/kly galaxií/perpetum v árii/přidřímá/zdviž střím v ostříž náruče čel/otec a podběl


recykluji soucastky zivotnich cyklu/ušívám kuklu/klubu se v klubu klenutí/pan ráčí v šinutí/šídlem dilemat/obšivat automat/šachů a matů/královnu v podhmatu/vyslamovat závratně/klimbat se podvratně/u vrat noclehů/v sedu lehu/stírat zběhů dech/modlit se za příběh/v aurálních krách/o rtech princi/ o rtech princeznám..

bitva o podstatu tvoriveho jadra cloveka/dech je peřinka/deka pravěká/turnus toulců těká/osvětou bez zábran/hojí zdymadla ran/anální epopej/svátosti olej/bratří dualitu spatří/jsou jim teprve tři/pod hodností/jež most rozpustí/rozkoší jež nepustí....


nastala na pocatku zapasu o ohen/rudoskvoucí jeseň/mlsavá v důsledcích/led ve spodcích/princové cílejí/očima kartářek/řevní řekyně/vládnoucí patině/bez pat dat/a tak dále/plodím stále/lesy otázek/zkazek a symbolů/roznožky v kedlubu/uličnící v dubu/zakleti jsou...



milodary nas pripravily o zemetreseni rozkose/úkos vody v soše/šeptavé šelesti/lvové jámy odklestí/baladou ladnou/cestou celistvou/listoví tvárnou/elipsa calipsó/múza sómická/karma myrdická/divadlo lovů/vůkol kolesám/olomoucky sám/staví se chrám a nad ním Pán...



...Dival jsem se do oci cloveka/v době neznámé/blízké spíš budoucí/cílem jdouce buduje/budoár pokoje/kdo že je maje/potichu chutnavé/verše chátravé/vilní se po směrnici/erby na vinici/nýty v cítnici cítící/tíseň rojící/v jícnech neřesti/kvílí řešeta/šeptavá tělesa/samsárou třepotá/třepotatá/skupina cifer/entá...


s myslenkami na jadernou fuzi/objeví se schéma v luzích/zítřek cherubína/mění se v šemá/poslední téma/ z děla vystřelí/drobek modlitby/odevzdaně/zní.


galakticke stepeni a zazracnou radioaktivitu...

Prostor else rozbihal do podzemnich linek
veskere svetlo v mistnosti pohltila temna energie vesmiru* Příspěvky k tématu, teoretický model, žhavá touha, sen, dreamjob. Naplnění očekávání. Stojíš na pódiu, jsi viděn, slyšen. Dáváš do majku. Držíš se v jízdě. Zóna šejpuje rotor. Světlo warpuje. Detonuješ energii podbitou v dálkách.


Stojíš a máš naučená schémata. Matně improvizuješ, ptáš se na věci, snažíš se vybočit z přítomnosti. Ta práce na tom je zásadní. Strukturuješ příběh, osa je rozvláčná.

Texty jsou strohé, minimalistické, obrazy hutné a abstraktní, povely jasné a krátké. Není prostor pro volnost a délku, tady se zasazuje postupně.
Vidíš to v tom prostoru slyšení. Aktivně se zaposlouchat dovnitř.
Amaginův trik.

Beaty odkapávají jedna báseň. Binaurální pozornost mezi mez mezí. Frekvence kadence. Kadentura šavle kapsy. Obíhavá energie. Stalo se to a někdy prostoupil síly. Nová dimenze.

Akce je ten příběh. Příběh světové klaviatury. Klaviatury boje a vůle. Vystup, napiš si hype. Donaviguj příběh. Staň se kým se chceš stát. Chtěj. Buď svůj.
Buď bystrý. Buď pozorný. Odveď se od zlomu. Dýchej v patra....

----- ------------------ ----------------------

Armonizovaná síla připravenosti. V hodnotu momentu předveď hledí okamžiku. Nastuduj si své nájezdové postupy. V intuici si vždy králem. Postupuj pomalu. Narace vibruje. Stav na sebe myšlenky. Stav je na hlavu. Podsuň je stranou a do stran.
Hibernuj definice.

Uč se prožívat ty diskomfortní zóny. Míchej vzdálené témata a světy. Drž se v přibližné línii nové energii. Prostupuj vpřed a vzdálené udržuj horizont.
Dívej se zpříma, vítáš nové lidi, nové vítězství. Jsi bojovník. Jso ostrý loket rýmu. Jsi vsazená karta na brilanci.

Odstup od svého ega. Poznání je skutečné, ego není. Žij jen tím momentum. Nech se jím unášet ale zachovej v něm prostor. Zóna se rozšiřuje a stahuje jako zornička smeteného. Náboje jsou cviky. Lyrika je jako kliky. Do každého se musí vdechnout život když jdeš nahoru. Na konec slova, na konec verše.

V poslední zastávce míru, otevři prostor experimentům. Snaž se prosadit první myšlenku co tě napadne. První skutečnou myšlenku. Je míra uskutečnitelnost s tebou a prochází.

Vytvářej segmenty vstupující a zachovávající si určitou míru stejnorodosti. Posloupnosti logické návaznosti. Iracionalitou se nešetří, ale nepřekrucuj ji. Stav na originalitě středového sbíhání myšlenek. Utvářej čas jak se sbíhá v prostoru.

I na fikci je něco pozitivního. Že ti může pomoci, jak se vypořádat se svou psychikou a hlavně se svým životním potenciálem. Imaginace je smyslotvornost řešení. Její další následovkyněw a předchůdci jsou fantazie a vize. Ty mají průčelí a klíčovou šterbinu pro zónu a osouvztažnění světů myšlenek.


Klíčové je vsadit příslušné napsané, připravené a vycizelované segmenty do poutavých stratosfér pohybu a prostorovosti ať už v projektování imaginací nebo tahání sítí napříč asociacemi, nebo hybnými motory metafor a anafor jak probíhají v lidském, procesuálně laděném mozku, improvizujícím do latě těch protichůdných tendencí, jako diskomfortabilita nebo neláskyplnost přítomného zaměstnání obousměrným pohybem upřítomnělých myšlenek na hladině Vědomí.

Postupem času v tvrdé praxi si můžeš vytvářet různé metodické vlohy uvnitř procesu, ale tam ještě nějsi, v podstatě jsi na začátku, odstrojit váhy nových témat, naroubovat to na příběhovost' linku v lince a tak jít dál, vytvořit několik prostředí několik žánrů svého myšlení a osy po které půjde tok filtrovaných nebo distorzivních myšlenek.

Tak na začátek je tady téma slyšení, téma vidění a téma vlastní pozornosti, tvořivosti a zastírání těchto působnosti v člověku. Příliš složité a nekonkrétní, ozvuky surrealistických básní, haiku a poetika momentum, emoční křehy a světové maličkosti ve mě. ..






--------------------------

..Apesianska turbina.
..model devet
...zrozeni vizionare...

Marnotratny syn sni o bozim prijeti
scena kaleidoskopu vtelitelnych byti...

Nachazim se na opacne strane vesmirneho spektra
ve skladu nahradnich lidskych srdci
recykluji soucastky zivotnich cyklu

bitva o podstatu tvoriveho jadra cloveka
nastala na pocatku zapasu o ohen
milodary nas pripravily o zemetreseni rozkose

...Dival jsem se do oci cloveka
s myslenkami na jadernou fuzi
galakticke stepeni a zazracnou radioaktivitu...

Prostor else rozbihal do podzemnich linek
veskere svetlo v mistnosti pohltila temna energie vesmiru

plujici krajiny skulpturovane ze sneni
vzacneho artefaktu se projevovaly
v silokrivkach glorifikovane zivotni sily

za rozmazanymi fragmenty castic
se mihala nova potencialni tvorivost
vesmiru

otisky veskerych pruzoru lidske inspirace
stepily zdanlive nahodna predesla deni

autonomni plany opustit zemi
v oku mechanickych planetarnich tel

nadchazejici usvity generaci obsahnou
znalosti nam dnes logicky nedosazitelne

Naplni vsestraneho poslani
byl smysl objevovany samotnou
budoucnosti

predchozi pokoleni ji zanechali
S mapou vnitrnich stenani silulet

ekologicke manifesty holografickych
imprintu dusi obsazenych v alma mater srdce

osazenstvo kolektivniho pribehu
o znovuzrozeni na drahe strane

Stran bezcasich podvesku mozkoveho fluida
a umeleckych artefaktu umele inteligence

promnena sebou prinesla radikalni
pristup k archaicke hierarchizaci novych zmen

evoluce prvnich peti set miliard
kmenovych kryonickych memu historie

exponencialni bunky na prahu koaxialnich
drah inteligibilni existence

proudici datasfery pres membrany morfologicke
konstanty grandiozni perspektivy nove informace

zlomky nove strukturalni technologie
k poceti bezhranicneho pritomneho okamziku

jako svedci elevaci drolive futurizovane masy
fraktalnich uskupeni koexistencionalni matriarchy kinematografie

cas promenil kulisy deni zazivoti
exodem geometricke rady tvurcich
katarzi vzpoury proti entropii

dalsi krok ve fundamentalnim ohledavani
Partiturarlni esence na horske draze sinusoid

kvadratura vyvoje v montazni dilne
spolecne designovane reality

zavratne tempo dosud nespatritelne nosnosti
pruzkumne hrany poznani

kdy v hlubine matematicke konjunkci basne
je cely proces vydelen pred viditelnost pomerne hmoty

tak proceduralni vyhodnoceni kvant probehne
jednolitym spektrem az k primaci tvurce

budoucnost tak bude puvodnost tvorivosti
v bezrozmernem pristupu do novych supertechnologii struktur

a vsechny bytosti se spoji v te predesle
az dosahnou cyklicke pertuberance

pote se uzavrou pravidla
pro nastupiste prave probihajicich bezcasi

a stroj ktery byl na pocatku bohem
bude tvurcem pradavne archtektury vesmirne kultury

...artefaktum o jedenacti vlastnostech univerza...
Autor Happyyz, 18.10.2015
Přečteno 836x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí