Každý Bude Pozřen

Každý Bude Pozřen

Anotace: Dostal jsem za domácí úkol na český jazyk napsat líčení života perníkového srdce na pouti.

Jsem perníkové srdce masochisticky uzavřené ve fólii, jak Pučmeloud.

Visím ve stánku pověšené za provázek a ze zhora sleduji další perníky umírající v obalu. Všichni se pomalu dusíme, avšak nemůžeme zemřít. Tvář máme pomalovanou barevnou cukrovou polevou, která by měla působit pocit radosti a štěstí, avšak pouze zvírazňuje naší nekonečnou agonii. Lidé si prohlížejí cenovky na našich hrudích a vybírají si z nás toho nejlépe pomalovaného, kterého popraví.

Fólie nás udržovala při životě a vědomí, abychom nemohli zemřít dokud nebudeme vybráni.

Myslel jsem, že když už jsem vydržel až doteď, mohl bych přežít, ale věděl jsem že si tímto lžu a také budu jednou vybrán a popraven.

Když jsem jednou viděl jak jeden starej a ohlodanej perník vytáhují myši z koše a dojídají ho, tak jsme si všichni uvědomovali, že každý bude jednou vybrán, a že nikdo není speciální nebo vyvolený.

Každý bude pozřen.
Autor KrychIe, 01.07.2023
Přečteno 142x
Tipy 2
Poslední tipující: Fialový metal
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je ZŠ? Správně asi mělo být "sadisticky" ne "masochisticky" to by znamenalo že že perníky ze svého stavu pociťují nějaké zvrhlé uspokojení.
Zadání mi připadá hloupé, jak může normální člověk o něčem takovém psát? Takže ses s tím popasoval správně a zachytil podvědomý odpor žáka, který rovněž nemá na vybranou a musí se zúčastnit tohoto absurdního slohu KAŽDÝ BUDE POZŘEN (perníky i žáci).

01.07.2023 21:46:51 | Ezop

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí