Život s reklamou

Život s reklamou

Anotace: Dílo popisuje běžný den chlapce, ve kterém se neustále naráží na reklamy různých výrobků, se kterými se denně setkáváme.

Život s reklamou

Ondra lenivě vstal a dal si svou oblíbenou kávu. Chudák se pomalu ani nenasnídal, protože ho ihned táhla ven. Naštěstí se udržel, a jelikož si řekl, že své ráno chce mít opravdu dobré, zvolil ke snídani sušenky Bebe, protože jen s nimi člověk může mít opravdu dobré ráno a být stoprocentně výkonný po celý den. Oblékl si košili, když v tom … Co to?! Pro bůh, to je vůně! Prádlo vyprané v Pervolu! A jak je hebké a svěží i přesto, že ho nosí už celý týden! Neuvěřitelné. Odcházel z bytu do školy a cestou popíjel Actimel, který kolem něj vytvořil ochranný štít proti bakteriím, virům a dokonce i proti dešti. Pro jistotu však měl nepromokavé oblečený z Lidlu, aby si mohl užít i deštivé dny a radostně si poskakovat v kalužích.
Ve škole usedl do lavice a vyčkával na příchod první hodiny, což byla biologie. Zrovna probíraly, pohlavní orgány. Učitelka chtěla poučit dívky ve své třídě a praví:,,Dívky, pokud budete mít někdy problémy, tak…“. „Tak požijte Lactacyd!“ vykřikl jeden z jeho spolužáků. Ve třídě se rozezněl smích. Učitelka uklidnila svou třídu a vyložila zbytek látky. Ondra si už vše zapamatoval, protože užívá Ginkoprim max, díky kterému si zlepšil svou paměť. O velké přestávce vytáhl svou svačinu a náhle začal tančit a s ním i jeho spolužáci, jelikož jogurt Bobík Vás roztančí s kamarády.
Počasí se vyjasnilo, a tak po škole chtěl jít Ondra se svou partou do parku, ale dostal za úkol ještě nakoupit nějaké potraviny domů. Zamyslel se, který z obchodů zvolí. Bude to Globus, kde je svět ještě v pořádku? Penny, aby nakoupil hezky česky? Lidl, který je levný? Své dilema nemohl nijak ukončit, a tak zašel na tržiště, kde nakoupil vše, co potřeboval, odnesl nákup domů a šel za svými kamarády do parku. Když v tom se zarazil. Park je přece plný stromů! A ta ohromná, košatá lípa se proměnila v alergen obří velikosti, tvarem připomínající míček s bodlinami, se kterým si často hrají psi. Naštěstí! Je tu pro něj Claritine! Slupl jeden prášek a pelášil si to do parku za svou partou.
Během užívání si dne v parku mu zavolala mamka. Každý věděl, že to bude na dlouho, protože jejich neomezený limit od T-mobilu, jeho mamka vždy chtěla vyčerpat až do dna. Kolem osmé se vrátil domů a dal si polévku z pytlíku, protože ty od Maggi jsou přece vynikající!
Vešel do sprchového koutu a opět ho přepadlo dilema! Je jasné, že na vlasy použije šampon Head and shoulder, protože je to kapitán fotbalového mužstva a lupy na jeho ramenou být rozhodně nesmí! To by naprosto snížilo jeho sportovní výkon. Ale jaký použije sprchový gel? Fa, aby voněl dívkám? Adidas? Dove? Nakonec použil všechny a měl jistotu, že bude mužný, jeho kůže bude pevná a hebká, a podobu 140 hodin se vůbec nebude potit. Po sprše přistoupil k umyvadlu a začal si čistit zuby svým elektrickým kartáčkem, který doporučuje snad každý dentista na světě. Poté se usmál do zrcadla a oslnila ho jasná záře jeho úsměvu díky zubní pastě Colgate.
Po očistci v koupelně šel do kuchyně, kde jak doufal, si udělá svou oblíbenou šťávu, aniž by to nebylo u nich doma hustý, protože pije šťávu Jupík. Jeho přátelé se naštěstí neseběhli, ale naskytl se mu pohled na matku, jak leží na kuchyňské lince a brání ji vlastním tělem, protože právě ona je jedna z deseti žen, co nepoužívá Savo čistič.
Zakroutil hlavou a šel si lehnout do své postele, ze které už nejspíš nikdy nevstane. Jelikož má tu nejlepší matraci a slíbil jí, že ji už nikdy neopustí.
Autor Barca19, 07.09.2016
Přečteno 805x
Tipy 2
Poslední tipující: Fany, danaska
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezké, vtipné, svěží, fajn... A hlavně: ze života!

29.12.2016 22:40:12 | Čelenka

Bezva :-)!

08.09.2016 06:21:22 | Fany

Pěkně jsi se uvedla touhle vtipnou povídkou. vítej u modrásků.

07.09.2016 20:04:44 | danaska

Děkuji :)

07.09.2016 20:56:30 | Barca19

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí