Sajgon buněk

Sajgon buněk

Anotace: Věřte - nevěřte

 

O každém podzimu se jede Sajgon.

Nejdříve ale začnu létem. V létě jsou buňky tvé dýchací trubky nastaveny na letní teploty. Můžeme připočíst i nižší vlhkost a vyšší tlak vzduchu.

Buňky v trubce dokáží odolávat jen určitému rozmezí fyzikálních změn.

A přichází podzim. Teploty se snížily, už cítíme zimu od noh a dýcháme studený vzduch. To už je moc i na sliznici dýchacích cest. Buňky jsou poškozeny a některé i umírají. Nosohltan nateklý, možná zarudlý, škrábe tě v krku, kašel.

Děje se to, že letní buňky zdechají a pod nimi rostou nové adaptované na podzimní podmínky. Únava je normální, neboť regenerace tkání je energeticky náročná. Sopel pokrývá sliznici a brání jejímu vysušování.

Po pár dnech vyskočíš z postele jako rybička. Otužuješ se v nejbližším rybníku nebo pod sprchou. Otužování ať probíhá pozvolna. Není třeba tělo znásilňovat. Máš jasnou mysl, miluješ sebe i svou rodinu. Miluješ svého souseda, i když máte jiné názory. Jedeš bylinky a vitamíny.

Slovo "NACHLAZENÍ" vždy odkazovalo na fyzikální změny prostředí. Dnes tomu není jinak.

O lživě interpretovaných metodikách virologů možná příště.

 

 

Autor Narragan, 02.09.2023
Přečteno 117x
Tipy 4
Poslední tipující: kozorožka, mkinka, RadoRoh
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc děkuji, to je fakt zajímavé. A dost to sedí na to, jak se cítím :-)

03.09.2023 07:22:34 | kozorožka

Naprosto normální, ač nepříjemné :) Máš ale vysokou šanci na zdárné uzdravení. I když... no ty víš sama, jak žiješ ;)

03.09.2023 18:13:20 | Narragan

Materiálně vzato žiju zdravě, ale po duševní stránce, no asi se neumím dost vymezit a moje tělo mi to asi zrcadlí slabší imunitou. Tak to vnímám já.

03.09.2023 19:10:33 | kozorožka

Nejlépe je poškozovat si své buňky vědomě --- alkohol, cigarety, nezřízený sex, změny prostředí jsou potom záležitost celkem podružná. :-)

02.09.2023 16:59:28 | RadoRoh

Píšu si. Vyzkouším :D

02.09.2023 18:38:55 | Narragan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí