Antibios

Antibios

 

Teorie. Dlouhá. Dlouhodobá. Rozpracovaná do nejmenšího detailu.

 

Na počátku všeho vědění. Teorie. Vychovává. Vyučuje.

 

Poučuje. Myslí za tebe. Nutí tě k nevědecké cestě. Desetiletí. Dlouhá. Staletí. Zvykneme si. Postavíme. Instituty. V pasti. Jsi.

Přetechnizováním ohařů hledačů vytvořili jsme démona.

Slovo. Obavu. Strach.

 

Odstavujeme. Zapomínáme. Už netrávíme.

 

Zvířat odešlo mnoho, aby se došlo na vhodnou dávku jedu. Abys neumřel, ale přežíval.

 

Nalezena mrtvola člověka. Bylo po válce, přišel jeho čas. Apoptóza. A smečka psů láduje se jeho masem. Čističi. Čistí ti dvorek, aby ses neotrávil zkaženým masem, aby tvá studna zůstala čistá.

Přijedou policisti. Psy postřílejí. Do zprávy napíšou:

Na mrtvole nalezeni psi. Psi se dopustili trestného činu zabití. Zabili jsme je. Případ uzavřen.

 

Člověk, kterého jsi považoval za nepřítele a zastřelils ho, se ti na pozemku dál rozkládá. Studnu máš znečištěnou a dýcháš otrávený vzduch.

 

Autor Narragan, 27.03.2024
Přečteno 63x
Tipy 4
Poslední tipující: cappuccinogirl, Frr, Tomcat, mkinka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Snad ten otrávenej vzduch může za to,
že před debatou couvám, zlato:-)

Tady bych nevěděla, od čeho začít
i když obecně vim, od čeho se začínat má... TÍM JEDNODUCHÝM je prý nejlepší začít ...ale to je právě to... CO je tady jednoduchýho???:-)**

27.03.2024 19:57:00 | cappuccinogirl

Z otráveného vzduchu můžeš mít příznaky malárie. Ani komára nepotřebuješ, ani prvoka :)

Jo. Co je jednoduchého? Kde začít? Každý ať si začne, kde chce. Pokud chce. Já vlastně jen varuji. V tomto malém světě. Někdo má otázky, ale prokousat se podvody a omyly těch, kterým věříme, není jednoduché. Paranoia? Možná.

27.03.2024 20:53:42 | Narragan

Tak jestli si myslíš, že tímhle jsi mi to zjednodušil...tak neee...:-):-):-) Paranoia??? U toho tvýho komentu??? Houbec, místo možná bych použila jiný slovo..od P!

27.03.2024 21:00:27 | cappuccinogirl

Jé, těch já znám. Od P... mraky. Hezké aj sprosté.

Jednodušeji to nešlo. Pořád máme blíže ke Star Treku, než k pozemským skutečnostem :)

Za chvíli odlétá Entrprajs. Já nenastoupím. Nastoupíš?

27.03.2024 21:22:26 | Narragan

Jak moc dává tahle Entrprajs pevnou půdu pod nohama???
PS: To mý slůvko od P, říká se, že vítězí, ale je to kec...:-(

27.03.2024 21:26:46 | cappuccinogirl

Entrprajska ničemu nepomůže, dle mého. Sliby těch, co mají prachy.

S velkým P neustále bojujeme. Jako by to byl náš nepřítel. Je jen nepřítelem různých ideí. Ideje jsou variabilní a taky furt bojují :)

27.03.2024 21:37:11 | Narragan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí