Magor/Hrdina

Magor/Hrdina

Anotace: Ani nevím co k tomu psát =)

Chce to odvahu, to hlavně. Bože můj nikdy jsem si neuvědomil jak hrozně je těžká. Tak to je ono pěkně přímo ke spánku, chce to odvahu chlape toto by jen tak někdo nedokázal, tohle rozhodnutí už bude jen moje. Nikdo mi nepomáhá nikdo mě u toho nepozoruje, nikdo mi nebude říkat jak na to. A teď to jen zmáčknout. Ne to není ono, to není správný rozhodnutí. Dám si ji do pusy, musím to mít přece stylový. Fuj to je hnus tak takhle chutná, to sem nepromyslel. Jsem připravený?
Při pohledu na ten cár papíru se mi chce smát, říkal:,, Udělejte si toto jednoduché hodnocení a uvidíte, že nakonec objevíte cestu, nakonec dostanete odvahu." Musí se nechat, že ten cvokař měl pravdu, odvahu už skutečně mám. Koho proboha napadlo, že takovýhle činy jsou zbabělý? Lidi už vážně neví co mluví. Ten papír je senzační... dvě čárky ku sedmi a to raděj ani nedomýšlím co znamenají ty další tečky.
Tak si říkám, neměl bych si pustit nějakou hudbu? Něco jako ve filmu, nechci přece být jako ti zoufalci co do toho jdou v afektu, slzách a tichu. A je to tu, pokleslý čin v atmosféře společensky uznávané klasické hudby, to je paráda. Do háje vážně to je pravda, já poslouchám klasiku? Dnes překvapuju sám sebe. Už jsem umyl nádobí, ustlal postele a utřel prach. Doufám, že ten kterej to tu koupí zvládne dodělat tu koupelnu, bože jak já se tam navztekal a taky doufám, že to nebude kuřák, nesnáším kuřáky, neměl bych to někam napsat? Ale ne ztráta času, energii potřebuju jinde.
Tohle není útěk ani zbabělost tohle je ta věc! Tohle je ono, toto nedokáže každý, konečně mám svůj život plně pod kontrolou. V pokleku ve sprchovém koutě, to chce odvahu.
Autor Craig_D, 01.03.2013
Přečteno 402x
Tipy 6
Poslední tipující: Sarah, Joe Vai, Jan Voralberg, poeta, lipo
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí