???

???

Anotace: ...každá vyslovená otázka si podle mýho zaslouží svou odpověď...

 

 

Dnes dostala jsem zvláštní otázku.

Prý jaká je podle mýho nejoblíbenější hra dospělých???

 

V první chvíli jsem měla pocit, že budu muset dlouze přemýšlet,

ale kupodivu, nestalo se - odpověď mi naskočila okamžitě:

 

Ta na SPRAVEDLNOST!!!

 

Autor cappuccinogirl, 22.02.2024
Přečteno 298x
Tipy 15
Poslední tipující: enigman, Protos1182, jort1, Iva Husárková, Amarylka, o3_gambit, kudlankaW, J's .., Luko tulák, mkinka, ...
ikonkaKomentáře (44)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

spravedlnost buď je, nebo není... ale hrát si na spravedlivé, to lidi baví, to je fakt;)

...taková "zajímavost":) svět prý zůstává zachován díky 36 skutečně spravedlivým v každém pokolení... jen je dobré vědět, že mezi lidskou a Boží spravedností je obrovský rozdíl...

26.02.2024 10:21:04 | Sonador

36 spravedlivých na jedno pokolení stačí pro záchranu světa??? Tož vzhledem k momentální přelidněnosti je to spíš smutný číslo, ale snad je jeich teda víc, nooo... budem věřit... Zatra-budem věřit???
Lidská spravedlnost - já nevim, někdy mám pocit, že je to jen takovej nějakej pojem do wikipedie, či tak, bo svět je nespravedlivá divočina...a boží spravedlnost... to jsou asi ty boží mlýny... OK... jediná jejich chyba je v pomalým mletí, asi... ale asi...to tak má bejt:-)
Krásnej den, motýlku:-)**

26.02.2024 10:35:24 | cappuccinogirl

mno, ono jde o to, že Boží spravedlnost se hodně podobá milosrdenství... a to co nám se jeví jako nespravedlnost, nebo utrpení, často aktem milosrdenství je... taky si myslím, že mele přesně tak rychle, jak je potřeba:D
hezký den Cappu* nakonec Slunce se na nás dnes usmívá...

26.02.2024 10:52:00 | Sonador

Máme krásně, mám radost, už jsem potřebovala odhodit to těžce zimní...:-):-):-)
Pojem milosrdenství je širokej, Son, ten pojme hodně. Proto se ani nesnažím přemejšlet nad nějakou definicí a říkám si, ať si to každej uchopí nějak podle svýho, hlavně ať je ho schopen...
Protože slovo milosrdenství má stopro dobrej základ a co je dobrý, toho ať je na světě co nejvíc...

26.02.2024 10:59:42 | cappuccinogirl

na kterou?

25.02.2024 22:47:10 | enigman

Každej si hraje na tu svoji:-)
Odpovědět jsem zvládla, teď ještě kdyby mi někdo vysvětlil, proč jsem za ni vstřelila ten úsměv, když tam vlastně nepatří:-)*

25.02.2024 22:51:29 | cappuccinogirl

Mě teda napadlo Člověče, nezlob se. Ale jo, ta na spravedlnost dává vzrušení. --Jsem pánem a sedím na výsosti. Soudce nejvyšší... Na to, jak to máš krátké, zvládla jsi to bravurně vypointovat.

24.02.2024 00:41:41 | Narragan

Když je dílko krátké, pointa musí sprintovat :-):-):-)
Jestli ji tady vidíš, a já jsem zatra ráda, že jo, pak to znamená, že tentokrát ten sprint zvládla:-):-):-)*
Pointě SUPER a tobě velkej dík za koment, potěšil a hodně:-)*

PS: Člobrdo je nesmrtelný :-):-):-)

24.02.2024 01:13:55 | cappuccinogirl

...a kdo si hraje nezlobí....ST*

23.02.2024 11:25:09 | Frr

A kdo si hraje, někdy zlobí o to víc :-)***
Krásně se měj, zlatí, frrrráčkově:-)**

23.02.2024 11:46:48 | cappuccinogirl

pravda vítězí

23.02.2024 10:30:40 | jort1

No jo, ale nad čím???
PS: Jortí, kdybychom si mysleli, že je pravda cos napsal, byli bychom asi dost naivní, cooo??? Ale myslet bych si to chtěla, to né že né...:-):-):-)*

23.02.2024 12:49:54 | cappuccinogirl

já to nenapsal...já za to nemůžu...:-)))

24.02.2024 14:32:58 | jort1

Jóóó, dík za opravení...tys to nenapsal...tys jen opisoval...a povedlo se bez chyb:-)*
Ale kdyby tahle myšlenka byla nejen často opisovaná, ale taky často pravdivá, bylo by to super!!!:-)*

24.02.2024 15:32:58 | cappuccinogirl

Jasně, že spravedlnost. Role v té hře si musí spravedlivě rozdělit. Kdo s kým si hraje a kdy a pak si role s pravedlivě vymění. :-))

22.02.2024 19:34:50 | Kan

Přesto že lidí přibejvá, spravedlnosti prý ubývá - jeden z paradoxu života.
Přesto na spravedlivýho si rád hraje každej, i když ne každej jím doopravdy je. Jen předstírá, o to víc si připadá důležitej a hra ho baví.
Je těžký bejt spravedlivej 24/7... páč jsme jen lidi... proto je dobrý, že tahle HRA má kromě tý vážný, i svou ero verzi:-)*

22.02.2024 20:51:00 | cappuccinogirl

Spravedlnost je stav, který si každý člověk představuje po svém. Protože pojem " spravedlnost " vytvořili lidé a nedali tomu pojmu přesnou, konkrétní podobu.Co jeden považuje za spravedlnost, má jiný za křivdu a naopak. Je ošidné říci " toto je spravedlnost "; ale pro koho ? Jedinou spravedlnost najde člověk u smrti. :-))

22.02.2024 21:48:58 | Kan

Ne!!!
Rozumím začátku, naprosto...a ono, souhlas.
Ale hledat spravedlnost ve smrti??? I smrt je nespravedlivá, neměří stejně!

22.02.2024 22:33:46 | cappuccinogirl

Rozveď to - proč ? :-))

22.02.2024 22:55:52 | Kan

Napsala jsem - neměří všem stejně... to není spravedlivé ani trochu... Chápu, že lidé umírají "na stáří", na požehnanej věk... ale nikdy nepochopím smrt lidskýho mláděte. A ani člověka, kterej je sotva v rozpuku...a zemře v plný síle jen proto, že v jeho těle je něco špatně. Nesmířím se s tím, že jedna máma svý dítě má jako pomoc na stáří a druhá o něj přijde v pěti a musí pro něj koupit bílou rakev!!! SMRT NENÍ SPRAVEDLIVÁ... když už se jeden narodí, měl by si i "odžít"... a každej zhruba stejně... to by spravedlivý bylo... Takhle - smrt je a je třeba to přijmout, ale tahle kmotřička je úplně stejně nespravedlivá, jako celej svět!!!

Rozvedla jsem tedy, tak jak jsi chtěl a nemusíš se mnou souhlasit, ale já to asi nikdy neuvidím jinak. Nezlob se. Dobrou noc Kane, sice se s tebou pro dnešek loučím smutnejma řádkama, ale snad mi to odpustíš.

22.02.2024 23:35:28 | cappuccinogirl

Ale, může za to ona, nebo život ? Ona bere jen to, co životu proteče mezi prsty. Na co lidé více nadávají, na smrt, nebo na život ? :-))

23.02.2024 00:44:06 | Kan

Smrt by neměla "brát", někdy mám pocit, že to bere moc šmahem... lidi by podle mýho fakt měli mít šanci utýct tomu hrobníkovi z lopaty... nadáváme na život, zároveň ho milujem, nechcem se ho vzdát a bojujem o něj... tak když už se tak snažíš, tak ať je to zatra fakt běh na "dlouhou životní trať"!!!Obecně...samo že i tady existuje ta jedna jediná vyjímka, co potvrdí pravidlo, kterou já bych brala jako přípustnou...

23.02.2024 12:55:30 | cappuccinogirl

Co, už, naděláš. Osud si jde svými cestami a nikomu se nemusí zpovídat. :-))

23.02.2024 14:17:25 | Kan

Já vím... osud se nezpovídá, říká se, že je danej... ani některý lidi se "nezpovídaj" a na ten osud si jako by hrajou... blázni! Zapomínaj, že boží mlýny melou... Možná kdyby mlely rychlejc, tolik by se nezapomínalo...
Ale my ani rychlost božích mlejnů ani osud asi nezměníme a tož pryč od toho, já jsem jen reagovala na tu kmotřičku s kosou, abys věděl, jak to vidim... ale i od ní radši pryč...a od ní vlastně zatra fofrem!!!:-)**

23.02.2024 15:05:50 | cappuccinogirl

Tak jo ! :-))

23.02.2024 15:28:52 | Kan

hmm tak u mě už ani ten sex
ale tohle je dobře sehrané: https://youtu.be/_2un1aU7mT0

22.02.2024 18:51:39 | J's ..

No ty bláho, tak tohle byla síla!!! Teď jsi mi ale dal!!! Až to rozdejchám, pokusím se zamyslet, jakou odpověď bych slyšela od tebe... nebo od těch lidí v buse...
spravedlnost v tomhle jo, cejtim ji tam, ale tolik násilí u ní, se mi úplně třepou prsty, jak ťukám koment...
chlapi si vůbec rádi hrajou, ta banda na tvrďáky, ale jsou to v podstatě jen ubožáci, co jdou v přesile proti jednomu, je zvláštní, jak lidi různě chápou svý role v životě...
Díky Jirko, tohle byl silnej moment...

22.02.2024 20:41:05 | cappuccinogirl

...hloupý otázky jsou dycky řečnický...anebo moudrý?...;-)člověk stejně nikdy neví...ani odpovědi.

22.02.2024 17:07:45 | Marten

Řečnický otázky jsou podle mne skvělý... ať hloupý nebo chytrý, nikdo na ně tu odpověď vlastně ani nechce:-):-):-)
Horší, když se od tebe nějaká ta odpověď čeká... ale nad touhle mi náhodou nevadilo se zastavit... teda, zastavit, já měla odpověď pohotovou, jen jsem pak musela dovysvětlit důvody:-)

22.02.2024 17:20:53 | cappuccinogirl

...na hloupý otázky hloupý odpovědi!...jak jinak...;-))hloupej stejně nechápe, ale chytrej se zasměje...takovýho nepotkáš ale často...;-D

22.02.2024 17:27:39 | Marten

Taky od každýho, kdo se na tebe směje, nemůžeš čekat chytrost, bo se třeba směje z úplně jinýho důvodu:-)

22.02.2024 17:40:39 | cappuccinogirl

...tak třeba se směje mě! a co...;-)) dávej svý odpovědi upřímně!...;-)

..a aby ti konečně někdo odpověděl taky upřímně na tvou první otázku "nejoblíbenější hra dospělých"...to ví přece každý malý dítě...že je to ten...s...se..see...sex! ;-) nebo se o tom mezi dětmi zas nesmí mluvit?....já myslel že je dávno po tý "sexuální revoluci"...tehdejší děti už zestárly...;-D

22.02.2024 17:45:54 | Marten

Já odpovídám jen upřímně, jinak by mi nestálo za to ani otvírat pusu, námořníku...:-)
Jo a k tý odpovědi...dala jsem přece skoro stejnou jako ty :-)
Takže neboj, i v tý mý ten sex je a silně zastoupenej!!!:-)
Ale to je normal, jsem furt stejná:-) A snad to tak i zůstane - tohle bych prosila neměnit:-):-):-) Akorát nevim, koho prosim...:-) To je zas koment-mazec:-)

22.02.2024 17:49:52 | cappuccinogirl

...no mě nepros, jenom sebe...;-)já říkal že se raděj lidi nemaj ptát...když nechtěj upřímný odpovědi slyšet...a pohádky nevykládám...;-D

22.02.2024 18:01:41 | Marten

Tahle odpověď je tvrdě životní... myslím, že jsem jí ten tvůj sex naprosto trumfla... bo poslouchej: každej člověk by měl bejt spravedlivej, ale není to tak, to víme...
každej dospělej, i když spravedlivej není, si na něj hraje...
nikoho, kdo by na vizitce měl napsaný "nespravedlivý" - nepotkáš...
to je k jedný části - a teď ta Ccino ero... NEZNÁM Martene lepší ero hru, než je právě ta na spravedlnost... bo spravedlnost je slepá...a milování se zavázanejma očima...zkus si, pokud jsi ještě nezkoušel...

Proto si myslím, že má odpověď byla stopro upřímná...a stále ji neměnim:-)

22.02.2024 18:10:56 | cappuccinogirl

...stačí zhasnout...;-) a hned ožijí krásný představy...erotický...nebo o spravedlnosti...a nechtěj si na to posvítit!...přestanou být takový.

22.02.2024 18:17:14 | Marten

Ale ta páska je rajcovní, je to jiný, zkus si to...:-)*

22.02.2024 18:30:22 | cappuccinogirl

...a budu jak slepá spravedlnost...;-D rád používám všechny smysly...aby to bylo plně smyslný...

22.02.2024 19:14:25 | Marten

Je známý, že když jeden smysl utlumíš, ty ostatní se ti znásoběj...a když jsi smysl v sobě utlumil dobrovolně a ne z donucení, pak ti to navíc krásně podnítí zvědavost k tomu, co to přinese:-)

22.02.2024 20:26:07 | cappuccinogirl

...no dobře...;-)ale je to v lepším prožívání...

22.02.2024 20:44:13 | Marten

Teď jsi na to káp!!! Skvělá hra... ta fakt jen pro dospělé...taková odlehčená verze tý hry na spravedlnost, kterou hrajem v životě i bez pásky na očích... a ze který je ti občas docela dost šoufl... záleží, kdo s kým právě hraje a jak!

22.02.2024 20:56:24 | cappuccinogirl

Já bych dala odpověď psát básně.vnitrni svět nám dává pocit bezpečí, realita bohužel ne.

22.02.2024 16:54:21 | mkinka

Ano Mkinko, ale ty jsi křehká milující duše, odpověď měla bejt ze života a život je tvrdej boj... navíc tahle odpověď má podle mýho v sobě dvojí rovinu - jednu upřímně smutně pravdivou a jednu nádherně nočně hravou:-)
Tož neměnila bych...ale tvou také naprosto chápu. Děkuji ti za ni moc:-)*

22.02.2024 17:07:08 | cappuccinogirl

I já děkuji za odpověď.

22.02.2024 17:08:26 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí