Nějak to tu slušně odkroutit.

Nějak to tu slušně odkroutit.

Anotace: Na druhém břehu, jóóó, to bude jistě jinčí kafíííčko:-)

Život je Velmi krátký, obzvláště kdy se blíží stáří tak si to více a více uvjedomujeme.Můj život byl velmi pestrý, zažil jsem socialismus, sedmdesátá léta,
zažil jsem i ten náš vysněný kapitalismus a za to jsem také velmi rád.
Zažil jsem kdy jsem byl totálně na samotném dně, ale vždy jsem se s vírou v Boha odrazil od dna.Bude mi šede a těším se na onen Svět, Svět bez válek, virů, závisti, zloby .... .Ne všechno zde na světě je zlé a ponuré, Je zde i mnoho Lásky, která tento náš svět stále vyvažuje.

Kdyby toho nebylo, tak už jsme se zde už dávno vybili.Každý z nás se jistě někdy unaví, většinou životem samím.Nebýt lásky, možná jsem tu již dávno nebyl, avšak mím "osudem"je, abych byl zde oporou své invalidní ženě a také svému hodnému synovi, kterému je již třicet pět let, jo,jo jak ten čas letí.Kvůli těmto dvěma věcem stojí za to žít dále a ještě rozdávat lidem úsměv.
Úsměv je fajn, zahřeje každého, i morouse:-).Tak to byla taková "moudra" jednoho skoro šedesátníka a teď si jdu udělat svojí oblíbenou kávu a i kvůli ní stojí za to žít:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 23.10.2021
Přečteno 201x
Tipy 7
Poslední tipující: Iva Husárková, Amonasr, Frr, mkinka, paradoxy
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jsi báječný, že jsi své ženě a synovi oporou. přeji Ti hodně sil a radosti. ať máš k Tvým šede splnění svých snů. blahopřání. :-))

24.10.2021 03:28:35 | Iva Husárková

:-)Děkuji moc za Tvé hezké psaní.Náš Pán mi seslal neskutečně rozumnou a hodnou ženu, která mi Vždy pomohla, a ne vždy to se mnou měla lehké.:-)

24.10.2021 15:53:45 | Jeněcovevzduchukrásného

to je moc dobře, že jste se našli. přeji Vám vše krásné. :-))

25.10.2021 03:28:38 | Iva Husárková

Děkuji :-)

25.10.2021 14:39:49 | Jeněcovevzduchukrásného

:-))

26.10.2021 03:55:20 | Iva Husárková

Tak nevím jaký maj na druhým břehu kafíčko ale na Onom Světě pifko dobrý. Myslím tím ten pod Klatovy směrem na Vimperk. Vystoupit z vláčku - stanice Luby, tornu na zádech a mašírovat lesy po kopcích. Kdysi byla hospůdka i v osadě Hejno. A když doštrádujete až do Prachatic, máte vyčištěnou kebuli na půl roku.

23.10.2021 22:06:10 | Lesan-2

:-)Jsem vyučený číšník a dělal ho 13let, tak že mám dost naběháno a při podnikání jsem se taky nestihl zastavit.Teď si vychutnávám spíše sezení, čtení knih a také mám rád Liter, kde se člověk skvěle odreaguje.Díky za hezké psaní:-)

24.10.2021 16:02:54 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí