No, to bude něco pro zaryté ateisty:-)

No, to bude něco pro zaryté ateisty:-)

Anotace: Každý večer se modlím.Modlitba, ne jen odříkání bezmyšlenkovitě Otčenáš a hurá chrnět, Modlitba vřelá, která jde ze srdce, modlitba nejen za své blízké, ale i za všechny lidičky světa je Stvořitelem jistě vyslyšena.Každý večer se na toto napojení těším.

Věřit v Boha, Ježíše Krista znamená, že i když jste v sebevětší nouzi, tak vás tato Víra posilní natolik, že bolest kterou prožíváte je snesitelná.
Zažil jsem ve svém životě dost bolesti a takových jak se říká Jóbovek, mám již několik za s sebou.Má Víra ve Stvořitele nepolevila, právě naopak ještě posílila a za to jsem mému Otci na nebesích Velmi vděčný.Bůh, Ježíš je můj Pán a věřím, že to tak bude až do mého posledního dechu.

Víra je prý Dar, a já jsem tento Dar přijal a jsem za něj Velice rád.Jinak jsem i racionální člověk, se smyslem pro obchod, který mě vždy bavil a baví dodnes.Že to nejde dohromady?, vždyť i Ježíš přeci řekl, že spíše velbloud projde uchem jehli do Božího Království, nežli boháč.Boháč, jak definovat boháče?, že má hodně statků?, nemovitostí?, zlata?
Největší bohatství je však Víra v Lásku a Láska je Bůh.Někteří z Vás si i pomyslí, že jsem fanatik, náboženský fanatik, a já na to, že ať si myslí cokoli, moje silná Víra ve Stvořitele, ne víra v nějakou nesmyslnou náhodu, mě posiluje jak v dobách těžkých, tak i v dobách klidných, a za to Děkuji, Bohu, Ježíši Kristu.
Vy, kteří jste navážkách, hledejte Pravdu, kdo hledá, najde.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 25.07.2022
Přečteno 187x
Tipy 5
Poslední tipující: Lighter, šerý, Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako zarytý ateista jen upřesním: Víra nábožná je dobrá jako každá jiná relaxační droga a přináší psychicky dobré pocity a uvolnění od stresu, naprosto tě chápu. I když drogy nedoporučuji. Taková je pravda...

27.07.2022 12:18:28 | Lighter

Já jako zarytý věřící Ti děkuji:-)

30.07.2022 11:30:34 | Jeněcovevzduchukrásného

No já jsem ateista. Ale to neznamená, že v nic nevěřím a ostatní věřící (v čeho koliv) netoleruji.
Já neopovrhuji, ale sám si vyhrazuji, aby mně nikdo své přesvědčení nevnucoval! Jen si dovolím myšlenku "jak definovat dle Ježíše boháče?" Dle mého je bohat ten, který sám hrabí i konzumuje více, nežli má zapotřebí k smyslu plnému Životu.

25.07.2022 23:31:33 | šerý

Rozumím Šerý a plně Tě chápu. Já jsem byl cca dva roky v kontaktu se Svědky Jehovovými. Bylo to takové občasné setkávání, ale pravidelné. Nelituji toho, jelikož to bylo pro mě v té době přínosné, ale pokřtít jsem se nenechal, jelikož jsem to tak necítil. V legraci bych řekl asi toto, Neulovili mě:-).Vždy jsem ctil Jana Husa a nakonec jsem se nechal v Husově sboru i pokřtít. To mi bylo padesát a jsem za to velice rád, že jsem se takto rozhodl. Jsem člověk tolerantní a sám víru nechci nikomu vnucovat(tím si konkrétně Svědkové hodně lidí odpuzují) a i mě tímto po revoluci odpudili.Díky za Tvojí reakci:-)

26.07.2022 18:01:55 | Jeněcovevzduchukrásného

Honzíku -POZOR - není vÝra jako víra..což se týká i našeho osobního netopýra...**

25.07.2022 17:46:02 | Frr

Díky Fráčku za upozornění.Ačkoli jsem propadl z českého i ruského jazyka v šesté třídě, Liter mě po létech psaní zde hodně naučil co se týká gramatiky a vůbec.V tomto případě na moji obhajobu šlo spíše o překlep:-(.Ale i tak Móóóc děkuji:-)

26.07.2022 17:02:32 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí