Kdybych byla... přítelkyní Boha

Kdybych byla... přítelkyní Boha

 

 

 

Každodenní život je mým způsobem plynutí v čase…

Vlastně, a možná tak trochu ještě dodnes, byla jsem nekonečným snílkem. Věřila jsem, že když si  své sny promítneme do našeho chování, jednání, smýšlení, obydlíme jimi vnitřní představy, formují nás, nabývají na skutečnosti. Mění naše člověčenství, neboť musíme jít víc do hloubky, objevujeme běžně nevídaný, tajemný a zároveň nádherně barvitý svět. Ale učí nás také trpělivosti, pokoře, shovívavosti… A pak, to když máme štěstí, přijde zázrak, či dokonce samotný anděl se smiluje, a sen stane se skutečností…

Už se vám to někdy někomu stalo?

 

_

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=W4DTYmmTsyQ
ZAZ - Si

 

Si j'étais l'amie du bon Dieu,
si je connaissais les prières,
si j'avais les pas d'un géant…
je mettrais du ciel en misère,
toutes les larmes en rivière,
et fleurirais des sables,
je sèmerais des utopies...

Kdybych byla přítelkyní Boha,
kdybych znala modlitby,
kdybych kráčela kroky obra…
spláchla bych z nebe slzy utrpení do řeky,
nechala rozkvést písky,
zasela semínka utopie...

(vybrané části textu písně s volným překladem)

 

 

 

 

Autor Helen Mum, 11.08.2023
Přečteno 146x
Tipy 27
Poslední tipující: Jarunka, básněnka, P.Balam, Iva Husárková, zdenka, Veru, enigman, Sonador, Vivien, kozorožka, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Stal se zázrak....ano, stalo se mi to v mém Životě již mnohokrát. Ale nejdříve jsem si musela projít silnou bolestí a to v mnoha případech. Ničeho nelituji a s pokorou jsem bolesti přijímala. O to víc jsem byla šťastná ze štěstí, které přišlo později. Někdy až po létech, ale mělo to souvislost.
Citlivě napsaná úvaha Helen i píseň k ní. Děkuji za ni.

04.03.2024 22:13:25 | Jarunka

Kdybych byla tím kým nejsem, byla bych naprosto někým jiným, jsem tomu ráda :-)

14.01.2024 08:00:43 | básněnka

Moc hezké. A úplně nejvíc trefné je Tvé zařazení do kategorie "fantasy", to nemá chybu.

20.08.2023 11:53:11 | Veru

Děkuji mnohokrát za návštěvu, Veru, velmi jsi mě potěšila :-)) S pokorou děkuji. :-)

20.08.2023 12:30:23 | Helen Mum

mnoho lidí se domnívá že sen je jen sen...že možná přijde štěstí zázrak...že se někdo smiluje...jenže to je ta potíž domněnek co si myslí že je to jen sen, protože to je skutečnost...

17.08.2023 10:30:44 | enigman

Trochu jsem se v tom ztratila a zamotala, ale hlavně jsem ráda, že Tě tu vidím, enigmane, a pěkně Ti děkuji za milou návštěvu :-))

17.08.2023 17:34:08 | Helen Mum

Stalo. Záhy však bylo pochováno. Sázím tedy na jiná semínka. Na život, miluju život.

11.08.2023 17:59:16 | Vivien

Ano, milá Vivien, děkuji Ti mnohokrát za sdílení, jsem velmi potěšená, děkuji! :-)

12.08.2023 14:59:23 | Helen Mum

kdysi mi někdo řekl, že když si přejeme nějací být, máme se chovat tak, jako bychom takoví dávno byli... a na nic nečekat :) snažím se na to myslet ... a brát si krásy svých snů i dní plnými doušky... snažím ...

opatruj se milá Helen.. Moc ráda jsem se u Tvých myšlenek zastavila :) jsou mi velmi blízké...

11.08.2023 15:30:15 | narra peregrini

Milá Narro, děkuji Ti mnohokrát za vlídná slova a zastavení, jsem tomu velmi ráda, děkuji :-)

12.08.2023 14:55:51 | Helen Mum

Snění je i hebkým olejem, který nám pomáha k pohybu životem, abychom se nezadřeli.
Mám rád tvá zamyšlení. Jsi poezií sama*

11.08.2023 12:23:49 | šerý

Děkuji velmi za laskavá slova, milý Šerý, mám z nich radost, děkuji! :-)

11.08.2023 12:32:50 | Helen Mum

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí