Obyčejný háček

Obyčejný háček

Anotace: Mám ráda ruční práce, ostatní s podobnou zálibou mě jistě pochopí.

Protože mám ráda ruční práce a štrykuji už více než půlstoletí, tak by mě nenapadlo, že se nevyznám v číslování háčků. Dříve to bylo tak, že čím vyšší číslo háčku, tím byl tenší a vhodnější na velmi jemné práce. Dnes si každý výrobce čísluje podle svého, jinak háčky ocelové, hliníkové nebo umělohmotné. Dost dobře nechápu k čemu je to dobré, že jedna velikost háčku má tolik čísel. Asi když to jde jednoduše, proč to neudělat složitě. Tak nějak zní přísloví. A podle mého se dnes všechno dělá raději složitě...

Řeknete si, tak se na háček podívám a vím co chci. Jenže někdy jsem nucena háček objednat a vlastně přízi taky, protože kamenné obchody ne vždy dokáží uspokojit můj požadavek. A pak marně různě zvětšuji obrázek a snažím se odhadnou velikost háčku a objednat správně. Chápu, že toto zboží není nutné kupovat často, ale já ho prostě teď potřebovala koupit a dosti jsem tápala.

Možná má někdo zkušenost jak na tento problém vyzrát a podělí se v komentářích. Budu ráda.♥

 

Autor Jarka, 03.08.2018
Přečteno 393x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí