Citát.....

Citát.....

Anotace: Dnes jsem si přečetla tento citát a řekla jsem si, že se o něj podělím s Vámi.

Až jednou poznáš,co život ti dal.Že čas byl tvůj nepřítel a někdy i král.Že prstýnek z touhy ti navlékne déšť,že láska je nádherná a vzpomínky též.Buď jako dítě a přej si to zas.A dělej,že nevíš,že vinen je čas.

 

Gallery of artist Vladimir Volegov, portraits of very beautiful women.
Autor Jarunka, 24.02.2024
Přečteno 94x
Tipy 5
Poslední tipující: Emily Říhová, Paulín, Zkažená666
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čas přece vinnen není,
když sami jsme ho promarnili...
Krásný večer, Jaruško a PPÚ* (*)

08.03.2024 21:59:26 | Emily Říhová

A vlastně i tak by to mohlo být.
Tak jen žijme, tady a teď.
Miluško děkuji a klidný večer.

11.03.2024 22:00:55 | Jarunka

Souhlasím - taky a teď ;)
Krásný večer (*)

12.03.2024 19:59:04 | Emily Říhová

Je to krásné. Díky za sdílení citátů.

07.03.2024 21:00:48 | Paulín

Pěkné, Jaru, ale sama to umíš líp, tak netřeba se kochat cizími citáty;-)

24.02.2024 23:05:43 | Žluťák

Myslíš? Ale je fakt, že verše si píšu ráda, pokud mě múza osloví. Jenže nyní mám období, že kde nic tu nic. Nápadů plno, ale nelze je dotáhnout do konce. A tak jsem si dnes, vlastně již včera vložila takovou maličkost. Spíše jen pro sebe, ale zase i pro Vás. Jen tak....
Jsi hodný Žluťásku a třeba mě to ,,nakopne." :-))))
Měj pěknou klidnou noc.

25.02.2024 00:24:39 | Jarunka

Nic proti tomu, já si ale počkám:)
Dobrou noc:-*

25.02.2024 00:27:03 | Žluťák

Ještě se mi zachtělo reagovat na naši ,,rozmluvu."
Nejsem úplně vášnivá čitatelka citátů (mouder), ale někdy mám potřebu si některé přečíst.Dodají mi energii a také mě posunou o kousek dál.
Jako tento:
Vytvoř si ukazatele
které budou mapovat tvé pokroky
a poukážou na to, kde je tvé energie a snahy zapotřebí.
Když mi letos onemocněl manžel, té energie jsem potřebovala opravdu hodně. Slova citátu mě každé ráno posunuly do nového dne.
Myslím si, že pokud jim člověk porozumí, mohou pomoci.A tak nějak Tě drží nad vodou .-)))

29.02.2024 11:03:17 | Jarunka

Tomu rozumím, když člověk umí na rady reagovat a posunout se díky nim kupředu, jako to evidentně umiš ty, může to pro něj být velký přínos.
Já když si něco takového přečtu, možná se nad tim na chvili zamyslím, ale tím to většinou hasne. Nejsem ta správná houba, která by dokázala absorbovat moudrost světa a efektivně ho využít;-)
Doufám, že tvá energie manželovi pomohla...
Měj pěkný den, Jarunko:-*

29.02.2024 12:03:54 | Žluťák

Děkuji za komentář Žluťásku :-)
A vidíš....jak moudře jsi odepsal .-)
Energie manželovi pomohla, ale musím přiznat, že tentokrát jí potřeboval opravdu hodně. Mně to trošku vysílilo, ale vím jak na sebe a už je to v pohodě. Jsme za to rádi .-)
Měj krásný den.

02.03.2024 16:52:07 | Jarunka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí