Opakující se minulost

Opakující se minulost

Anotace: Ač se to nezdá, některé věci se v našem životě pořád a stále opakují.

Sněží. Malinké ledové vločky se ladně snáší na zem. Obrazově tančí svůj vlastní balet, dokud jim zbývá čas. Nic není nekonečné. Ani život jedné oné vločky, co si tak ladně proletuje mrazivým vzduchem dolů vstříc svému konci. Vypadá, že by byla ve stresu? Nebo v depresi? Nemyslím si, upřímně. S pocitem, že i mě čeká takový krásný konec, jen lehce nadzvednu svůj pravý koutek rtů. Fantazie přehrává všechny oné události, jíž jsem zažila. Některé, za které bych se měla omluvit, avšak pocit, že pouhé promiň nestačí, mi nedává naději. Jiné momenty, za které bych lidem chtěla vstřícně poděkovat. Ale má vůle se nesmíří s pocitem, že slovo „Dík“ na to postačí. Každý tu jsme jen jednou. A všechno, co k sobě připoutáš svým chováním, jednáním. Všem lidem, které se stanou součástí tvého vlastního života. Za to všechno až do smrti máš zodpovědnost. A nikdy už se toho nezbavíš. Všechno, co k sobě jakkoli připoutáš, se s tebou potáhne celý svůj život. Poutej k sobě lidi láskou, oni ti to jednou vrátí. Pokud jste to oba mysleli vážně. Děkuji. A promiň.
Autor Giuru26, 13.11.2018
Přečteno 529x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jediná zodpovědnost člověka je za to, aby jeho mysl byla příčetná! :-) A nejlépe bez stresu a deprese. Prostě radostná. Ale není snadné tak prostý být. Všechno a všichni na světě ti to dokáží komplikovat a kazit! :-))

13.11.2018 16:39:01 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí