Noční duše

Noční duše

Neznám ji, ale žije se mnou.Schovaná v mém podvědomí, ukrytá pod vzpomínkami, zabitá zkušenostmi, utlačená rozumem probouzejíciho se rána, aby se s dalšim soumrakem znovu rvala zpátky a bojovala o svou existenci. Roztančí čardáš emocí, barevných světlušek , divoženek, které splétají denní střípky , aby vytvořili zrcadlo . Zrcadlo minulého času , křišťálovou kouli budoucnosti, pestrobarevnou mozaiku citů, bublající zkumavku s ohňostrojem emocí. A v houstnoucí tmě ta barevná světla vytrysknou v prstence, spletité patvary,vodopády hvězd i barevné květy a už chápu ,jak vzniknou melodie skladatelů,co vdechnou do očí ranní rosu, básně básníků z nichž občas zebe, obrazy malířů , u kterých tajíš dech a nechápeš..
Nebo vzniknou jen jednoduchá psaní obyčejných zmatených tvorů, co musí psát, aby je ten ohňostroj neroztrhal nebo nezadusil zevnitř , aby pochopili sami sebe, čekajíc na ranní rozbřesk, který znovu nastolí rovnováhu rozumu .. Aby nehledali záchranu v pilulkách zapomnění, v skleničkách útlumu, nebo náručích nežádoucích .Lepší pár hloupých dopisů než ztracení se v sobě. Lepší tvořit než zabíjet vše kolem . Lepší psát než pitvat duši :)…
Jakoby každý ten dopis byl odhozeným kamínkem z hromady , kterou valíme před sebou a které se snažíme zbavit..
Autor Trisulka, 29.10.2020
Přečteno 351x
Tipy 8
Poslední tipující: Jan Urban, Eru Alonnar, mkinka, Rozmarýna, Frr
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc pěkná barvitá sebereflexe, vítej v modrých vodách, milá Trisulko, snad se ti tu bude líbit :).

30.10.2020 14:14:26 | Rozmarýna

Děkuji.Ještě nikdy jsem nic nezveřejnila , tak jsem měla obavy :)...

08.11.2020 23:33:08 | Trisulka

Není vůbec zač, chápu, sama tu nejsem moc dlouho :). Ale určitě piš dál, každý jednou začíná.

09.11.2020 17:43:21 | Rozmarýna

dobře, žes přišla...vítej*** ST* :-D*

29.10.2020 23:27:11 | Frr

VÍTEJ MEZI NÁMI A PŘEJI TI HODNĚ INSPIRACE .-)
Příběh zajímavý, ráda jsem si přečetla...

29.10.2020 23:14:50 | Jaruška

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí