Rika se...

Rika se...

Anotace: Dopis pro vas krasko...

Rika se.. "Kdyz pada hvezda, tak si neco prej."
Ja jsem jednou mel prani taky, kdyz padala hvezda a uz tenkrat jsem citil, ze me prani bude splneno. Kdyz vite, ze se vam neco splni, tak neresite cas, neresite misto kde se to stane a neresite jak se vam prani vyplni. Nechavate vse plynout a uzivate si moment prekvapeni. Zvlastni na te veci bylo, ze jsem sice vedel, ze se me prani splni, ale take jsem vedel, ze to prani bude mit hacek, ze neco nebude uplne v pohode..

Rika se.. "Kazdy z nas ma svoji spriznedou dusi."
Vzdycky jsem v to doufal a moc jsem si pral ji poznat. Otazkou je, jestli ji clovek potka a kdyz ji potka, tak jestli si uvedomi, ze to je prave ta spriznena duse, ktera je presne pro nej? Verte mi, ze to poznate..! I ja ji potkal a casem jsem si uvedomil, ze ona je ma spriznena duse. V jeji pritomnosti mam pocit stesti a naprosteho klidu. V jeji pritomnosti je kazdy okamzik stvoren jen pro nas dva. Krasa, ktera z ni vyzaruje se nada slovy popsat, protoze neznost, pochopeni, stejny pohled na svet, laskavost, zenskost a laskyplne projevy lasky a touhy ji jsou vlastni. Pokazde mam pocit, ze duvod proc jsem si v zivote prosel urcitymi strastmi je ten, abych mel to stesti byt v jeji pritomnosti a uzivat si male, ale pro me moc cenne chvilky, kdy vim, ze ona je me druhe ja.

Rika se.. "Kdyz potkas Andela citis hrejivy pocit a nepopsatelnou vuni."
Nevim jestli jsem poznal Andela, ale kdyz jsem ji poprve uvidel, tak jsem si rikal, ze tohle je nadherna zenska..! Mistnosti jakoby se vznasela vila, skoro se ani nedotykala zeme a ja hltal ocima kazdy jeji pohyb a kazdy kousek jejiho tela. Jeji andelska tvar, huste kudrnate vlasy barvy zariciho slunce, jasne oci, ktere v seru maji sedo-modrou barvu oblohy odrazejici se na hladine vody a uprimny usmev na jejich plnych rtech ve me vzbudil onen hrejivy pocit. Poprve se na me podivala a zeptala se banalni otazkou co si budu prat.. Jeji hlas, jeji pohled, jeji krasa a jeji vune me uplne ochromila a ja vedel, ze uz neni cesta zpet. Vonela andelsky, nepopsatelnou vuni krasy, jemnosti, prirozenosti a kombinaci cerstveho vanku hrajiciho si mezi rozkvetlymi akaty. Jestli jsem poznal Andela nevim, ale pry se Andele objevuji i v nas lidech. Skryti v lidech nas pak posouvaji bliz k lepsi ceste zivotem. Jestli jsem poznal Andela nevim, ale vse mi nasvedcuje, ze ano..

Rika se.. "Opravdova laska boli.."
Opravdova laska je nejuzasnejsi vec na svete. Citite vse naplno, vnimate sebemensi detaily, uzivate si kazdy den, kazdou chvilku s clovekem, ktereho milujete, mate pocit, ze vse co delate ma smysl.. Letate hlavou v oblacich, vse je uzasne az do chvile, kdy prijde realita a ukaze vam tvrdou zem. V okamziku, kdy prijdete na to, ze neni cesta zpet, ale take, ze je strasne tezke udelat krok vpred si uvedomite, ze vas sen, vase laska, vase prani je tak trochu nemozne a tezko realizovatelne. Milujete, jste milovan, ale neni spravne nacasovani. Jedine, co vam zbyde je cekat a verit, ze vse ma svuj duvod a stastny konec..

Krasko moje.. Jednou jsem mel prani, ktere se mi opravdu splnilo! Splnilo se i to, ze to ma maly hacek o kterem vime jen my dva.. Rika se, ze se nema nic vzdavat, protoze na konci vse dobre dopadne a pokud to dobre nedopadlo, tak to jeste neni konec..Znate me a vite, ze ja jen tak nic nevzdam a nic mi nezabrani v tom vas v hloubi duse milovat dal! Potkal jsem spriznenou dusi, ktera me jako Andel posouva zivotem dal po lepsi ceste a to sice vas ma lasko. Ano boli to..! Ano je to tezke vas mit jen na par okamziku a uzivat si vasi krasy a lasky, kterou mi davate a pak vas pustit..! To vse boli me i vas a ja to vim..! Musime si jen stale rikat, ze to za to stoji, ze to neni nahodou, ze jsme se nasli a jelikoz to porad nedopadlo dobre, tak to jeste neni konec..

Jste pro me Pandorina skrinka, kterou jsem otevrel a az do konce meho zivota budete mou soucasti, mym smyslem, splnenym pranim, moji laskou.. Chci abyste vedela, ze kazdy krok, ktery jsem udelal a udelam, kazde slovo, ktere reknu a kazda myslenka spojena s vami je jen pro vas a vse je z uprimne lasky, kterou k vam chovam..

Miluji vas krasko...
Autor Halama, 20.05.2018
Přečteno 659x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí