Zloprcek a lilie polní - vztahová pohádka

Zloprcek a lilie polní - vztahová pohádka

Anotace: Pro Adélu

Žil byl jeden zloskřet, nikoho a nic na světě neměl rád. Jeho osobní život byl chudý a plochý, jen si vytrhával chlupy z nosu, sázel sportku a záviděl všechno všem. Rád prokusoval parkujícím autům pneumatiky, byla to jeho osobní válka proti bohatcům a buržoazii.
Jednoho dne se zamiloval do kolegyně z práce, nebyla to sice žádná královna krásy, ale co mu zbývalo. Už si prostě potřeboval zajezdit.
Ona však k jeho nemalému vzteku byla až chorobně puritánská, byla uctívačkou Odina a jakožto vdaná ženská měla určité mantinely, za které ho nechtěla pustit.
Jedné omamné zářijové noci mu sice pod hvězdami vylízala levé ucho tak vášnivě, až z toho starý pán málem dostal infarkt, ale jsou prý věci, které může dovolit jen svému pasákovi.
Tak se měli tajně rádi, byli z toho nešťastní a když se viděli, tak byli chvíli šťastní.
Nakonec si řekli, že takhle už to dál nepůjde a skoncovali to, sáhli si na život, v hotelovém pokoji na manželské posteli napůl vypili sklenici nepasterizovaného kozího mléka. Umřeli pak v hrozných křečích, držíc se za ruce.
Až do posledního dechu zůstali cudní, jejich tekutiny se nesmísily.
A to je konec.
Autor CORONATION, 20.01.2017
Přečteno 1758x
Tipy 5
Poslední tipující: P.Balam, Romana Šamanka Ladyloba, kejtyyy
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hahahaáááá,huuuustý:-))

15.05.2017 11:09:41 | SVĚTLO INSPIRACE

me to rozchechtalo, doufam ze nevadi - dkuji

20.01.2017 20:24:22 | Romana Šamanka Ladyloba

Četla jsem třikrát. Pocity asi nedovedu vyjádřit slovy, je to síla :-)

20.01.2017 15:45:37 | kejtyyy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí