Astrologie a sex (muž Rak)

Astrologie a sex (muž Rak)

Anotace: Sex v astrologii poosmé

Sbírka: Sexikon

Muž v Raku
ženu dobývá,
a něžně ji zlobívá.
´Na koníčka´ to
miluje,
do lízání se pořádně
obuje.

Sexuální podněty vnímá nejen, když si hledá vyvolenou. Štíhlými, dlouhonohými a světlovlasými stvořeními je doslova fascinován. A nejde jen o to. Detaily jako pěkné vlasy, sympatický obličej, plné rty a pevná ňadra a inteligence ho okouzlí daleko více. O sex na jednu noc totiž muž Rak nestojí. Dobývání objektu své touhy ho baví a může trvat i hodiny. Vyvolený protějšek by měl jeho snahy nenápadně povzbuzovat. To ho podněcuje vydat ze sebe všechno. Pečlivě něžná předehra zkoumající každé zákoutí ženina těla, vískání ve vlasech, pozornost jejím rtům a rukoum, eskymácké polibky a vášnivě propletené jazyky, tak to má rád. Doslova na lopatkách je v poloze na lopatkách. Má výhled na křivky ženského těla a tento vizuální stimul je pro něj extra vzrušující. Fascinován je zejména poprsím, mezi ňadra rád strká penis. Má to rád i zezadu ale tak, že si na ni přilehne a pomalu se v ní pohybuje a přitom obdivuje partnerčino pozadí. Miluje hlazení na zádech a vnitřní straně stehen. Muž Rak má tendence k sledování sexuálního aktu druhých, ženu s více muži i naopak. Rád by zažil dobrodružství se dvěma bisexuálními ženami. Nejde zde však o přímočarý sex, i dvě ženy naráz chce zahrnout něhou. Ještě radši by byl sám napospas několika ženám najednou a zcela se poddal jejich choutkám. Ve svých představách je tak podřízen. Ve skutečnosti je však iniciativní a to se nejvíce projevuje v mazlení rukou i jazykem. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 04.08.2015
Přečteno 2136x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí