Charakteristika Harryho Pottera

Charakteristika Harryho Pottera

Anotace: Tohle je celkem stručná charakteristika Harryho Pottera.

Harry byl malý chlapec malé postavy, co žil u mudlovské rodiny. Malý kouzelník nosil kulaté brýle. Oči za brýlemi měl zářivě zelené. Jeho vlasy byly černé jako uhel. Nosil je stále rozcuchané a ať s nimi dělal cokoliv, zůstávaly stále vzpurně zježené. Ze všech neobvyklých věcí, jimž se Harry vyznačoval, byla jizva nejpozoruhodnější. Jasně viditelná tenká jizva, kterou měl Harry na čele, svým tvarem připomínala klikatý blesk. Harry obvykle dostával od Dursleyových obnošené věci po Dudleym. Jelikož byl Dudley sádelnatý, Harrymu byli všechny věci velké, protože on byl hubený. V Bradavicích to však bylo jiné. Tam Harry nosil černý hábit, který si musel koupit, když nastupoval do Bradavic. Hábit měl znak koleje, do které Harry chodil, do Nebelvíru. Na přebor ve Famfrpálu Mělo nehelvítské družstvo, do kterého zapadl i Harry jako nejmladší chytač v Bradavicích, červeno-žlutý hábit se znakem Nebelvíru.

Když chodil do školy u mudlů, musel snášet nepříjemné poznámky od svého bratránka i ostatních dětí, protože o něm Dudley šířil nepěkné věci. Asi proto taky neměl Harry žádného kamaráda. Také si musel dávat pozor na své slova a činny, aby mudlové nepoznali, že je jiný, že je kouzelník. I doma u Dursleyových to nebylo jiné. Musel snášet urážky, ponižování a ignoraci tety Petunie, strýce Vernona a bratránka. Byl rád, když byl sám ve svém pokoji se svou sovou Hedvikou. Harry si Dursleyových nevšímal.

Byl odvážný. Svou odvážnost prokázal třeba při záchraně kamene Mudrců nebo při boji s Baziliškem. V Bradavicích má dva dobré kamarády, které potkal, když jel poprvé do Bradavic ve spěšném vlaku. Ron a Hermiona stojí vždy při něm. Ve škole mu to jde celkem dobře a když nestíhá s učením Hermina mu pomůže.Harry je pečlivý, pozorný, tichý a slavný.
Autor slunicko.m, 10.04.2006
Přečteno 28112x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (23x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí