Moje pohádka

Moje pohádka

Anotace: Myslím si že je to dobré + omlouvám se ale budou tam pravopisné chyby

O rybáři a jeho začarovaném synu.

Za devatero horami a za devatero řekami žil ve skromné chaloupce rybář se svojí manželkou Janou.Děti už se jim dávno rozprchly do všech koutů světa a tak zůstaly sami,zbyla jim pouze kočka Micka a pes Lump.
Rybář, když jako každé ráno vycházel chytat ryby do královského rybníka,
řekla mu manželka,že až se vrátí tak mu potřebuje něco říct . On to chtěl vědět hned ,ale Jana mu řekla že ne, až večer.
Když se tedy rybář vráti
l v podvečer tak si spolu sedli ke stolu , napřed se najedly dobré bramborové polévky.Pak rybář řekl „tak co jsi mi chtěla říct“ a Jana mu na to odpověděla „Minulý týden jsem byla ve vesnici u lékaře,protože mě pořád bolelo břicho a bylo mi špatně“ „no a co to bylo“ zeptal se rybář „budeme mít dítě“ oznámila rybáři,Jana.Rybář byl s toho napřed trochu vedle,ale pak byl hodně rád.
Měsíce plynuly a bříško rostlo a rostlo až přišel den kdy Jana odjela do vesnice za doktorem . Když Jana porodila kolem jejího synka byla modrá zář a nikdo nevěděl proč,dala mu jméno Modřínek. A za pár dnů , když Jana přijela se svým synem domů , řybář byl nadšený s toho jakého má pěkného syna.Jana mu však neřekla o tom že , když se narodil byla kolem něj modrá záře a tak žily všichni spokojeně do té doby než synek začal chodit do školy.Když přišel první den do první třídy tak začali se učit jak číst . Jediný Modřínek se to nemusel učit on to prostě uměl najednou začal číst jako dospělý člověk.Paní učitelka se moc a moc divila a tak se ho zeptala kde se to naučil . On jí na to řekl , že se to neučil že to prostě umí . A tak to šlo dál a dál uměl dobře počítat,psát,cvičit jako dospělí.
Jednoho dne však ve svých devatenácti letech potkal spanilou dívku jménem Andrea.Byla spanilá, hodná , milá a rodiče Modřínka si ji moc oblíbili a tak byla svatba.Jenomže v den Svatební se modřínkovi objevila zase nad hlavou modrá zář a nikdo jako předtím nevěděl proč.Ted se zjistilo proč,protože rybář si před 20 lety přál aby se mu narodil synek a čaroděj mu ho slíbil ale za to že v dvaceti letech se ožení s dcerou čarodějě jenomže Andrea dcerou čarodějě nebyla a tak se na nebi objevily mraky a spustil se hrozitánský dešť a pršelo a pršelo 3 měsíce a pořád nepřestávalo až jednoho dne přestalo a to měl Modřínek zrovna dvacet let a tak se objevil čaroděj se svou dcerou.A synek řekl „tati jaktože je tu čaroděj“?tatík mu řekl to co si slíbili před dvaceti lety čaroději .
Synek s toho byl poněkud rozčilený,ale protože se mu dcera čaroděje líbila tak řekl ,že si ji tedy vezme jenomže Andrea nesouhlasila,protože měla Modřínka hodně ráda.A tak byla s toho strašně smutná a tak se Modřínek nakonec rozhodl že si tedy vezme za ženu Andrejku a to se nemělo stát ptáte se proč?No to je jednoduché , protože se to čaroději moc a moc nelíbilo a tak řekl,že když Modřínek splní tři přání čaroděje tak se můžou s Andrejkou vzít,pokud je však nesplní tak si bude muset vzít za ženu čarodějovu dceru.Modřínek souhlasil.
Tři ůkoly za tři dny tak zněla čarodějova podmínka.
První den měl Modřínek za ůkol posbírat perly s potoka, ty perly patřili samozřejmě jeho dceři.Modřínek to však zvládl…
Druhý den měl za ůkol najít v poli prsten, který tam jeho dcera stratila,čaroděj so myslel,že tento ůkol nezvládne,ale Modřínek to bylo pro něho strašně jednoduché, a tak tento ůkol zase zvládnul.
Třetí ůkol jako ve všech pohádkách byl poznat Andreu mezi všemi stejnými Andreami,jenomže nebylo to jednoduché,protože všechny vypadali úplně stejně.Jestli si myslíte,že to Modřínek nezvládl jste na velikém omylu on to do třtice zase zvládl.A tak si směl pravou Andejku odnést domů a byla svatba byla to nejhezčí svatba jakou jsem na světě viděla .Jsem ráda ,že jako ve všech pohádkách zvítězilo dobro.A nakonec pohádky žili štastně až do smrti a pokud neumřeli žijí na statku jěště do dnes.A zazvonil zvonec a pohádky je konec…
Autor Střela, 23.08.2006
Přečteno 1067x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Chce to dost probrat a upravit a ten konec jsi vyloženě odflákla. Kam jsi tak spěchala? Čeština taky dost trpí.

25.10.2006 18:39:00 | gest

Jseš fakt super baba! To je moc hezká pohádka. Přečetla jsem si jí v práci a moc mně potěšila. Ještě něco napiš, jo? A s těma hrubkama to časem vypiluješ, né? Držím palečky a uč se hezky češtinu, ať je z Tebe jednou velká spisovatelka!

24.08.2006 15:24:00 | Hannazka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí