NAKAžENá MYSL

NAKAžENá MYSL

Anotace: je to spíše charakteristika

Občas se převléká za ženu,maluje si výraznou rtěnkou své úzké rety, pod rudou barvou se skrývá bezzubý černý otvor tajemných výparů připomínající výměšek potratového slizu,způsobené jeho věčnou kocovinou , jeho jediným zdrojem přátelství.Neměl důvod se smát,jeho humor byl nechutně suchý ,až sarkastiský .Není čemu se přiblížit pokud bychom chtěli popsat jeho trudovitý obličej.Zohavená duše se vepsala do jeho úmrčí tváře plné smrti,válek ,nechutně zjivené od kostí ze skeletů jeho objetí ,když si je podával jako hlavní chod.Temeno hlavy skrývá něco jako malé tajemství ,pár chlupů připomínající chuchvalec instalatérského lnu,bojím se to nazvat jako panenku konopí i to je příliš maximalizované,to vše svázáno v copánku odkapávajícího mastnou fermež ,kterou užívá na póry svého nosu splívajíciho v letním období s malinovníkem.
Vratˇme se k jeho sexuální orientaci,jak už jsem naznačil jeho slabost je v transexuálním odchýlení,není to však jen jeho chyba dohnali ho k tomu masy lidí,kteří se domnívají celý svůj život ,že je žena a to ho drásá ,nechce být něčím za co ho nikdo nepovažuje,do práce nosí většinou neilonky,vždy jsou vidět chlupy na jeho bíle štíhlých nohách,až moc štíhlé na jeho svislý panděrovitý břichanec lezoucím vtíravě přes přirození,každé jeho střevíce jsou vždy šmajdlé do vnějších stran což napovídá,že jeho nohy budou malinko do “O”,však nikdy stupidní hru jako je fotbal nehrál, neměl vlohy ke skupinkovým hrám,pravděpodobnější verze je ,že ho ani nikdo nezval k zůčasnění těchto orgií.Něha,to je to co nám obyčejným smrtelníkům schází,a tu on má ,když jdeme,atˇ dobrovolně či se znechucenou nevraživostí do jeho kina,vždy nám roztrhne vstupenku s takovou jemností ,až to dojímá k slzám ,nikdy nepocitujem bolest pokud vcházíme do sálu narvaného plného nedočkavců těšících se na svůj biograf vzpomínek.A on tam stojí mezi futrama a trhá lístky na Ježíše a nikdo se těch lidí neptal"Už jste ho viděli?,"nikdo jim nezaslal pozvánku předem a nikdy ti lidé nespatřily bilboard vystavujícího Ježíšův portrét.Ne,zde stojí mezi dveřmi podivný biletář trhající lupeny na film ,který jsme neměli ani v plánu spatřit a přesto musí,alesponˇ zahlédnout pekelně drásavé světlo ,kterým prochází s teatrální vážností Ježíš obalen do hnědé lepenkové pásky v šíleném flasch backu hlásající o sobě,že je to on který nás má spasit z hříchů, prý ho vyrobily na zakázku někde v budoucnosti,proto ten strojený postoj připomínající spíše neurotickou stařenu ozdobenou staniolem,ale o něm není referát ,vratˇme se k našemu hrdinovi k ohavnýmu snílkovi co si po večerech hází do sebe pár pint absinthu,aby ukojil svou samotu,kterou se snaží ze sebe dostat psaním nudných,adolescentních básní o gilotinách ,rakví ,pohřbech a jiných laciných pro´z připomínajících mrzácké slova v invalidním světě plného mrtvol chodících do biografů.A ten ubožák převtělěn kusy hadry za ženu stojí tam, mezi něčím a ničím ,mezi životem a královstvým božím ,mezi realitou a fikcí .Sám se nikdy nepodívá do očí pravdy ,nikdy nepohlédne do zrcadla neb on je tím zrcadlem ,nikdy nemá odvahu vkročit do místnosti natěšených jedinců co se nemohou dočkat vysílacího času,ale on ví ,že každému z nás jednou začnou pouštět film jaký jsme si ani nevybrali,a s tou svou zhyzděnou přetvářkou a cynickým úsměvem nám bude dál trhat lístky se zručností té nejcitlivější dívky ,a atˇ ho potkáte v podobě drsného muže připomínajícího notorického námořníka či v převleku ožralé stařeny,vždy vězte,že dveře vám otevírá smrt.S pokriteckým sloganem “smrt si nevybírá” dál bude hledat, jen aby měl plné sály skupinek , měst , států , davů.Nikdy pro něj nebude dost hitlerů,bushů či mensnů Je žíznivý po duších , lačný po depresi , která se stala jeho nejlepší přítelkyní, a to jen z toho ,že není ženou, a jen ženským jménem a šatsvem se honosí.
Nic nechápání v jeho nestabilním postoji propichuje jeho myšlenky k zvrácenostem,plných obscénních veršů, teroristických podpisů ,propadlých hrudí ,řitních otisků ,krvavých blán vedoucí jen k přímočarému myšlení a to zjednodušeno podtrhnutím přerušovanou lajnou pomníků. Biletář holdující tmavému ,zkyslému potu čpějící po shrbených matkách truchlících po svých synech.Koupe se ve slané lázni proceděné jen z nejčersrstvějších slz,
Autor Lipschowski, 01.01.2007
Přečteno 394x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na ty hrubky ale fakt pozor - teď koukám, já tu větu vytáhla CTRL C a teď se znovu dívám - děs ..
Snad "MRZÁCKÁ slova v invalidním světě PLNÉM mrtvol chodících do biografu", nee?:)

21.03.2007 23:56:00 | Soliska

body za způsob, jakým píšeš. Ale
pozor na hrubky - a
pozor na svou duši.
"mrzácké slova v invalidním světě plného mrtvol chodících do biografů" - sqělééé.
piš dál a nedej se odradit komentáři Tuposlavů (chicht:) dyk, já už se krotím..

21.03.2007 23:53:00 | Soliska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí