Satan 2

Satan 2

Anotace: Nejhorší věc, kterou jsem kdy napsala...

Sedí u stolu a píše. Slané slzy jí padají na bílý papír na nějž píše. Vzpomíná na staré časy.
Na ty časy plné zloby. Vzpomíná na sebe, na školu a...a na Toma Kaulitze. Na její vyvolávání duchů.
Na Satana, který ji pomátl. Do kterého se zamilovala, až ji z toho museli léčit dva měsíce v blázinci.
Ticho místnosti přerušuje pouze škrabání pera, jak ta dívka vypisuje své vzpomínky. Vzpomíná na to co se vlastně stalo před více jak čtyřmi roky, tenkrát jí bylo šestnáct. Své pocity, myšlenky, to všechno vyjadřovala svým stylem, chováním a při depresích si pomáhala, tak jako jiní podřezáváním žil, vyvoláváním duchů. Bouchla zlostí pěstí do stolu. Vzala bundu a vyšla do chladné noci. Dveře za sebou nezavřela, kdo by jí taky vlezl do bytu? Plakala, plakala pro tu nešťastnou lásku. Pro Toma. Toho který ji zradil. Ted´ o něm pořád píší v novinách. Kdykoliv tam uvidí jen jméno Kaulitz, okamžitě noviny vyhazuje. Nechce o nich nic vědět. Ani o Billovi. Zajímalo ji jestli oni dělají to samé s novinami na, kterých je její jméno. Sian Ellisová. Za tu dobu se z ní stala herečka. Hraála v hororech, a to hlavně díky své minulosti. Už nesvítili žádné lampy, takže stěží viděla na cestu. A ani neviděla toho kdo šel naproti ní.
Omylem (!) do něj vrazila.
"Co to sakr-"Zarazila se a pohlédla tomu člověku do tváře. Byl to muž. Měl kšiltovku. Měl dredy. Měl jméno. Tom Kaulitz.
"Tome?"Nepoznával ji. Ten hlas znal. Byl mu povědomý. Z televize a- počkat! Ze školy. Pořádně si dívku prohlédl.
"Sian?" Vyklouzlo mu z úst. Nepatrně kývla hlavou. Kousl se do rtu.
"Já už budu muset jít, sbohem."Vzdalovala se. Potom odešla definitivně. Stál tam jak opařený vařící vodou. Oddechl si, ještě že mě nekopla do koulí jako tenkrát. Myslel si. Nenápadně si pohlédl tam dolů, přeci jen, co kdyby. A pak si vzpomněl. Měl by za ní přeci běžet,ne? Takhle je to v každém romantickém filmu.
Otočila se. Někdo za ní běžel. Ježišmarjá, úchyl, začala panikařit. Pak si ale všimla jakých si divných věcí kolem hlavy dotyčného. Tom, oddechla si.
"Sian, počkej!"
"Co ?"
"Zajdem někam a zavzpomínáme na starý časy,jo?"
"Tak jo. Znám tu jeden dobrej bar." Opatrně jí dal ruce kolem ramen. Vešli do baru, objednali si, a zasedli ke stolu.
"Víš, to jak jsi mě tenkrát nachytala s tou holkou," začal opatrně Tom," To byla sázka." Nenávistně se na něj podívala. "A víš že s tim kopnutim do koulí,to byla taky sázka?"Posmívala se mu. Nevěřil svým očím, a uším už vůbec ne. "Hlupáčku." poznamenala.

Takhle to pokračovalo pár minut.

"Co takhle si zavzpomínat na starý časy?" Napadlo Toma.
"Víš jak sis ze mě v sedmý třídě udělal srandu? Tak potom jsem začala kamarádit se Billem. A a pak se to stalo. Měli jsme tu nehodu. A Bill pak ležel skoro dva roky v nemocnici. Když jsem za ním přišla, doktoři mi řekli tu hroznou věc- že už nikdy nebude moct chodit. A mě zaplavila vlna smutku a ještě něčeho, myslela jsem si že lásky. Tak jsem k němu přišla a řekla jsem mu to co jsem neměla.
Řekla jsem ta dvě proklatá slova. Řekla jsem ´Miluji tě´. A dál už to víš. Proto jsem je tek nenáviděla. Zničila mi celý život. Pořád ze mnou chodil novinář a ptal se ´Opravdu jste mu řekla že ho milujete?´.
Bylo to k nevydržení. Utekla jsem a Bill se semnou potom vůbec nebavil. A tys mě trápil! Pořád sis ze mě utahoval!" Rozbrečela se. Tom si uvědomil svou chybu.
"A co bylo dál?"
"Já, já s Billem chodila! A kvůli tobě jsme se rozešli! On byl jiný, byl dobrý. Tys byl zlý a já taky.
A já si myslela že nám to bude klapat. Řekla jsem to Billovi. To mu to bylo jednu. Bylo mu to u zadku! Teprve pak jsem si uvědomila že na mě nikomu nezáleží!" Ted´ už kvílela. Nikdy neměla poznat dvojčata Kaulitzovi. To oni ji přivedli k Satanovi. Zvedla hlavu. Za oknem baru se něco hýblo.
Otevřeli se dveře do baru a v nich se objevil vozíčkář. Chvíli se rozhlížel a pak zamířil k jejich stolu.
Tom se na něj ohlédl. Zamračil se.
"Tome! Vypadni! To všechno kvůli tobě!" Rozkřičel se vozíčkář.
Sian poznala Billa- na vozíčku. Lítostivě pohlédla na Toma.
"On nás viděl. Celou dobu byl za výlohou a všechno slyšel."Promluvil omluvně Tom. Znovu se otevřely dveře do baru. Tentokrát v nich stála policie.
"Je tady Sian Ellisová?!"
"Ano, tady jsem."
"Sian Ellisová. Zatýkáme vás pro úmylsné poškození na zdraví zde přítomného Billa Kristla."
Když stále nechápala, otočil se na ni Tom: "Bill se mezitím oženil."
"A co já s tim?"Rozkřikla se. Nic nechápala.
Autor Dívka s perlami ve vlasech, 09.10.2008
Přečteno 335x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí