Svěř se

Svěř se

Anotace: Moje krátké dílko o nebezpečí svěřování osobních věcí na internetu.

1.
Policisté už dlouhou dobu pátrali po nebezpečném muži zodpovědném za smrt několika lidí,který se jmenoval William Harvey.Tento vysoce inteligentní manipulátor prostřednictvím serveru ,,opuštěné duše´´ vlastnící nick ,,sver.se´´ oslovoval lidi v naprostém psychickém dně a nejprve je chlácholil a prezentoval svůj život záměrně jako podobný tomu jejich s důrazem na všechny těžkosti,které prožívali,aby každému později nabídl,že s ním společně ukončí svůj život .
Každého s těch nešťastníků pozval k sobě do bytu a nahrál do posledního detailu všechno,nakoupil alkohol,vybral melancholickou hudbu, aby uvěřili,že našli pravého ,,společníka´´ s kterým ukončí své trápení..Když už nařízli svá zápěstí,nebo sami si navlékli oprátku na krk a odevzdali své tělo volnému prostoru,zjistili v posledních sekundách svého života že byli potají natáčeni skrytou kamerou a William ,který si dával záležet s ,,hereckou etudou´´,že si bere život také , nechal přehrávání a pozoroval poslední záškuby svých obětí očima hyeny.
Detektiv Marvin Peters,který měl případ na starosti tvrdý ,ale rovný chlapík prohlásil o tomto případu větu na kterou nikdo kdo u toho v tu chvíli byl,nemohl zapomenout ,,zase nějaký pomatený pitomec co si myslí,že čistí svět ´´.
Dělalo se mu s toho špatně ,zmanipulovávat lidi ,kteří jsou už jen uzlíčky nervů k sebevraždám a ještě k tomu si natáčet jejich poslední čin s překvapením v jejích očích když ve chvíli kdy zjistí,že je všechno jinak než mysleli a nemohou už vůbec nic vrátit zpátky.Poslal proto jednoho ze svých lidí aby pronikl až ,,ke chřtánu bestie´´.Vytvořili fiktivní profil pětadvacetiletého muže jménem Jay a jeho příběh o vyhazovu z práce a přítelkyni,která odešla k jinému muži během jednoho týdne.Na schůzku vyrazil policista Gary D ,člověk,který napomohl bezpočtu případů k jejich úspěšnému vyřešení a tudíž s velkou Petersonovou důvěrou.

2.
Gary věděl co má dělat ,rozuměl lidské psychice díky schopnosti přirozeného vcítění kterou zkombinovával se znalostmi z vysoké,ale tenhle Harwey byl něco ojedinělého.Menší chlapík působící lehce zženštile,že obyčejný člověk by si řekl ,,ten nemůže být nebezpečný´´,ale Gary věděl,že podobné typy vám sice nedají jednu do zubů jako hospodští agresoři,ale když je rozzuříte do nepříčetnosti,jsou schopni se vám třeba nožem pohrabat ve střevech.K tomu mluvil opravdu na úrovni až se Gary občas přistihl ,že zapomíná na to s kým má tu čest a vážně naslouchá.
Zajímavý efekt-říkal si,,čím to může být,možná tím jak moc je jeho hlas uklidňující,až omamný .
Na stole ležel talíř s večeří,kterou William uvařil a lahev vína s které si oba muži nalévali při dlouhém pohovoru o životě.
Potom si William sedl vedle Garyho a ten znejistěl.Třeba prohlídl,že mám odposlouchávací zařízení a že to má sečtený,ale potom na to přestal myslet,protože se začalo dít něco divného.
William najednou působil jako člověk,který se čerstvě dozvěděl tragickou zprávu.Co to má znamenat?-pomyslel si Gary ,,jak je to možné,aby chlapík působící ještě před chvílí celkem sebejistě jako nějaký podivínský profesor ,ztratil většinu svého vyzařování.
Pozoroval jak Wiliam odkudsi bere nůž střední velikosti a se ztraceneckým výrazem míří sám na sebe do bodu kousek nad lícními kostmi,do místa kde přibližně nahmatáte při doteku tep .Gary náhle nevěřil vlastním očím,snažil se ho zarazit,ale potom uviděl místo jedné, dvě ruce a dva nože a prudce ho z otupění vytrhl vnitřní hlas ,,určitě mi dal něco do pití,nebo jídla k sakru.Důkladně si promnul oči,ale dvojité vidění ho neopouštělo ani potom.Pohlédl znovu na Williama a s hrůzou pozoroval jak zabodává nůž do svého krku.Stačil zakřičet ,,neee´´ a chtěl vyrazit a sebrat mu ho,ale přistihl se,že má zpomalené reakce a nestihl to.
Ale tím nic neskončilo.Gary s hrdlem sevřeným úzkostí sledoval muže vedle sebe a ucítil nesmírně palčivou bolest na krku.Znovu se podíval na Williama,na jeho oči a místo toho spatřil své oči v jeho jamkách a později i svou barvu vlasů,svou tvář.William se měnil v něj.To jemu tekla krev z krku a u jeho nohou na koberci ležel nůž ve stále se zvětšující louži krve.Snažil se něco říct,ale nešlo to...
3.
Policie vtrhla do bytu o dvě minuty déle.Pro Garyho bylo pozdě.
Nalezli ve Williamově knihovně spoustu publikací o tom jak manipulovat s lidskou myslí a v jídle,které nedojedené leželo na stole před Garym co mezitím bohužel vykrvácel ,objevili přimíchanou méně rozšířenou,ale velmi silnou halucinační drogu ,slangově označovanou jako ,,two face´´kterou svému hostu podal obviněný a s pomocí jejích účinků ho zmanipuloval k sebevraždě .William Harvey se nebránil a později při výslechu hovořil přesně tak jak detektiv Peters očekával
,,víte já nesnáším ubožáky,každý jsme přeci zodpovědní sám za sebe a měli by jsme konat a né plakat nad rozlitým mlékem,nemám snad pravdu?nemám špatné svědomí,jestli myslíte tohle´´
Peters který průběh výslechu spolu se svým kolegou tiše pozoroval z povzdálí, za sklem a s cigaretou mezi prsty,když se výslech chýlil ke konci, řekl :neměl by dostat prostor filozofa,takových už bylo,někteří to dotáhli až na vládce světa a nikdy...nikdy v tom nebylo nic co by jsme si měli pamatovat...
Autor 27Zdenek, 10.02.2012
Přečteno 641x
Tipy 2
Poslední tipující: KockaEvropska, ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí