Já Tě prostě miluji - PARODIE :-D 6 kapitola

Já Tě prostě miluji - PARODIE :-D 6 kapitola

Anotace: Toto je poslední kapitola nádherného - zparodizovaného - historického románku Já Tě prostě miluji :-D

Sbírka: Já Tě prostě miluji - PARODIE :-D

6 (poslední) kapitola (originál: http://liter.cz/Romany/220541-view.aspx)

O měsíc později...
Díval se jak kráčí uličkou a usmívá se na všechny strany. Moc jí to slušelo. Široká, nabíraná sukně se jí vlnila okolo nohou a korzet jí zvýraznil štíhlý pas a poloobnažená ňadra. Šaty byly vyšívané drahokamy a rukávy s kanýry sahaly až na zem. Za ní se táhla vlečka a její dlouhé havraní vlasy se jí rozpustile vlnily okolo tváří. Na těch vlasech jí seděl věnec z polního kvítí a z obilí. Její kytice se skládala ze stejných rostlin, ale bohužel květiny byly jen imitací, protože jinak by James dostal astmatický záchvat. Šťastně přistoupila k oltáři a usmála se na něho.

Pomalu rozepínal knoflíčky na zádech a tu se jí šaty svezly ke kotníkům. Obrátila se, nádherná divoženka a začala mu rozepínat poklopec. Pak ho pohladila po jeho přirození. Usmála se a políbila ho. Přitiskl ji k sobě a sjel rukou po zádech. Když odtrhl ústa od jejích rtů, zašeptal: „Vílo...“ Nadine mu stiskla ruku. Líbal ji na krku a mazlil se s jejími prsy. Kousal ji a dráždil. Pak se rychlostí blesku sesunul z postele a klekl si mezi její roztažená stehna. Sklonil hlavu a ...políbil ji na vrcholek její touhy. Nadine zalapala po dechu a prohnula se v zádech. Náhle jí louplo v kříži. James rychle uskočil a hned se obával nejhoršího... Nadine se nemohla postavit. „Hlavně, že stojí tobě viď? Ale já se teď nepostavím...“zamumlala Nadine vztekle..už na ní šly těhotenské nálady a byla protivná. Jamese hned přešly choutky na sex, a tak ji raději pomohl lehnout si to postele a nadopoval jí práškama na bolest, na spaní a také jí dal nějaké sedativa. Pak se šel dívat v klidu na fotbalový zápas a se štěstím v srdci usnul u televize, když se douspokojil. Stal se z něj po dobu Nadininyho stavu samohon ?





Ještě toho roku...

„Bože, já slibuji, že už se jí nedotknu. Přísahám...“ modlil se James v ložnici, zatímco Nadine sténala nad bolestí. Když vykřikla, James vykřikl s ní. Pak se pokojem rozlehl dětský pláč. Porodní asistentka odnesla matce cosi, co vypadalo jako malinké štěňátko. Cestou hlásila : „Je to malinkatý hybrid se dvěmi hlavami, to víte, neměla jste v těhotenství brát drogy!!“ Když tohle uslyšela Nadin, seklo to s ní...byla zoufalá, vždyť si dávala jen malé dávky, v množství menším než velkém, to není možné! Když přišla asistentka s úplně zdravou holčičkou, řekla: „Ale... já si dělala srandu ?“ A rozchechtala se na celé kolo. Tato asistentka byla totiž jen ve výpomoci, takže se všichni modlili, aby to dobře zvládla. Byla divná a hlavně to byla notorická alkoholička. James odmítal připlatit peníze za kvalitní lidi, takže se projevil jako držgrešle. Chudák Nadine... Ale Nadine měla oči jen pro holčičku. James, když to viděl, rozehřálo se mu srdce a vzplanul v něm jiný pocit....a bohužel, zjistil, že nějak zženštil. Oba spolu zůstali, ale ne dlouho... o rok později se zjistilo, že James je opravdu GAY. Odstěhoval se k příteli a uzavřel registrované partnerství. Ale dál řádně platil alimenty. Nadine se zamilovala postupem času do jeho otce Garetha a žili spolu šťastně až do brzké smrti, kdy utekl z Dobřan násilný vrah, který na čísi objednávku tu malou rodinku rozsekal motorovou pilou a rozeslal poštou kousíčky ostatků... Člověk, který si vraha najal, nikdy nebyl dopaden.


KONEC
Autor Džuda, 15.09.2009
Přečteno 328x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí