Jak překročit svůj stín

Jak překročit svůj stín

Anotace: Minipovídka: nevím jak vy, ale já nemůžu překročit svůj stín . . . a vážně mě to štve . . . je to důležitý . . . nestačíme zírat . . . je to v podstatě jedno . . . jak na to?

 

 

Jak překročit svůj stín

 

 

     Nevím jak vy, ale já nemůžu překročit svůj stín. Zkrátka to nejde. Už už si třeba někdy myslím, že to pude, ale nakonec zase nic. Je to opravdu k zbláznění. Možná vám připadám pošetilá, když chci překročit svůj stín. Říkáte si nač, vždyť je to bl . . . hloupost, k čemu jí to asi tak může bejt dobrý?! Člověk má zůstat tam, kde je a vykašlat se na nějaký převratný změny. Voni, kolikrát ty změny stejně akorát vedou do . . . daleka.  No, byly doby, kdy jsem si říkala přesně to samý. Ale doby i lidé se přece mění! Bohužel, já trčím pořád tam, kde jsem, a vážně mě to štve!

 

     Myslím si totiž, že je to důležitý. Nestát pořád na tom samým místě. Trochu se občas pohnout.  Vždyť, jak víme, všechno jde dneska dopředu anebo dozadu??? . . . No, ono je to v podstatě jedno. Zkrátka - jde to, a to kolikrát takovým fofrem, že nestačíme zírat. A jestli někde něco bylo včera, tak dneska už to tam natuty nenajdeme a když jo, tak je to třeba trochu víc vlevo anebo vpravo??? . . . No, ono je to v podstatě jedno. Na tom výsledku to fakt není znát, takže se tím pádem tady s tím opravdu nebudeme zalamovat . . .

 

     Vrátíme se tedy k tomu, co vás stejně zajímá nejvíc, k mému problému. Jak mám překročit svůj vlastní stín? Jak na to? A víte co? Teď mě něco napadlo!  Když jste to vy, tak já to ještě zkusím. To jen abyste sami na vlastní oči viděli, že se fakt snažím! Ano, ještě jednou se tedy přímo před vámi v takové malé reality šou, pokusím změnit! A dokážu to! Dám to! Možná, že stačí se jenom hooodně rychle otočit a - hop! . . .  :-(  . . . tak ne, ani dneska to nevyšlo  . . . zase uhnul . . . bídák!

 

 

Autor Fany, 14.02.2017
Přečteno 639x
Tipy 11
Poslední tipující: AndreaM, Frr, Amonasr, Iva Husárková, Sanneke
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Není důležitý cíl, ale cesta k němu... :-)) ST

14.02.2017 12:27:50 | Amonasr

:-), tak tak, pravdu díš :-)!

15.02.2017 04:53:40 | Fany

;-)

15.02.2017 15:19:45 | Amonasr

...hahááá... jsem si lámala hlavu a nic, myslím, jestli to někdo bude vědět, tak Eni, hledala jsem i na netu, kde psali, promiň, že každý má kapacitu posunout svoje hranice, ale nevím, páč asi bude nutná návštěva psychoterapeuta... Fany, jseš si jistá...? Jsi mě zabavila a děkuji za ježka v kleci. :-))

14.02.2017 12:17:19 | Iva Husárková

:-), díky Ti za veselý komentář, Ivo, jistá si nejsem ničím :-)! Hezký den přeji!

15.02.2017 04:52:59 | Fany

:-))

16.02.2017 02:44:58 | Iva Husárková

:))
Zkus rozsvítit jinou žárovku. Určitě ti tu, se kterou se o to snažíš prodali vadnou.

14.02.2017 06:08:03 | Slav Milo

:-), milý Slav Milo, kdyby to bylo pod žárovkou, ale já stojím venku v úpalu, v mraze :-( . . . Ale moc Ti díky za radu, vidím, že to se mnou myslíš dobře, a to je dobře :-)!

14.02.2017 08:40:43 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí