Pořád nejde . . .

Pořád nejde . . .

Anotace: Minipovídka o: nevím jak vy, ale já když . . . pořád nejde . . . ta beznaděj se už nedala snést . . . zazvonil zvonek! . . . a volala jsi mu? . . . tak ať, jje mi to jjedno . . . ttak sakrra

 

 

Pořád nejde . . .

 

 

     Nevím jak vy, ale já když na něco dlouho čekám a furt nic, dost znervózním. Dej si mátový čaj, slyším v hlavě, to tě uklidní. To možná bývávalo, ale dneska by nezafungoval, kdybych vypila hektolitr. Pořád nejde . . . Opravdu jsem věřila, že přijde. Včera to slíbil. Já už takhle zkrátka nemůžu dál . . . Co si o sobě vůbec myslí, že jsem jako nějaká chudinka, která na něj bude donekonečně čekat? Ne, nejsem! Nebo jsem . . . ? Ta beznaděj se už nedala snést . . . Ve špajsce dole jsem objevila slivovici od strejdy z Moravy. Dobrá bude, pomyslela jsem si a dala jsem si jednoho panáčka na depku . . .

 

     Náhle zazvonil zvonek! Vyskočila jsem a vrhla se ke dveřím! Nevím, jak jste na tom s kamarádkami vy, ale já mám jednu takovou, která by za mě i dejchala. Nikdy mě nenechá ve štychu. To ona stála za těmi dveřmi. Intuice zapracovala. Věri, jmenuju se totiž Věra, furt nic? Ne, Klári, jmenuje se totiž Klára. Viděla, jak jsem zoufalá a vroucně mě objala . . . Sedly jsme si v obýváku a Klárka mě držela za ruce. Bylo to tak uklidňující.  A hele, slivovice, všimla si Klárka. Daly jsme si na ten smutek dva panáčky.

 

     A volala jsi mu? Jjjoo, trochu se mi po třetím panáčkovi zamotal jazyk. A von? Nic, nebere to. Ten haj . . ., vypálila Klárka. Hele, von není špatnej! Jjak není špatnej?, zamotal se Klárce trochu jazyk po čtvrtým panáčkovi. A víš co?, náhle do ní vjela kuráž, dej mi mobil, zavolám mu sama. Neee, bude nasr . . . naštvanej! Tak ať, jje mi to jjedno.  Hej, ty tam, tak přijdeš nebo nnee?! Co říká? zeptala jsem se s nadějí. Žže přijde,  až se uklidním, žže se nenechá pokousat nějakou vzteklou ženskou, na to preej příplatky nejsou . . . Vytrhla jsem jí mobil z ruky a zařvala: ttak sakrra, pplatím vám ten internet nebo neeee?!?!?

      

Autor Fany, 21.04.2017
Přečteno 417x
Tipy 16
Poslední tipující: AndreaM, bogen, Sanneke, Iva Husárková, JSJ, zelená víla, Petrlesna, Amonasr, piťura, Philogyny1, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

fakt jsem se Ti nechtěla smát, ale to se prostě nedá... jasně, že Tvé povídky zahřejí a rozveselí, stejně jako slivovička z Moravy, skvělé, skvělé!!! ST. :-))

22.04.2017 11:46:38 | Iva Husárková

:-), milá Ivo, díky moc za veselý komentář, Tvoje návštěvy mi vždycky udělají radost :-)!

25.04.2017 11:51:41 | Fany

:-))

25.04.2017 12:12:39 | Iva Husárková

Jejda. Zase jsem se nachytala. Diky za veselé ráno.

22.04.2017 05:54:35 | JSJ

:-), tak ať Ti veselo vydrží celý den, milá JSJ, díky díky dík :-)!

22.04.2017 07:51:42 | Fany

ty prostě umíš, psát, rozesmát, dojmout, zlepšit cokoli :-)

22.04.2017 00:04:29 | zelená víla

:-), pěkně Ti děkuju, milá zelená vílo, i tys mě moc! potěšila po ránu, hezký den Ti :-)!

22.04.2017 07:50:40 | Fany

Klasika, moc dobré počteníčko. Zlepšilas mi náladu o 100%. Děkuji.

21.04.2017 18:47:25 | Petrlesna

:-), jé, tolik jsem ani nečekala, Petrlesno, takže mě to vážně těší a moc děkuju za krásnou pochvalu :-)!

22.04.2017 07:49:35 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí