Včerejšek, dnešek, zítřek

Včerejšek, dnešek, zítřek

Anotace: Minipovídka o: Nevím, jak to máte vy, ale já zbožňuju zítřky . . . a víte, co je na tom vlastně to nejhorší? . . . nejlepší bude . . . zítra tu budou hody lukulské . . . zkrátka je to docela dobře možné

 

 

Včerejšek, dnešek, zítřek

 

 

     Nevím, jak to máte vy, ale já zbožňuju zítřky. Dnešky jsou taky dobrý, o tom žádná. Jen mě zkrátka poslední dobou ty dnešky hrozně znervózňují. Znáte to, všechno je potřeba udělat   d n e s k a  ! Když si to tak proberete, tak „všechno“ je strašně širokej pojem. Příklady? Příklady! Kdo máte nějakou tu domácnost, někdy se tomu taky říká hnízdo, tak do toho hnízda se musí občas něco přiníst, něco z něj zase vodníst, mezitím trochu poklidit, povařit atd. A děti? No, tak ty jsou taky potřeba někam uklidit, voni se vám, to byste nevěřili, kolikrát celej den motají pod nohama a večer vy koukáte, že jste zase nic kloudnýho neudělali. A víte, co je na tom vlastně to nejhorší? No přece že spousta věcí vlastně měla bejt hotová už  v č e r a  !!! Ano, ano, takové jsou na nás v dnešní! době kladené nároky! Už taky cítíte to napětí, jak se kolem vás tetelí? . . . Když o tom všem vážněji přemýšlím, tak včerejšky jsou v podstatě taky na nic. Už to prostě bylo a basta. S tím už holt asi nepohnete, když jste se na to takhle vykašlali! Ještěže jsem vám pro tyto případy právě vymyslela to super řešení! Takže co vám nakonec zbyde? No, přece ten  z í t ř e k  !!!

 

     ??? No jo, nejlepší bude, když vám to vysvětlím na své osobě. Tááákže, to se vám vždycky takhle zasním, a pak si řeknu: je to dobrý. Včera jsem byla out, dneska jsem out, ale zítra! Jo, to budu cajk! Zase příklady? No, dobrá, máte je mít! Tak například včera a dneska se mi nějak nepodařilo uvařit. Samozřejmě je to výjimečná situace, jinak je vám jasné, že doma jíme na úrovni. A co teď honem s tím? No, ve chvíli, kdy se na mě rodina začne šklíbit, že budou zase rohlíky a mlíko, tak jim s radostným úsměvem řeknu: zachovejte klid, milá rodino, zítra tu budou hody lukulské! Další. Nejsou vypraný ponožky? Přece zítra! budou! Nekoupila jsi mi šroubky a matice. Zítra! Nebyl sex. Zítra! Už chápete to kouzlo? A co jako bude teda zítra? Proboha, jak to mám vědět, jsem snad nějaká jasnovidkyně! Teď vůbec nechci malovat ďábla na zeď, ale je taky docela dobře možné, že v okamžiku, kdy se „z“ změní na „d“, „í“ na „n“, „t“ na „e“, „r“ na „s“, a „a“ na . . . tak mi to trochu nevyšlo . . . Zkrátka je docela dobře možné, spíš bych řekla, že velmi pravděpodobné, a ano, již se to v minulosti často stalo, že to   z a s e   nedáme :-( . . . No, a co? Žijeme? Žijeme!  :-)

Autor Fany, 24.05.2017
Přečteno 541x
Tipy 26
Poslední tipující: Iva Husárková, Jort, Koblížek, zelená víla, Avola, banan, Philogyny1, Dreamy, Sanneke, Amonasr, ...
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"Dneska jsme se na to vyprdli, ale zítra za to pořádně vemem!" říkával kolega v práci. Taky miloval zítřky. :-) Nadřízení, bohužel, dnešky, neboť včera bylo pozdě. Hezky to máš namyšlený.

25.05.2017 08:50:38 | Koblížek

:-) díky Ti Koblížku za veselý komentář i pěknou pochvalu, jj představy nadřízených a podřízených se tak nějak už z té podstaty liší :-)!

25.05.2017 09:42:02 | Fany

jsem okamžitář a já zase to mám tak, že zítra to stejný nebude.. :) ne večeře ne nádobí, ale tak to něco, ...

25.05.2017 00:46:59 | zelená víla

:-), jj, pravda je vždycky někde uprostřed, někdy to mám takhle - výše nahoře popsané :-), a někdy běhám jako blázen od jednoho k druhýmu :-). Děkuju moc a přeju hezký den :-)!

25.05.2017 09:40:08 | Fany

Fany, čím dál častěji používám, co můžeš udělat dnes můžeš i zítra, ale pozítří je taky den. :-)

24.05.2017 16:26:17 | banan

:-) a co teprve popozítří, viď, Franto, člověk se pořád žene a kolikrát fakt zbytečně :-)! Tak pohodový večer a děkuju :-)!

24.05.2017 19:58:33 | Fany

taky mám ráda ty nepředvídatelné zítřky... :)

24.05.2017 16:19:47 | Philogyny1

jj, někdy je lepší moc neplánovat a třeba ten zítřek zrovna překvapí moc pěkně :-), tak děkuju Philogyny a pěkný večer Ti :-)!

24.05.2017 19:57:27 | Fany

No... milá Fany, sáhla jsi mi....na svědomí. Jedu koupit nové kopačky a botasky potřebnému, něco k té večeři, budu hodná, pro všechny a pak? No pak půjdu uklízet....Vše zřejmě z tvého výčtu nestihnu, ale takové ty činnosti, na tři písmenka...stojí tři písmenka za zdržení se? :-))) Krásný dnešek a krásné plány na zítřek:-)

24.05.2017 15:06:04 | Dreamy

:-), tak hlavně jsem ráda, že jsem Tě Dreamy nevyděsila, vidím, že jsi v pohodě, takže dobrý :-), a co se týká činnosti na tři písmenka, tak záleží na různých dalších okolnostech :-), a Tobě taky krásný večer s písmenky nebo bez :-)! A samozřejmě že moc dík :-)!

24.05.2017 19:54:37 | Fany

:-)

24.05.2017 20:03:33 | Dreamy

Ono se to nezblázní,ne? Vyklidit myčku? Nestačí to zítra? V prokrastinaci je vlastně obsažena budoucnost !:)

24.05.2017 15:03:54 | Traper

:-), ano, tito lidé bývají v daném okamžiku šťastní, tak proč nebýt šťastný :-)?!A moc díky Trapere za zastavení :-)!

24.05.2017 19:51:19 | Fany

Postupem času těch věcí co odkládáme začne ubývat a stihneme je v jednom dni. Pak odejdou děti, přestane být tolik práce a zbytek dne budeme mít dokonce volný. No a jednou budeme čekat na to, co nám ty zítřky přinesou nového... :-)

24.05.2017 11:47:38 | piťura

:-(, uf, piťuro, znělo to dost smutně :-(, ještě že ses na konci Tvého pěkného komentáře usmál :-)! Děkuju pěkně a ať stíháš, co je ti milo :-)!

24.05.2017 11:56:13 | Fany

to Ty jsi mě donutila zamyslet se. a já za to děkuju. :-))

24.05.2017 12:01:29 | piťura

:-) děkuju za děkování :-)!

24.05.2017 12:29:18 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí