Pod tíhou událostí

Pod tíhou událostí

Anotace: Miniatura ze života...

Pondělí...
Ve stínu pondělního odpoledne se kvapně blížím k domovu, na pátou je ohlášený pád meteoru.Už třetí tento měsíc,opět se neví kdo a proč to k nám neustále hází.
Nicméně vláda ujišťuje, že je rozhodně v jejím zájmu to prošetřit.
Přišlo se například na to, že korektnost úhlu dopadu meteoru je vcelku nejasná, což vede k naprostému rozkolu v poslanecké sněmovně.
Věřím, že příští dopad bude již jistě korektní.
Co se týče korektnosti, zdá se že je všeobecně na ústupu.
Například moje kočka, na mne nedávno poslala udání, že moje chování vůči ní je absolutně genderově nevyvážené, jelikož jsou dny kdy si jako kočka připadá pod psa a tudíž neví k jakému druhu a pohlaví se má přiklonit.
Dalo mi opravdu velkou práci před komisí za práva nebinárních zvířat vysvětlovat, že já prostě nemůžu vědět, kdy si moje kočka připadá pod psa, jelikož štěká většinou jenom, když je doma sama.
Pod hrozbou své internace na rok do psího útulku, jsem byla donucena na svoji kočku několikrát týdně štěkat a tolerovat její výstřední chování při venčení v parku, kde permanentně obtěžuje svým nemístným chováním psí plemena větších rozměrů.
Vcházím do obchodu, je tady podezřele prázdno.
Prodavačka smutně kouká do výlohy a konstatuje, že "zejtra zase bude všude bordel", čímž samozřejmě myslí ty dopady.
Ptám se "máte máslo"?
Odpověď zní.."a na co,když bude zejtra všude bordel"
Otráveně odcházím a spěchám domů.
Konečně za sebou zavírám dveře a vnímám ticho rozlévající se bytem.
V mžiku se ozve mocné štěkání a vzteklé dupání.
Moje kočka si právě připadá pod psa a já se musím tvářit, že mne to vlastně baví, mít doma naprosto nevyrovnaného jedince, co si pod vlivem láskyplné péče připadá jako pes.
Dělám, že je mi to jedno, ikdyž mám velké obavy, že jednoho dne domů přinese štěňata.
Zapínám televizor a záhy jásám, jelikož ten dnešní a budoucí dopad meteoru byl uznán jako den volna, konečně něco rozumného v této dnešní, uspěchané době.
Stojím u okna a zasněně hledím k obzoru.
Začíná se stmívat a v dáli padá meteor, pod stolem vrčí pes, co byl včera ještě kočka, a já přemýšlim jestli zítra bude v tom bordelu máslo.
Autor lipo, 20.06.2023
Přečteno 204x
Tipy 8
Poslední tipující: Jordliana, Marry31, mkinka, Aťan, jort1
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vážně vtipné, pobavila jsem se. Moje kočka zatím neštěká i když takový den volna bych taky brala

22.06.2023 05:52:07 | Marry31

Díky :-)

22.06.2023 11:50:35 | lipo

Hezká a poučná povídka, pobavilo. Mám jak psa tak kočku, zatím žádné projevy nesleduji naštěstí kočka je kočka a pes se cítí psem :)

20.06.2023 21:39:16 | pipidlouhapuncocha

Díky:-)

20.06.2023 21:47:27 | lipo

Jé, není zač. Rozhodně tě ráda zase někdy poctím návštěvou. Má to potenciál a vtip. Krátké, ale o to zajímavější.

21.06.2023 15:28:48 | pipidlouhapuncocha

Po letech jsem kvůli tobě zase vyplnil přihlášeni, abych ti po zásluze šoupnul supertip. :)

20.06.2023 20:01:31 | Aťan

Upřímně děkuju a se slzou v oku vzpomínám na časy minulé

20.06.2023 20:23:47 | lipo

,,,to spíš margarín...

20.06.2023 17:18:29 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí