Šílená láska pod rozkvetlým naslouchátkovníkem

Šílená láska pod rozkvetlým naslouchátkovníkem

Anotace: .

.


Poznali se v páternosteru v břevnovské poliklinice, na polévku pak chodili na polikliniku Budějovická, kde je lepší kantýna.
Fascinoval ho její žlutej ksicht, ji zase jeho propouštěcí zprávy z nemocnic.
Někdy se procházeli po Olšanských hřbitovech.
Přitahovala je místa zmaru, dost často chodili na kafe z automatu na úřady práce. Lidé tam trpící věrně doufali ve svou bezmoc, byli jak štěňata, topící se v pískovišti.
Na delší výlety chodili po kolejích, našli pár krásných zchátralých nádraží, kde mohli povídat se zkrachovalým alkoholickým nádražákem, dát napůl cígo a z mobilu poslouchat oblíbené Morphine.

"Někdy se nemohu vysrat, musím strčit prst do prdele, abych uvolnila zacpané potrubí."

Obdivoval její otevřenost. Opravdu nevítal ženy neupřímné, tajnosnubné, jejichž srdce byla samá skrčka a manipulace.
On sám však byl dost zamlklý a plachý, ještě dlouho trvalo, než ji pozval k sobě domů a dovolil, aby mu změřila tlak.

Jmenoval se Metud Hucul-Klobúk, ona Skachunka Enemy.
Byli spolu šťastní.


.
Autor CORONATION, 07.08.2023
Přečteno 87x
Tipy 6
Poslední tipující: Marten, jitoush, kozorožka, mkinka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...každá láska je šílená...;-) jde jen o úhel pohledu...

07.08.2023 21:34:23 | Marten

.....Dobrej bizár...líbí...

07.08.2023 14:31:18 | jitoush

Boží :-)

07.08.2023 13:00:00 | kozorožka

ten výtah dobře znám...jednou jsem se v něm zapomněl a projel dobrodružnou cstu podzemním obratištěm

07.08.2023 12:32:29 | stormeater

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí