2075 červenálampyčka

2075 červenálampyčka

2075 červenálampyčka
9.3. 2024 4:23:34
taktiteťřeknu, cosemněkdy fmynulostisepsal. sedělsemfkafé svýhledemnasvětelný přechotprochotce, kdemůžou takynasprostoklydně přecházetychotkyně. svítilazrofna červenálampyčka prolydinanohách, aležádnýdoprafníprostředek nebylširoko anidaleko fdohledu. upřechodu ušalebyl připravenýpán, kerejchtěl evydentněpřejít. dešsebarvy lampyčekvobrátily, takpán, připravenýnastartu bylstále jenpřipravenýnastartu apečlyvěsledoval, jaksesměrem votbenešáku blýžiloauto. toalejelovelycepomalu. jehořidičkatotiš evidentněvyčkávala nasvojízelenou. aftuchvýlysechodec, snohounakročenou, nanídíval alestálestál, ydyšchotkyně sdruhéstrany ušdáfnošly. stálečekal asledovalauto, kterétéš stálejelo. dyšsekonečnězastavylo avonchtěljít, skočilamu červenálampyčka avonsezasevrátil nasvouvýchozístranu. voprafdudokonale bespečnáchůze přespřechot. protožesemsyčet, taksemnespatřil, jakoprováhal ydruhouzelenou, aleňákseto státmuselo, protožedyšsem vobracelyst, bylstále nasvévýchozístraně.

roshotsemse, žedyštambude eště, ašdopyjukapučíno, takmupůjdu ukázat, jakosetodělá.
Autor APV, 10.03.2024
Přečteno 40x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí