2085 škemral ftramvajy

2085 škemral ftramvajy

2085 škemral ftramvajy
19.3. 2024 4:13
jaksetapraha změnila. gdysysem fníštudoval abylsemvýctam, nešdoma. aprotožesem čtyřročnývoborstudoval asydesetlet, poznalsem naší100věžatou celkemvopstojně. takynezapomeň, žebyla asyvo2metry čtverčenímenší.
fčérasemsefní mělsejýt skamarádemzestudyjí, alevonmusel těsnepřetsrazem kamsyvodejýt nebovodjet ataksemsyfspoměl, žesemušdlouhonebyl nahradu aninahradě. taksemsanaň jeltramvajýpodívat. najednýzastáfce nastoupylusměvavýmladík, kerejsetedy nafšechny anafšechno, cosenacházelo fjehoblýskosti, usmýval. zachvílypoklepalnarameno dopodemnou sedícýženy azaprosylrukamatak, žebylo vočividněvočimavidět, ženěcochce. alenevydával přitomsúst žádnýzvuky. poklepanážena, taktéšvočividně, nevědělavocode. anijásem ftuchvýlynetušil. ataksechlapecposunul vožidlyčkudál. alesestejnýmvýsletkem. atakse stáleposouval apoklepával, ašsenakonec našlažena, evydentně yntelygentnější, nešmyfšichnidohromady apustilahosednout. alebohuželtobylo ašvechvíly, dyštramvaj dorazylanazastáfku, kerábyla jehocýlovou.

atakchlapec, sneustálemylymúsměvem, vyskočilzesesle aveselevystoupyl.
Autor APV, 20.03.2024
Přečteno 36x
Tipy 1
Poslední tipující: Žluťák
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tobylonapýnavý jakokšandy:-)

20.03.2024 10:47:30 | Žluťák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí