Óda na tlak

Óda na tlak

Anotace: Pohádka pro dospělé děti, psaná pod nátlakem

    Na ten Boží svět byl matkou pracně vytlačen. Takřka vzápětí byl přitlačen ke zdroji lahodné mléčné výživy. Později se k matčině prsu tlačil iniciativně již sám. Pokud se mu nafouklo bříško a potřeboval úlevu, tak s rozkoší tlačil i prdíky.

    Po částečně potlačené pubertě mu zatlačil vlivný strýček a tak byl postupně přijat na střední i vysokou školu. Nakonec i dostudoval, sem tam mu pomohla i strýčkova tlačenka. Brzy se vyznal v tlačenici a tak se dal na dráhu politika. Vtlačil se do nejvlivnější politické strany a stal se poslancem. Společně se stranickými druhy opět roztlačili kola dějin, chopili se kormidla a vytlačili konkurenci. Potom již ani moc na pilu netlačili, stačilo totiž už jenom hrabat…

    Infantilní představa ženského prsu jako mléčného baru byla z jeho povědomí navždy vytlačena zjištěním, že něžným nátlakem lze u mladých dam mléčný bar proměnit v exkluzivní hračkářství a on pak již nebude schopen potlačit  vášnivou touhu si v něm pohrát…

    Pod tlakem nějakých bláznivých  hormonů, tlačících na jeho jinak docela bystrý mozek, zcela potlačil pud sebezáchovy a zamiloval se. Jeho milovaná a její matka, připomínající bitevní loď s výtlakem tisíců tun, ho bez milosti zatlačily do kouta a posléze ho dotlačily až k oltáři. Časem se ale zase rozvedl, na útlak v manželství včetně domácího násilí, a to zejména ze strany tchyně, již totiž ani při nejlepší vůli ten utlačovaný nebožák žádný recept nenašel…

    V politice ho časem ze sedla vytlačili mladší kolegové. Jejich nátlak mu ale již neublížil, měl bohudíky nahrabáno. Negativní myšlenky tak vytlačil z hlavy, nikam se již netlačil  a užíval si jak života, tak i svého natlakovaného bankovního konta a zaslouženě vysokého starobního důchodu. Měl bezesporu již vystaráno, ale bohužel, prst na tepnu jeho života nečekaně přitlačil nelítostný osud. V pozdním stáří totiž začal být pod tlakem vážného zdravotního problému. Problémem bylo jak ze sebe vytlačit  stolici?!?  Přitom kvalitativní úroveň a délka zbytku jeho života byla evidentně stlačována nepřímo úměrně k množství jím vytlačené stolice.  Nakonec surovému nátlaku osudu podlehl a přestal tlačit navždy! Ale i tak lze říci, že svoji káru života statečně dotlačil až k úplnému konci. A pak mu jeho nejbližší zatlačili oči a tělo vtlačili do dubové rakve.  Následně potlačilialespoň na krátký čas, chmurné myšlenky a v  tiskárně mu dali vytlačit dojemně optimistické parte…

Autor BigMasimo, 01.04.2024
Přečteno 53x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí