Spolu??

Spolu??

Anotace: Už dlouho jsem nic nepsala tak mě strhejte kritikou už se na ni těším. A né, že si to jen přečtete a nic k tomu nenapíšete.

Ležel v kaluži vylitého piva a vyzáblou rukou objímal stejně vychrtlou holku. Pomyslela jsem si, že jsem v životě neviděla větší vtělení lidské bídy, hlouposti a utrpení. Chvíli sem se na ně dívala. Viděla jsem jak se dívka pokouší zvednout. Moc jí to nešlo a já jen sledovala její bezmocné úsilí. Pak jsem k nim přistoupila a natáhla ruku. Pomalu zvedla hlavu a podívala se co se děje. Naše oči se setkaly. V jejích očích bylo vepsáno mnohé- odraz vlastí bezmoci, bolest, strach, utrpení i vztek ale hlavně láska k tomu odpornýmu ožralovi. Chytila se mé ruky a nejistě se postavila. Sehnula se a zatřásla mu ramenem, vzhlédl a já v jeho očích spatřila planout stejnou lásku jako byla v jejích. Začal se pomalu zvedat a ona mu v tom horlivě pomáhala. Když se zvedl, vzal ji okolo pasu a vrávorajíce odcházeli do dáli. Snad je tam čekalo štěstí, ale já si myslím že nikoliv, ale oni věděli, že už nikdy na nic nebudou sami. Neboť mají jeden druhého a to je to nejvíc co mohou lidé mít. V tu chvíli jsem jim záviděla víc než komukoliv jinému na světě. Otočila jsem se a sama odcházela opačným směrem. Snad ke šťastné budoucnosti, kde už nikdy nebudu sama.
Autor anduine, 30.11.2007
Přečteno 256x
Tipy 1
Poslední tipující: brooklyn
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

jako kolegyně dole. líbil se mi víc začátek, první půlka. pak trochu z kopečka.

06.12.2008 04:34:00 | brooklyn

Zajímavé myšlenky, hezky zpracováno. Jen bych vytkla gramatické chyby. A taky by možná bylo lepší zde vplést seznámení s místem děje a celý příběh trošku více rozepsat ;) Ale to je jen můj názor, který není nikterak důležitý ;)

06.01.2008 22:29:00 | Verca.kvetinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí