Starostův dar

Starostův dar

Anotace: Odměna v podobě šesté zbraně se dostala k Selidah celkem záhy.

Sbírka: Selidah I: Věrní pomocníci, kteří tě zahubí

 

6. Avërnil, 3E890

 

     Týden po událostech s orkem jsem se dostavila do whitestoneské zbrojince pro druhou část své odměny, novou zbraň. Přivítal mě starosta v doprovodu dvou strážných. Oznámil mi, že za projevenou chrabrost mi dovolí vzít si jednu ze zbraní, které se nachází za dveřmi, pokud mu přenechám orkskou sekeru. Souhlasila jsem a jeden ze strážných odemkl. Uvnitř se nacházely zbraně všech různých tvarů a velikostí. Nože, dýky, meče, kladiva, kopí a ještě další. Upoutal mě však meč s modře svítivou čepelí na polici uprostřed protější zdi. Když jsem si o něj řekla, starosta sice zaváhal, ale pak uznale kývl a řekl, že jsem si vybrala dobře, načež jeden ze strážných meč z police sundal, přidal zdobně kované pouzdro a podal mi obě věci.

 

Starostovi jsem poděkovala a byla jsem ráda, že jsem si vybrala svůj nový meč dobře.

Autor Selidah, 24.06.2011
Přečteno 346x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To by šlo, přeházim je tam... díky za radu :o)

28.06.2011 14:39:00 | Selidah

Co třeba sekce "ostatní" u povídek? Jestli to máš jen jako odkazy do svého profilu, tak je to cesta nejmenšího odporu.

27.06.2011 13:40:00 | Saia

Když on není na výběr druh "popis".... kdyby byl, tak bych to dával tam...

27.06.2011 10:01:00 | Selidah

Ach tak, teď už to chápu.

Vyvarovala bych se označení povídka, protože to by byla degradace, nic ve zlém.
Tohle nejsou povídky, spíš jen velice strohé popisy, což je škoda, protože takhle se v tom kvantu, co tady ty a ještě jeden uživatel publikujete, ztrácejí kvalitnější kousky, které povídkami jsou.

26.06.2011 22:42:00 | Saia

Co myslíš? ty povídky, nebo ten odkaz?

Ten odkaz, kdybyste se náhodou chtěli podívat, jak ty zbraně vypadají

a ty povídky, protože se mi do profilu nevejdou, ale můžu tam dát odkazy na ně

25.06.2011 10:58:00 | Selidah

Mám dotaz... Proč to zde uveřejňuješ?
Trochu mi uniká smysl.

25.06.2011 01:11:00 | Saia

Kdybyste chtěli i vidět, jak ty zbraně vypadají, tak zde je odkaz.
Bohužel ho musíte zkopírovat, abyste se dostali na můj profil.

http://world2.knightfight.cz/index.php?ac=showuser&showuserid=149041979#profile

24.06.2011 16:02:00 | Selidah

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí