Tři ráno

Tři ráno

Anotace: Zajímá mě váš názor na tuto úvahu o vztahu...

Tři ráno

Tři ráno. Ťukot Tvého srdce se nedal přirovnat ani k tikotu hodin, neboť Tvůj tep byl daleko rychlejší. Cítila jsem to i přesto, že jsem téměř spala. Tvé oči se neusmívaly. Byly pootevřené a zíral jsi do prázdna. Vím, jak Tě trápím. Vím, jak trpíš. Cítím svůj vnitřní smích, když zraněně pozoruješ strop. Vím, že máš svou hrdost, která převyšuje lásku. Vím, že na mě nemyslíš a že jsem jen stín čehosi, co Ti znepříjemňuje a jen občas zpříjemňuje život. Bolí mě mé vlastní trápení, pro které Ty nemáš pochopení. Ležíš vedle mě a já v duchu spřádám básně, které mě zachraňují z pocitu prázdného, smutného života bez lásky, plného bolesti. Nebo mě do něj naopak vtlačují? Snad. Nedokážu žít obyčejně.
Jsem asi Tvůj stín, protože kdybych nebyla, nevím, jak bych toto vydržela. Jsem asi Tvůj neoddělitelný stín, který je závislý na svém nositeli - nositeli, protože každý si svůj stín vláčí s sebou. Jsem stín, který nemůže dýchat a také nedýchá. Tvé oči a hluboká pohled, který mě kdysi očaroval, ve mně teď probouzí negativní pocity a někdy až bolest, když usínám po Tvém boku. Ztratil jsi mě. Ztratila jsem Tě a vše, co je dál, je jen přetvářka.. je to tak? Kdo ví, proč spolu zůstáváme, a kdo ví, jak to je…
Je to jen bolest, nebo je mezi námi i něco jiného? Zůstává touha, sex – občas, a snad i trochu humoru.. tak vypadá partnerství? Co to je… nemáme společné zájmy a dobře nám je spolu zhruba jednou za rok.. tak proč spolu jednou za rok nejsme? Nechceme jeden druhého pro život, ačkoliv spolu žijeme, a nejsme spolu šťastní… nejsme pro sebe jedinými a nevíme, co chceme… takhle jsem to nechtěla. Chtěla jsem vztah, který pro mě bude věčně krásný a hluboký, kdy pro sebe budeme těmi jedinými, plný mnoha společných zážitků, lásky a citu, podpory a vášně.. to nemám, chybí mi to a cítím se sama… co dál? Snad jen bolest… Zklamání. Milovala jsme Tě, zvíře….
Co to s námi je? Je půl čtvrté ráno a po tom, co jsem Ti řekla, nemůžeš spát. Pošpinila jsem – ne Tvé city, protože city nemáš, ale Tvou hrdost a to je víc. Raním Tě – ale jen Tvou hrdost. Když raníš Ty mě – tak mé city. Je to rozdíl? Nedokážu posoudit, jsem natolik vášnivá, citová a emotivní, že je mi pojem hrdost, co se mé osoby týče, téměř cizí…. Jsme tak jiní a zároveň tak stejní….
Usínáš. Já vím, Ty můžeš spát a bortit se ve stínu svých představ a tužeb, které se mnou nesouvisí.. jsem sama. Sama ve svém světě. Vzlykám. Bolí to. Umírám ve světě bez lásky a bez citů a snad.. snad čekám na toho pravého, začínám si to připouštět velmi postupně, ale přece… Nejsi to Ty. Můj potencionální muž jsi byl, dokud ses uměl chovat. Cit se nedá naučit. Buď je, nebo není. Láska se nedá zahrát. Je, nebo není. A oči neklamou a z nich je patrné, co je jen hra, abys mi neublížil svou lhostejností. Na tu hru já stále přistupuji, zas a znovu… Končím, umírám ve svých snech.
Jsou čtyři. Usínám.
Autor Ammazonic, 23.08.2006
Přečteno 400x
Tipy 6
Poslední tipující: Lilly Lightová, ička, Cassandra, Mraveneček
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jako bych podobné pocity už někdy zažila?!...pěkně napsané

05.07.2012 08:28:13 | te.re.

Je to čtivé. Takové opravdové...tip!

16.03.2009 11:46:00 | Lilly Lightová

Přeně tak... napsala bych to sice jinak, ale cítím naprosto stejně. S rozdílem, že ty můžeš všechno změnit, já ne. Tak na co čekáš?

24.09.2008 12:15:00 | anilwap

Moc hezky napsané,ze života:(za ST!

09.09.2008 21:52:00 | Mraveneček

Každý prožíváme období naprosté bezmoci proti prázdnotě, která nás nenápadně počne obklopovat a halit do pláště neproniknutelné mlhy v níž není vidět,v níž není slyšet než nějaká tlumená řeč přicházející odněkud z neznáma.Je jen nějakým blábolením o ničem aby ticho nebylo ponurým obrazem bezútěšnosti.To vše přichází aby si člověk uvědomil,že došel na konec jedné slepé cesty a že je zapotřebí se vydat jinam,protože přichází nová příležitost,kterou ovšem zatím ještě není možné identifikovat,ale ona je přesto blízko.Zaposlouchej se do řeči svého srdce a své duše.Ona napoví!Napsáno naprosto skvěle!!!

22.11.2007 09:13:00 | guton

tohle já znám!! a mám radost, že nejste všechny stejné,jak jsem se obával..

26.09.2006 17:25:00 | da hool

Ach... Hrdost. Cit. Je mi to tak líto. Je mi líto, že někoho tak krásného asi nikdy nepoznám...

23.08.2006 16:12:00 | Mors

Je to myslím hodně dobrý, chápu vše a dokonce hned napoprvé.

23.08.2006 16:10:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí