Nezvaná návštěva

Nezvaná návštěva

Anotace: špatný ženich pro naivní holčičku

Čenda seděl u bedny, ve které zrovna jel hokej. Ucucával lahváček a pohodově zevlil po celém dni v práci. "Poď poď poď! Kurva" mrčel si pod knírem, když puk těsně minul branku. "Měl si to zpracovat, blbec." potichu hučel.


"Ahoj tati, už jsem doma a někoho vedu." zapískla vesele Dobruška od dveří.


"Hmm, to mi chybělo." zabručel Čenda a kvapně si dával tepláky, aby ho návštěva neviděla jen v nátělníku a trenkách. Otevřely se dveře do obyváku a vykoukla Dobruška.


Byla to taková milá, nezákeřná dvacetiletá holčina a přirozeně pohledná. Trošku tatínkova beruška. Nepotřebovala žádné zkrášlovací prostředky a přesto si ji člověk všiml i za střízliva.


"Tohle je Ali" pronesla do ticha a ze dveří vykoukli oči a nic. Vůbec nic jiného nebylo na tmavém pozadí chodby vidět. Čenda čuměl jak sedmiletý blbec, když do obyváku vstoupil Ali.


"Dobrý večer" srdečně pronesl s výraznýma erkama a natáhl svou černou ruku, kde se zaleskly světlejší polštářky prstů.
"Dobrej" trochu ostýchavě pronesl Čenda a pomyslel si: "Dobruše já tě asi přerazím."


"Tak se posaďte. Dáte si pivo? Dívám se na hokej, jak to dneska hrajou."


"Ne děkuju, já hokej nesleduju." odpověděl a zuby mu svítily přes celou hubu.


"Tati ty seš hroznej, on nemůže alkohol, má to zakázaný."


"Jak zakázaný?" Čenda začínal být zmatený a vzpomněl si na pitomé americké filmy, kde herci hrajou hloupý fotry, kteří ničemu nerozumí a jsou všem za blbce. Dál radši nic neříkal.  Ali sedl a přepl na Óčko.


"Tati my máme hlad. Udělala mamka něco?"


"Jo bež za ní."


Dobruška odešla do kuchyně a dlouho se nevracela. Čenda se otráveně koukal a hloupé videoklipy, kde snad nikdo neuměl pořádně zpívat, skládat a ani udělat video. Všechno úplně stejně hloupé a přitom mu kurva běží konec druhé třetiny. "Do prdele práce, zkurvený negr." pomyslel si a zakoulel očima. Když jeho dcera konečně došla, přinesla úplně jiný jídlo, než co měl on na večeři.


"Co to je?"


"Trocha kuřecího s rýží. S mamkou jsme to narychlo udělali, protože Ali vepřový řízky nejí."


Čenda pohlédl na manželku, co to jako má znamenat, že nejsou vývařovna a jí se, co je uvařené. Navíc to nebyla trocha kuřecího. Dobruška měla normální porci, ale ten chlap minimálně půl kila masa. To ani Čendovi v neděli na oběd tolik nedá.


"Co se tak díváš, máme hosta." zpražila ho manželka a dali si radši lok pivka. "A taky bys nemusel chlastat před ním." vzala mu pivo a šla ho vylít do dřezu. Popravdě Čenda byl nekonfliktní typ, a tak nic neřekl, jenže už ho to sralo.


"Tak vyprávějte, z kama jste, a jak jste vůbec přišel na naši Dobrušku?" rozzářily se jí oči a sedla si. Ali začal s plnou pusou vyprávět, že se seznámili na zastávce, vychvaloval Dobrušku, jak hned viděl, že je dobře vychovaná a samý podobný řeči. Od úst mu trochu padalo na koberec, kde to ponožkama rozmazával. Čenda byl nasranej víc a víc, ale sledoval hodiny, jak už ukazujou osm. Za hodinku už bude v posteli, tak jako vždycky.


Jenže čas plynul, všichni kromě něho se bavili, Dobruška si přisedla k Alimu blíž a hodiny ukazovali půl desáté.


"A kde pracujete?" zeptal se Čenda. Odpovědí mu byly naštvané pohledy matky se dcerou, jakože ho dobře prokoukly.


"Já nepracuju. Práce pro mě nebyla. Na úřadu mi řekli, že zatím nic." Ali vesele odpověděl a jako prase žral.


"Jak dlouho tu jste?" a pořádně si jej prohlédl. Byl čistý, to se musí uznat, oblečení asi taky nebylo úplně levné.


"Štyži roky. Prve v Praze a pak tu."


"Tati nech toho, tohle nikoho nezajímá." odpověděla Dobruška a pohladila Aliho ve vlasech.

 

"No už je dost pozdě a já zítra ráno vstávám..."


"Tak pojďte, já vám ustelu u Dobrušky, se tam vlezete, jste mladí."


"Cože?!" nahlas pronesl Čenda. Ali se zvedl, ale Dobruška prosebně pohlédla na svého otce. Ten její nevinej pohled vždycky platil. Navíc manželka se nasupeně zatvářila. Čenda nasupeně šel na cigáro. Vyfukoval obláčky kouře a nadával si do blbců. "Že já hňup ho neposlal do prdele už ve dveřích. Kurva co to je? Obě jsou z něho posrané. Navíc je to flákač a prase. Alespoń se tak chová na návstěvě...já ten koberec čistit nebudu." Čenda spálil tři retka, než se trochu uklidnil. "Kurva ráno ho poženu sviňským krokem a té mojí holce zmaluju zadek, jakože do teď jsem to neudělal. Jednou mi poděkuje." mrčel už cestou do postele. Trvalo mu dlouho než usnul.


Ráno vstal a šel do koupelny. Umyvadlo bylo špinavé a na podlaze plno vody. "Sakra, co za kačeny tu bylo?" ospalým hlasem zamrčel a zastudila ho mokrá ponožka. Vzpomněl si na Aliho. Kde může být, snad už vypadl.


Ali ho pozdravil v kuchyni. Hrabal se v ledničce a přikusoval k něčemu rohlík. Drobil na podlahu a vůbec ho to nesralo.

 

"Kdy odcházíte?"


"Ali se usmál a začal mluvit o něčem jiném."


"Kdy odcházíte?" zopakoval nasraný Čenda.


"Dopoledne."


"Tak na to zapomeň. Dožvýkej a vypadni ty hajzle, nebo ti střihnu takovou, že ti shoří límec. Myslím to vážně ty zmetku. A zkus se přiblížit k mý dceři, tak tě roztrhnu od prdele až po lopatky." Čenda si to mohl dovolit. Ali sice měl sportovní postavu, ale Čenda makal ve fabrice a byl docela korba. Za mlada i vzpíral. Teď měl pěta čtyřicet a dost síly. Ali nic neřekl a odešel. Díval z okna, jestli vyšel z paneláku a ulevilo se mu, když viděl, jak ten zmetek svižně jde směrem do centra města.


Když došel z práce, uslyšel v obyváku čilý rozhovor. "Ahoj, už su doma." s úlevou vydechl a otevřel dveře do obyváku. Sotva to udělal, všichni umlkli a snesly se na něj výčitky, co to jako ráno mělo znamenat. To nebylo nejhorší. Nejhorší bylo, že ten zmetek seděl na pohovce a zase žral. Zatmělo se mu před očima a chtěl se na něj vrhnout, jenže Dobruška mu zastoupila cestu a bránila ho. Svoji dceru přece neuhodí, nikdy to neudělal...


"Máme se rádi."


Čenda brunátněl.


"A taky jsem těhotná." šeptla. Čenda si musel dát panáka a hlavou mu vířily tisíce způsobů, jak ho zabije a tu svoji holku seřeže. Dotáhne ji k doktorovi, ať s tím něco udělá, žádnýho parchanta mít jeho holka nebude. Kurva. Nalil si druhého.


Nic z toho se nestalo. Ali se k nim nastěhoval, rozvaloval se všude a vodil si svoje přátele. Dobruška začala nosit oblečení muslimek i doma. Její muž nebyl k ní tak pozorný jako dřív. Nebyla pro něho už tak dokonalá. Měla spoustu chyb. Nechápal, jak ho může pořád omlouvat, takového zkurvysyna. Kdyby s ním neměla děcko, tak si na něho počká a seřeže ho jako psa.


Čenda rezignoval. V práci radši dělal přesčasy, chodil se bavit s chlapama, protože doma by se beztak zbláznil. Taky peníze se budou hodit, až se to malé narodí.


Jednou, když přišel z práce, vypadal, že už se se vším smířil. "Ahoj, su doma" houkl.  Bez odpovědi. Došel do obyváku. Ali se válel u televize a nepozdravil ho. Dokonce nezvedl ani hlavu. Od oběda špinavý talíř byl pořád na stole, všude okolo pytlíky a sáčky od pochutin. Čenda klidně přišel k jeho nohám, chytl ho a strhl vší silou na zem.Kopačka do hlavy přišla vhod. "Ty hovado, ty špíno, ty ty ty..." Na nic nečekal a překvapenému Alimu vypálil vší silou další na držku. Zasypával ho zběsilým tempem ranami. Nekladl žádný odpor. Když už jenom chroptěl a svíjel se, hodil jej na pohovku. To už doběhla jeho dcera s manželkou. Otřel si z rukou krev a vytáhl zbraň. Vyprázdnil do něj celý zásobník. Ženské ječely. V kuchyni se ozval šramot. Rychle přebil. Viděl, jak jeho kamarád utekl do chodby. Udělal dva kroky a rychle se otočil zpátky z druhé strany do chodby. Nasypal to do něho, a ikdyž už ležel pálil dál. Odplivl si a šel na balkon. Ženské pořád ječely. podíval se na ně. "Tohle jsem měl udělat moje holčičko už dávno."


Konečně si šel na balkon zapáli tu vítěznou.

Autor Morýš, 27.09.2015
Přečteno 609x
Tipy 1
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kdyby Ali zůstal raděj doma, tak by se mu to asi nestalo:-(.Zajímavě napsáno, sic špetku drsnější.

04.11.2015 21:19:53 | Jeněcovevzduchukrásného

jo to je pravda, ale nakonec nedopadl úplně nejhůř. u mě by na tom byl blběj

04.11.2015 21:27:27 | Morýš

Někdy ty děti fakt překvapí, co? Akorát za tohle Čenda dostane tak dvacku a až se vrátí, uvidí ve svém obýváku mulata, který ho bude titulovat: Ahoj, dědo!

28.09.2015 01:00:29 | Rolník

Čendu chudáka po pár retkách naložily benga. Dostal ústavní léčbu a pár let navrch.

28.09.2015 11:00:55 | Morýš

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí