Soudruzi, proč zrovna já? A za co?

Soudruzi, proč zrovna já? A za co?

Anotace: Soudruzi za co su já potrestaný, mládí sem prožil v komunismu a na stará kolena sem sa ocitnul já nebohý f kapitalismu s lidskou tváří.

Soudruzi za co su já potrestaný, mládí sem prožil v komunismu a na stará kolena sem sa ocitnul já nebohý f kapitalismu s lidskou tváří. Dřív, když negdo dělal furt přesčasy, tak sme mu říkaly posměšně hodinář a ted sa tom povidá vorkoholik, podle západu, ale podle mna jednoznačně blb, protože: "Svůj pracovní čas a výkon si uspusob tak, abys mněl neustále pocit, že tě firma mirně a furt přeplácí." Už sme došli tak daleko, že sme prodali aji vodu pod nama a platime ju západu, my na to idem od lesa, voda to nejduležitějši, budem kupovat, toto sem si nemyslel, že budem takový gazdé. Gdyž si zpomenu, jak sme zmrzali na náměstich a cinkali kličama, mosím ted křičat: "Jakešu, vrat sa, odpuštame ti všecko. Trochu pozmněnené příslový zní: "Sytý lahvovému nevjeří." a toto je pravda od nepamněti a my sme vjeřily, že to zmněnime kola dějin neotočiš, tajak čurat proti vjetru ide, ale ty následky. Aj ty Švejkoviny už maju pachut hospody, su na vsi opuštené sam chlastám doma, sám si peru, že sa na to nevyseru a Havel, co kecal, mněl by sa podívat ted, co si o něm mysli mladí a co Vám bylo, že ste si zvolili prezidenta kavárenského povaleče. To maju pravdu, co bude dál o tom nechcu přemýšlat, radši čumim do zdi, to je muj odboj veterána studenéj války. To je muj postoj k současném dění u nás doma, já sa f tom nevyznám, neorintuju.

Autor Pegott, 04.12.2016
Přečteno 884x
Tipy 1
Poslední tipující: Iva Husárková
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nevjěřim ani uvázaném psovy tak sem dopadl já nebohý Pegott

05.12.2016 08:57:51 | Pegott

Divím se,že jste takový skeptický právě teď,když jsme oslavili 27 výročí VLPR (velké listopadové plyšové restaurace),vždyť žijeme stále lélépe a radostněji a začíná se naplňovat heslo nějakého papaláše ze starých časů "Na posledním místě našeho snažení budiž vždy člověk"...

05.12.2016 08:49:14 | pberka

To je svatá pravda Pegott

04.12.2016 16:30:50 | Pegott

ach jo.....tvořivě lidové slůvko je vždy v ohni písání podstatné olůvko...***:-D*

04.12.2016 16:21:09 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí