Láska přes internet

Láska přes internet

Anotace: Tento příběh je vymyšlený,nic na tom není pravda,jen jsem se o něco pokusila tu sesmolit,tak snad se bude líbit...:-)) A vážně to berte s nadhledem,díky!

Krásná mladá žena,úspěšná manažerka jedné slavné velké firmy jménem Trisha-(Triša).Jak už to bývá její celodenní náplní je jen její práce, domů se vrací vždy až ve večerních hodinách.Unavená a na myšlenky kolem plující ani náznak sebemenší lítosti sama nad sebou.

Trišo už jsi doma? Ano mami,právě jsem se vrátila z předváděcí akce a můžu Ti říct že už toho mám tak nějak po krk.Jdu do sprchy a pak zalezu do postele.Dobrou....

Nějak se mi nechce spát,zapnu si noťas a juknu na maily a jen tak..co se kde děje.Že bych se taky jukla podívat na chat? Už jsem tam přeci jen skoro půl roku nebyla a kdo ví...Třeba tam zrovna někoho potkám...

Budík drnčí a mě z něho třeští hlava,jééé zase vstávat,vždyť jsem šla spát až ráno kolem druhé,to bude dnes den.Ale,jsem zvědavá jestli se mi ozve John,ten kluk z chatu.Stejně je určitě jako každý,rád si zašpásuje a už ho nikdy neuvidím,stejně vůbec na něj nemyslím a je mi to fuk.Žádný fuk! mám ho v hlavě a chci ho zase vidět..ach jooo co mám dělat,já se snad zblázním...Ne,prostě je to jen fantazie a koukej se holka sebrat a vypusť ho z hlavy...a šup do práce!

Ahoj Triš,jaký si měla vstávání nevypadáš vůbec naladěná,křičí na mě sekretářka.Ále celkem fajn,jen jsem to trošku včera přepískla,šla jsem spát až ve dvě ráno a hlavu mám jako balón,tak dnes prosím mě nějak vynech a nedávej mi sem klienty,ať se o ně postará Viv....Díky...

Hmm,juknu na mail jestli náhodou,ale vím že ne.Mám v sobě prostě pocit že se ozve.Huráááááááááááááááááááááá...Triš co se stalo vběhne sekretářka do dveří.Ale nííííc uvař mi prosím kafe a pořádně silný.Dnes ho budu potřebovat.John se mi ozval a moc se na mě těší,já se zblázním...Já to do noci nevydržím,musím mu hned odepsat,jak moc jsem šťastná....

Mami,máš chvilku čas? Chtěla bych Ti o někom říct,známe se už skoro půl roku a myslím že se máme opravdu rádi,sice jsme se ještě nepotkali,ale to silné pouto co v nás je je nepřekonatelné.Ráda bych Ti ukázala jeho fotku,je to krásný muž s velkým srdcem.Trišo,jsi do něj zamilovaná? Ano,jsem.....

Krásné ráno milé dámy,jak se dnes máte a proč tak na mě divně koukáte? Smích...Triš co se Ti stalo jsi úplně někdo jiný,takovou Tě vůbec neznáme,je v tom chlap,že joo??? Nooo,je..Fáákt a jak vypadá a kolik mu je a už jste spolu to...No tak pomalu,je krásnej,chytrej a je můj a vy si na něj počkejte,no a šup do práce,dnes toho máme opravdu hodně! A s úsměvem dámy :-)

Trišo a kdy že Ti John přijede? No psal že za 14 dní,mami já se tak strašně těším,že si to ani neumíš představit.No já jen že odjíždíme na měsíc pryč, tak Tu budete asi sami,určitě bych ho ráda poznala,ale nedá se nic dělat,kvůli práci se musí.Já vím mami,mám Tě za to tak ráda...

Nastal den D a já se vůbec na nic nemůžu soustředit,nevím co si na sebe obléci a ani nevím jak se učesat a nalíčit,určitě tam příjdu jako strašidlo,ach joo.Já si snad dám panáka,abych to všechno v klidu zvládla.Dům je uklizený a vše načinčaný,je já se vážně nezdám...No nic je skoro poledne jdu na smluvené místo.Já se tak klepu,bože pomoz mi....Sedám si k malému stolu tam v jednom rohu,objednám si Mochito a snad se vše vyvede...

Ahoj Trišo..........stojí za mnou a já sedím jako bych celá zdřevěněla, bojím se otočit jestli to bude vážně on John......Johne...tak ráda Tě poznávám.Můžu Tě Triš obejmout? Anooo,všechno smíš...Musím Ti toho tolik říct a ukázat,no prostě jsem právě teď nejšťastnější na světě...Jsem jen Tvoje Johne...

Triš,přišel mi mail od kluků z vody,že mám s nima jet asi na dva měsíce sjíždět řeku,je to náš každoroční rituál,ale nepojedu budu pořád s Tebou...Johne neblázni přeci,jen jeď dva měsíce uběhnou jako nic a pak už budeme jen pořád spolu..Ty a Já...Budeme si volat a psát každý den a Já stejně mám hodně práce ve firmě,uvidíš že to uteče.....Tak dobře,pojedu...ale než odjedu chci Tě...prosím pšššt.. nic neříkej...jeď!


Nevíte někdo kde mám ten blok,jsem dnes nějak otrávená a nic mě nabaví a co John, Triš? Jó má se fajn a je s partou prima lidí,je tam už přes měsíc.A mně je furt nějak špatně,asi na mě něco leze.

Ahoj Lásko,jak se Ti dnes daří...Johne než cokoliv řekneš do telefonu,vyslechni mě ...Já......jsem......těhotná..............
.......................ticho...........................
Triš,miláčku to je přeci krásný,jsem šťastný!!!! už se na Tebe strašně těším za chvíli se vrátím a budeme pořád spolu Já..Ty a naše miminko!


"To byla poslední slova,která jsem od Johna slyšela"






Maminko...ano broučku můj..kdy se vrátí táta?
Pojď ke mně malý Johne,víš Tvůj táta se už k nám
nikdy nevrátí,vzala si ho velká voda..On se koupe?
Ne,on tam nechal své srdce pro nás...a můžu si vzít
tu jeho velkou knihu?..To víš že můžeš..malý Johne...
a proč pláčeš?..Já nepláču....už nepláču....


.......................................................
Autor Kett, 08.07.2010
Přečteno 972x
Tipy 22
Poslední tipující: Robbertos2, Minna Seayard, Smile-and-Fire, vandule, Attila Sz., poeta, Linzerka, CULIKATÁ, sobý hnusec, Bíša, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak nějak hodně realita:-)

05.10.2016 13:04:59 | Sitha

:-)

05.10.2016 13:58:28 | Kett

Taky jsem čekala lepší konec, ale jinak povedené.

02.06.2016 19:11:08 | Minna Seayard

Děkuju..já už si to vůbec
nepamatuju :-)) musím si to
zase přečíst...:-)

02.06.2016 19:12:48 | Kett

Kurňa, to jsi tomu musela dát takový konec? Hltala jsem to a těšila se na hezký. No život je někdy krutý. Hezké ;)

25.11.2015 14:56:49 | vandule

Jééé,děkuju,já už na ní úplně zapomněla :-))

25.11.2015 15:09:02 | Kett

Hmm já vím, nebyla jsem tu dlouho a Tys nic nepsala, tedy myslím povídečku. Co myslíš, nebylo by možné pokračování? ;) Chtěl bych být víc, než přítel můj.... ;)

08.12.2015 15:10:19 | vandule

Pokračování??? no nevím,někdy třeba :-)

08.12.2015 15:33:14 | Kett

Začínalo to jako románek pro ženy a skončilo tak smutně, hodně mě to překvapilo. Úplně jsem se vžil do její situace. Seš šikula:-))

08.10.2010 20:50:00 | Behemot

Moc pěkná za St!Ještě,že je smyšlená,jinak bych asi na konci plakala;))

09.07.2010 06:51:00 | CULIKATÁ

tak teda s nadhledem : fakt super příběh :-) líbí

08.07.2010 21:31:00 | mida

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí