Láska na první pohled

Láska na první pohled

Jednoho sluného dne se Evžénie vydala na procházku kolem řeky. Šel kolem krásný muž jménem Richard a nechtěně do Evžénie strčil. Richard se Evžénii omluvil,  když na sebe pohlédli  hned se do sebe zamilovali. Evžénie byla celá rozechvěná, nevěděla co má říct. Richard se Evžénie zeptal, jestli se s ní může projít. Evžénie mu na to odpoví, že už musí domů. On na to, jestli by se mohli zitra vidět. Evžénie na to, že ano a vydá se k domovu. Když dojde domu, tak nemyslí na nic jiného než na Richarda a  on zase na ni. Evžénie se dozví, že její matka je nemocná a potřebuje její pomoc. Druhý den se Richard vydá na procházku kolem řeky a zjistí, že Evženie tam není. Vůbec netuší, že jela za svou nemocnou matkou. Když se po roce znovu potkají, tak se jí  Richard zeptá, kde celý ten rok byla. Ona mu odpoví, že se starala o nemocnou matku. A tak se vídají den co den. Jednoho dne jí Richard pozve k sobě domů. Tak si povídají a Richard jí políbí. Oba dva se při tom chvějou. Richard jí položí na gauč a něžně jí hladí po celém těle. Značnou se vášnivě milovat. Když uplyne rok, tak Richard požádá Evženii o ruku. Vezmou se a po dvou letech spolu čekají miminko. Narodí se jim dcera Sára, která je tak krásná jako její matka. Sára má od malinká ráda zvířata a ze všeho nejvíc koně. Když jí bylo deset let, tak jí otec vzal na koně a učila se na něm jezdit.  V šestnácti letech měla Sára úraz, spadla z koně. Hodně dlouho se bála na koni jezdit. Jednoho dne se rozhodla, že si udělá projížďku na koni. Potkala tam krásného a milého chlapce, jménem Leonardo. Oba se na sebe usmáli a on jí pozval na večeři. Sára váhala, ale nakonec se rozhodla, že půjde. Začali si spolu povídat a pak jí Leonardo něžně políbil. Po dvou měsících jí pozval k sobě domů. Chvílí si povídali, pak jí položil na gauč a něžně jí hladil a pak se vášnivě milovali.
Autor Zacatecnik, 04.10.2023
Přečteno 297x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nič v zlom ...ale. Buď je tento text tak trochu "legrace", alebo to písala umelá inteligencia, alebo ...

06.10.2023 15:07:13 | P.Balam

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí