Tento příběh je jako sen...

Tento příběh je jako sen...

Anotace: O čerstvém důchodci, která potkal mladý manželský pár s kandaulistickými sklony a jak si na své přišel.

Abych vás uvedl do obrazu, musím nás popsat, ale odpusťte, že začnu dost nezajímavě. Takže já jsem František nebo chcete-li, tak zjednodušeně Franta. Je mi 63 let a jsem čerstvě asi 5 měsíců v důchodu. Šel jsem o rok dříve. Jsem tuctovž mladý důchodce, kterému zdraví jakž takž slouží. Jsem 185 cm vysoký, mám 110 kg (já vím, měl bych shodit). Nepiji, nekouřím. Tedy s tím kouřením musím říci, že jsem nikdy nekouřil a ani to v mládí nezkusil. Mám rád víno a dobrou slivovičku, ale to jen občas a s mírou. Pivo nepiji, protože mi nechutná. Jsem šedivý, proplešatělý se šedým knírem, stříhaný svou ženou na krátkého ježoura. jasně, mám trochu břicho, ale né pivní, spíš proto, že se jako každý chlap po padesátce rád najím. No a také jsem chlupáč, prostě chlupatý všude. Mojí ženě, když jsem ještě měl všechny vlasy a bíbra, obojí ve tmavém provedení a i to své ochlupení tmavé, se to moc líbilo a říkala, že jsem pro ni sexy. No jo, to jsem býval ještě štíhlý, ramenatý urostlý chasník.
Celý život jsem dělal to co umím a čím jsem se vyučil - elektrikáře, ale už mne to netěšilo, dobří kámoši šli přede mnou do důchodu a vyměnilo se vedení, takže co budu povídat, dlouholetého zkušeného pracanta si nevážili a preferovali mladé kluky, co skoro nic neumí. Ono vás taky nasere, když chcete přidat a že to nejde a pak zjistíte, že přijde kluk po vyučení, co neumí nic a dostane na hodinu o 10 korun víc. Tak jsem si řekl dost a šel jsem.
Jsem už 34 let ženatý. Manželka Dana je o dva roky starší. No, sice jí je 65, ale vypadá o dobrých deset let mladší než já. Jenže ona zdravotně více klempíruje. Vysoký tlak, občasná arytmie, má kardiostimulátor a také křečové žíly. Přesto ji miluji, rozumíme si a i když už sexuálně máme po kampani, nevadí nám to a já bych Danu nikdy nevyměnil.
Náš syn Láďa (má 33) pořád chtěl, abychom si někam vyjeli. Víte, mívali jsme chatu po mých rodičích v Plané nad Lužnicí, jezdívali jsme tam né-li každý týden, tak co čtrnáct dní, přeci jen je to od nás z Kolína 110 km. Já to tam miloval a jezdil tam s rodiči od 14 let. Jenže se to tam za ta léta zastavělo, z městyse Plané se stalo město a řada krásných luk, kde rostly chrpy a nad nimiž trylkovali skřivani zmizeli. Navíc postavili o 200 m dál dálnici od Tábora na Veselí nad Lužnicí, takže jsem se prostě nasral a chatu prodal. Nebudu se přece jezdit rekreovat z města do města.

Syn ví, že mám rád vodu, lesy, že si rád zaplavu, takže nás minulý rok překvapil s tím, že nám přes jednu cestovku zarezervoval ubytování u Velkého Dářka. Protože chtěl, aby tam máma měla pro sebe partnerku, protože mě má pořád, domluvil se s bratrancem, ten mu na to přidal a že i on tam mamku doveze. Syn nám to pak podal tak, že aby se tam prý máma nenudila, protože ona kvůli tlaku a žílám na nohách na sluníčko moc nesmí, tak prý se domluvil s Kubou a jeho mámou, manželčinou mladší ségrou a tudíž mojí švagrovou Táňou, která bydlí v Prostějově a je rozvedená, tak že by tam jela s námi. Nás by tam svým Passatem odvezl syn (já auto s prodejem chaty prodal, protože ho nepotřebuji) a švagrovou tam měl odvézt její syn Jakub. Takže jsme se s Táňou domluvili co a jak a těšili se. Bylo to na 8 dní, od soboty 13. do soboty 20. července. Žena mne připravila na to, že se sice se mnou půjde vykoupat, ale že spíš bude se ségrou v polostínu a také
že bude hlavně s ní, aby si ji užila, protože se mnou je přece pořád, tak si od sebe trochu odpočineme. Ubytování bylo ve 3 lůžkovém pokoji, 3x WC, 2x koupelna a prostorná kuchyně společné a několika dalšími rekreanty. Manželka mne ale také upozornila, že jede na rekreaci a nemíní trčet u vaření v kuchyni. Takže snídani se ségrou udělají, na oběd si zajdeme a na večeři si něco koupíme.

Pak přišel červenec, my si pomalu zabalili a když nadešel den D, tak jsme byli dle domluvy naším Láďou dopraveni na Velké Dářko na Vysočině. Chata či spíše penzion se nachází v kempu Pod hrází. Je to takový očividně nedávno postavený nebo rekonstruovaný barák s podkrovními pokoji. Vše nové, čisté, prostě co si přít víc?
Ubytovali jsme se v podkrovním pokoji, který měl i zastřešenou terasu. Prostě paráda.

No první den jsme strávili ve třech, protože jsme se už skoro rok se švagrovou neviděli, ale další dny už jsem nechával ženské samotné a já chodil k vodě. Vzal jsem si vždy jen pití, velkou osušku a brýle proti slunci, takže jsem buď plaval, nebo se slunil, občas s někým pokecal.
Jednou jsem byl na travnaté pláži, jindy na písečné. Samozřejmě jsem jako správný dědek okukoval slečny i paničky a v duchu si představoval nemožné. Díky slunci a těm hříšným myšlenkám se mi také můj pinďour bouřil, takže jsem musel ležet na břiše. Jsem sice staroch, ale né zase tak, že bych mohl do prdele, to zase ne. Doma si honím tajně, aby to snad nebylo ženě líto, jako puberťák, no naštěstí spím v bývalém dětském pokoji, protože chrápu. Asi jsem pošetilec, ale začal jsem zobat tabletky s testosteronem a jako doplněk stravy kapsle čehosi, co se jmenuje Amante Rapid Strong a není to tak drahé jako ty jiné preparáty, co jsou v televizních reklamách. Je to asi spíš o psychice, že člověk se pak cítí tak nějak sebevědomější a né jako odkecaný starý impotent. Sice jsem už z mládí i z manželského sexu vybouřený, ostatně prvních několik let v manželství jsme to se ženou dělali i 3x denně, takže stěžovat na nedostatek uspokojení si rozhodně nemohla, takže nyní by se lidově řeklo, mám již po kampani, ale pořád ve mě plálo to: Co kdyby někdy náhodou? Člověk nikdy neví a m tomhle věku, když by byla ruka Páně otevřená, neberte to co se nabízí. Samozřejmě, že o těchto mých myšlenkách moje žena neví.

Bylo to ve čtvrtek v 5. den našeho pobytu, to si moc dobře pamatuji. Zase jsem se šel cachtat a slunit, zatímco moje žena se sestrou couraly někde v lese či seděli na terase a ťápaly máču, což je manželčin výraz pro kecání o blbostech.
V devět jsem vyrazil hned, jak jsem slupl k snídani míchaná vajíčka se šunkou, chleba a zapil to čajem. Vzal jsem svou froté osušku, triko, kraťasy, obul pantoflové sandále, vlak igelitku s pitím, časopis a šel.
Na travnaté pláži, kde ještě nebylo tolik lidí jsem si roztáhl osušku, sundal triko a šel do vody. Nejsem hltač metrů, prostě si plavu v klidu, bez nějakého blbnutí, tu kraula, tu prsa nebo na znak, prostě rekreační plavec.
Když jsem se ovlažil, příjemně unavil a vyluhoval v rybníce, doplaval jsem zase ke břehu a vylezl z vody. Asi tři metry od mé osušky si deku rozprostřel mladý pár. On dle mého odhadu tak do třicítky, s kratšími hnědými vlasy a skoro vysoký jak já, možná o ždibec menší, takový štíhlý mladý muž, žádný svalovec, spíš takový pohublý jako nějaký marathonský běžec. Ona asi o trochu mladší od něho, taková ženská krev a mlíko. Protože moje žena má 164 centimetry, tahle mladá byla jistě o nějaký ten cenťák vyšší. Prsa řekl bych trojky, pěkný zadek


"Dobrý den", pozdravil jsem a bylo mi dvojhlasně stejně odpovězeno.
"Dneska bude zase pořádný pařák", konstatoval jsem.
"To ano", odpověděl on. "Letošní léto je betelná výheň", řekl.
"Jste tu na dovči a bydlíte v kempu?" byl jsem zvědavý.
"Na dovolené jsme, ale v kempu nebydlíme. Máme tu na týden pronajatou chatu", odpovídal odpovídal trpělivě na mé zvídavé otázky.
"A co vy také na dovolené?"
"Já už ne, mladý muži, já jsem už tři měsíce čerstvě v důchodu... Šel jsem do něj sice o rok dříve, ale alespoň jsem už mimo pracovní proces", řekl jsem mu.
"Aha, a jste tady sám?" byl zvědavý zase on.
"Ale kdepak, jsem tady se ženou a švagrovou... Já jsem takový vodomil, zatímco žena má vysoký tlak a křečoví žíly, tak může jen do polostínku... Takže já jsem tady, sluním se a koupu a manželka se sestrou courají po lese nebo sedí na terase penziónu, co v něm bydlíme... támhle v kempu Pod hrází, víte...", vysvětlil jsem obšírně.
"Ale to vám musí být líto, když tu žena s vámi nemůže být, ne?" otázala se nyní ta mladá žena.
"Ale mladá paní, vždyť jsme spolu pořád..., už celých čtyřiatřicet let", já na to. "Tak jsi alespoň odpočinu a ona si užije sestry... Víte, manželka je z Moravy, ale bydlíme v Kolíně a švagrová zase v Prostějově, tak se chtějí ten týden užít. Spolu jsme večer a jinak na oběd. Já už na ni nežárlím, vždyť má už pětašedesát... Jinak já jsem Franta", představil jsem se.
"Honza", řekl on. "Michala", řekla ona a podali jsme si ruce.
"Jsme tu od soboty třináctého do soboty dvacátého a vy?" řekl Honza.
"My také tak... Přes cestovku?" zeptal jsem se.
"Ano, my také" řekla Michala.
"Podle přízvuku soudím, že jste někde odtud z Moravy...?" vyzvídal jsem.
"Ano, jsme oba z vesnice, ale bydlíme v Brně", svěřil se Honza.
"No jo, žena pochází ze Zlína, takže to mám v uchu" řekl jsem s úsměvem.
"Jaká je voda", zeptala se.
"No mokrá," řekl jsem nejapně a pak jsem dodal: "Ale jó, je to příjemné, nebojte, neumrznete". Oba se pak zvedli, vzali za ruce jako milenci a vykročily těch asi deset metrů k vodě. No, zálibně jsem se za nimi díval, tedy hlavně za ní, za tou Míšou, jak když jde hezky kroutí zadnicí, kterou měla stejně jako stehna přesně podle mého gusta. Ona byla Míša fakt ženská krev a mlíko, já tyhle selské dívčiny miluji, takové ty holky a la Mánes.
No, ještě více sexy byla, když vylezli z vody a když na sobě měla mokré plavky, pod nimiž se jí rýsovala čárka v rozkroku a vězte, že jako ženy říkají, že cítí v podbříšku ty motýly, když je něco vzruší, já cítil takový ten neslyšitelný zvuk - hučení v mém klacku. Tedy klacku, abych to upřesnil, za svých mladých let v době největší sexuální slávy jsem jej měl 18/5, no ale protože k stáru se nám ta věcka zmenšuje, teď už ve ztopoření jen 15/4,5.
"Tak co, prima je to?" navázal jsem zase hovor.
"Jo, ale v první chvíli to studilo", řekla Michala.
"Vy jste manželé, koukám... Máte prstýnky. Nejdřív jsem myslel, že jste jen nesezdaný pár, přítel a přítelkyně... Už jste dlouho svoji?" byl jsem asi trochu netaktní.
"Rok jsme manželé, ale známe se už dlouho, od Míšiných sedmnácti a mých devatenácti", řekl Honza.
"To se znáte ze vsi, co?" vyzvídal jsem dál.
"No, z vesnic jsme, ale dvacet kilometrů od sebe. Poznali jsme se přes facebook", řekl trochu nejistě, jako by se za to styděl. Začal jsem se smát a řekl jsem: "Ale za to se nemusíte stydět, když vám řeknu, že já svou Danu poznal přes inzerát v mlaďáku, tedy Mladém světě, to byl takový časopis co už dneska neexistuje... Víte, já jsem původně Pražák křtěný Vltavou a nebyl jsem za mlada žádný nesmělý stydlín, ovšem po návratu z vojny, mimo jiné vojákoval jsem na letišti v Mošnově jako radista, tak jsem se tak nějak zařekl, že Pražandu nechci, protože každá vypaluje zobák, jsou to holky moc emancipované a takové promiskuitní vyčůrandy. No a tak jsem klofl svou ženu až ze Zlína, tehdy ještě Gottwaldova. Vlastně ona mě, protože to ona si podala ten inzerát. Já na něj odpověděl. Byla vyučená vysekávačka usní ve Svitu a pak měla večerní ekonomku s maturitou", rozpovídal jsem se.
"A vy?" zeptala se Michala.
"Já jsem vyučený elektrikář a jako takový jsem celý život pracoval... Ale vás typuji na vysokoškoláky, že se nemýlím?" řekl jsem rozšafně.
"Nemýlíte... Já dělám v kanclu jedné větší firmy a ...""...a já učím na jedné brněnské základce druhá stupeň matiku a fyziku", skočila manželovy do řeči.
"Tak učitelka...? Nó, pro ty jsem měl jako žák od sedmé do deváté třídy coby puberťák slabost. Pár sexy učitelek na naší škole bylo a shodou okolností právě ty co jsem na ně necudně myslel učily to co vy... Michalko, vy si možná ani neuvědomujete, když jste mladá a hezká, a to vy rozhodně jste, co asi musí ti puboši prožívat... Možná by jste se divila, pro kolik těch kluků jste jistě inspirací pro jejich masturbační ukájení se. Víte kolik semene jsem já tehdy zmarnil do kapesníků, ručníků nebo na koberec, když jsem si s penisem v ruce představoval, že imaginárně souložím s tou kterou učitelkou? Přitom to semeno mělo podle mne skončit v té učitelce. Víte že jsem si pak některé představoval i s těhotným břichem? No jo, mládí nevybouřené, zaplavováni testosteronem... To byly časy, kdy jsem měl erekci desetkrát za vyučování a modlil jsem se jen abych nebyl vyvolán, protože kdybych musel vstát nebo jít, nedej bože, k tabuli, to by byl trapas. " svěřoval jsem se.
Ale pak jsem si uvědomil, že jsem upřímný až moc a řekl jsem: "Ježiš, ale já vám tu říkám takové nemravné věci, svěřuji se s takovými niternými myšlenkami a chtíči ze svého vlastně ještě dětství a vás to třeba pohoršuje, mladá paní, promiňte, že jsem se nechal unést."
"Ale nám to nevadí, pane Františku", řekl pobaveně Honza.
"Franto... když tak..., František je takové moc oficiální ... a vůbec, tykejte mi, vždyť v práci mi tykali i mladší než jste vy", nabídl jsem a dodal: "Já vám také nebudu říkat pane inženýre a paní magistro". Zase jsme si podali ruce. "Víte nebožtík otec měl o tři roky staršího bratra, Jaroslava... Ten v osmačtyřicátém roce frnkl za čáru do Německa a pak dál do Francie. Francouzsky uměl z gymnázia, oni se frančtinu tehdy učili jako vy jste se učili anglinu. V Paříži se živil jako dělník i popelář, ale vystudoval tam polytechniku a stal se strojním inženýrem. Pak se přesunul do Švýcarska, kde poznal svou ženu, klavíristku a baletní tanečnici a navíc tam v Zürrichu vystudoval na tamní univerzitě matematiku a získal z ní doktorát. Pak se v roce 1957 jako manželé přestěhovali do USA, tehdy země neomezených možností a tam žili až do smrti. Strejda učil matiku na univerzitě v Princetownu a mimo to se vypracoval na vedoucího inženýra jedné pobočky koncernu Western Electric. Ale proč vám to říkám? Když do tehdejší ČSSR přijel v roce 1981 za tátou, tak on si nepotrpěl na tituly, on byl obyčejný člověk, ale hloubavý. Jednou jsme byli s ním v Jižních Čechách, v Jindřichově Hradci, kde chodil do základní školy za první republiky a představte si, na zdi uviděl nějaký mě nic neříkající nápis a on najednou řekl: No to je onooo, Já s kolegy už tři roky bádáme nad jedním problémem a pořád to né a né dotáhnout do konce a ten nápis mi v hlavě rozsvítil. Pochopitelně si vytáhl notýsek, co furt nosil s sebou a začal si tam psát nějaký vzorec nebo rovnici... a přitom já byl na matiku tupoun od chvíle, kdy se začalo počítat s písmeny místo čísel...", dovyprávěl jsem.
"To není nic složitého, vždyť i na učňáku jste to museli mít", řekla Michala.
"To ano, vzorečky jako je Ohmův zákon a podobně, jenže tam za ta písmena dosazujete naměřené hodnoty, tam to problém není", vysvětloval jsem. "A když vám řeknu, že sedmdesát procent z toho, co nás na učňáku učili jsem v životě k práci nepotřeboval... Ale obraťme list a nechme školu školou", já na to.
"Spíš bych se tě, Jendo, zeptal, zda nežárlíš, když máš tak hezkou manželku... Přeci jen, může být ve škole nějaký fešný tělocvikář či vilný ředitel...", nadhodil jsem.
"Kdepak, já nejsem žárlivý", řekl. "A ve škole mám ředitelku a učitelé jsou tam jen dva, tělocvikář co má kluky je už pán před důchodem, takový malý, šlachovitý hubeňour a pak je tam ještě češtinář Kubelka a to je takový mrzout jak z filmu Škola základ života", zasmála se mé narážce i Míša a ještě dodala: "No a co se týká těch mých žáků, tak já učení beru čistě pracovně a nemám při tom ani žádné pomyšlení. Já chápu, že ti kluci v 15 letech objevují tu sexualitu a já jsem tam jako ženská první "na ráně. Samozřejmě nejsem hloupá a chápu, že některé z nich můžu přitahovat. I mě bylo 15 let.. a vím jak to působilo na mě samotnou a na mé vrstevníky a co to dokáže s člověkem udělat. Co se týká poznámek od těch kluků, tak ano.. občas něco je, ale já na to nereaguji. Prostě dělám, že jsem jakože nic neslyšela... No a pak..., my na sebe s manželem nežárlíme i když milujeme jeden druhého... Víte..., tedy...víš, Honza je můj první a doteď je jediný mužský", přiznávala trochu rozpačitě. "Ježiš jak dlouho se znáte... od vašich sedmnácti? To jste mladá holčina, ale jelikož jste už vystudovaná, jste učitelka, to mám je tak šestadvacet teprve, né?" nedalo mi to. "No už sedmadvacet a Honza je o dva roky starší...", řekla upřímně.
"To jako, když na sebe nežárlíte, máte takové to volnější manželství, že kdyby se naskytl nějaký muž, co by se ti líbil, řekla bys to Honzovi a ten by ti dal v tom směru volnost?" podivil jsem se. "Fakt jsi měla zatím jen Honzu?"
"No fakt", potvrdila mi to a lehce zčervenala.
"Já mám dost kladný vztah k sexu.. A k tomu všemu co k tomu patří", řekla ještě.
"Když jsme spolu jen chodili a každý z nás bydlel ještě u rodičů ve své vesnici, tak jsme se jen navštěvovali. Vlastně mne k prvnímu sexu po třech měsících chození uhnala Míša, už prý nechtěla být panna...", chopil se slova zase Honza.
"I my ženy máme rády sex", přidala k tomu ona.
"A není ti líto, že jsi si nic před Honzou neužila, že to děláš jenom s ním? Víš jak to je, člověku se chce ochutnat jinou kuchyni, sousedův trávník je zelenější, jak to dělá...? Sousedovic jablka mohou být chutnější..." zkusil jsem dvojsmyslnou narážku.
"Vím kam míříš, ale k něčemu se ti přiznám", řekl Honza najednou. "Já jsem vlastně kandaulista. Víš co to je kandaulista?"
"Jo, vím..., to je chlap, co rád ukazuje manželku nahou před jinými chlapi a také se rád dívá, jak mu manželku šuká nějakaký jiný mužský..."
"Ale, ty to znáš...", podivil se.
"No víš, už asi pět let chodím na web Kandulismus.cz a s pár maníky odtamtud si píšeme. Oni jsou kandové já ne, ale rozumíme si a já jsem k nim tolerantní, protože to jejich manželky dělají s jinými jen s jejich souhlasem a v jejich přítomnosti. Prostě když se na tom domluvíte a oba jste k tomu dobrovolně svolní, to není nevěra", řekl jsem oběma. "Jasně, každému tohle říct nelze, lidi by na vás koukali skrze prsty, nechápali by hlavně Honzu. Ona je to svým způsobem úchylka, ale neškodná. Ostatně já jsem zásady, že proti gustu žádný dišputát. Pořád lepší než nevěra za zády partnera, taková ta podlá, tajná, zrádná... Tu nesnáším a je jedno jestli se jí dopouští žena nebo muž", vysvětloval jsem jim svůj postoj.
"Ale když jsi žádného mimo Honzy ještě neměla...?" nechápal jsem.
"Já ji skoro od začátku přemlouval ať zkusí i jiný penis. No nikdy k tomu neměla sympatie. Až teď se naskytl jeden náš mladší kamarád. Který ji hrozně moc láká. Akorát že ten kamarád to vůbec nepochopil co se mu snažíme naznačit.. A než vůbec k něčemu došlo, tak se do ní zabouchl.. Což nás s Míšou akorát naštvalo.
"A on je mladší o kolik? Kolik mu je?" vyzvídal jsem, protože mne to zajímalo.
"Pětadvacet", řekl Honza.
"To není zase o tolik mladší... A on ví, že jste už manželé?" vyzvídal jsem dál.
"Jasně, že to ví... No začalo to tím, že mu lechtivě psala a také mu i dala vědět, že jedině bez citů, akorát že on to vážně pochopil tak, že by s ní měl vztah...
Zve ji na procházky a také Míše vyznal i tu lásku, což jsme právě já ani ona nechtěli. Navíc od začátku schválně nebyla vůči němu nijak romantická," vysvětloval Honza.
"Tak jsme aspoň pro příště poučení, ale zase nám o trojku nešlo...", dodala Michala.
"No jo, teď vám bude ten „kamarád“ na obtíž, protože on se zamiloval, je svobodný, nic mu nebrán,í aby prudil a otravoval", řekl jsem jim s varovným tónem.
"Víš, nám přímo o trojku nešlo. Říct mu to na rovinu, aby měl něco s Míšou, na to jsme moc stydliví", vysvětloval on.
"A taky nás nenapadlo, že když přijede k nám na noc..... Žena vyzývavá a vyzývavě oblečená.. K tomu alkohol. Že ho to ani trochu nenapadlo," divil se Honza.
"Náš plán byl, že když se hoch navnadí a začne Míšu svádět a ohmatávat, že za ním v noci přijde už nahatá. Leč jsme to ani nestihli uskutečnit".
"Já mu pak mu napsala, že Honza je tolerantní", přidala se Michala.
"A on je to nějaký váš dobrý kámoš, třeba Honzův nebo tvůj, Míšo?" zajímalo mne to. čím dál víc.
"My už jsme se znali dřív. Spíš to bylo takové náhodné setkání po letech. No něco jsme mu naznačovali.. Ona v písemné komunikaci.. Takové ty klasické dvojsmysly o sexu...", vyprávěl Honza. "Právě nás s ženou nejvíce vzrušovala představa, že se mu nabídne, když bude u nás spát. Takže přímo o trojku nám nešlo".

"Něco jiného by bylo, kdyby Honza usnul a ty bys za ním přišla a začala se svlékat a nabízela mu sex. To je jiná. Ale čekat, že se opijete a on začne na tebe vytahovat ocas, to by vážně riskoval, že ho Honza kopne do hlavy. Pokud dopředu neví, že máte kladný vztah ke kandaulismu, tak by byl blázen, nebo úplný buran, kdyby to zkoušel", vysvětloval jsem jim.
"Ale jak tě k tomu tady Honza nalákal, když říká, že ti to zkoušel skoro od začátku vašeho vztahu, abys zkusila i jiný penis, ale ty že jsi to odmítala?" divil jsem se.
"Nalákal mě u nás v Brně na wellness... Nejdříve jsem se tam hrozně bála, protože jsem měla strach, že vypadám hrozně a že když ze sebe oddělám ručník, že si snad chlapi budou zakrývat oči. Jenže opak byl pravdou a já si úplně ten pocit začala užívat, když ležím nahá v sauně, mám zavřené oči a přitom vím, že třeba i chlap tvého věku, co sedí proti mě mne sjíždí mě pohledem", přiznávala Michala.
"A s tím kamarádem, co se ti líbil, byl u vás a ty jsi s ním s manželovým požehnáním flirtovala, tak ono asi bylo vidět, že nejste v tomto ohledu zkušení. To by jste fakt museli tomu kamarádovi naznačit, až by jste něco popili a on nabyl odvahy, tak by jste mu to řekli. Pak by to snad pochopil. Takhle se obával manželovy reakce a to, že jsi mu pak psala, že manžel je tolerantní, že by mu to nevadilo, to už bylo pozdě. Navíc, kdyby jsi za tím kamarádem v noci přišla nahá, nepřipadala by sis blbě, že za ním dolézáš, že iniciativa by měla přijít od něho a on by si o tobě mohl leccos myslet?" vysvětloval jsem já.
"Vím, že to i působí lacině, ale právě tahle "lacinost" je vzrušující. I kdyby to ten kamarád nevzal.. a už bychom se pak nikdy neviděli, ale to vzrušení, že se odhodlám sundat pyžamo a jít do té místnosti, kde on spí...", svěřovala se.
"Aha... takže kdyby mezi vámi k něčemu došlo, kdyby s tebou přece jen souložil a pustil to do tebe, jak bys to vzala, kdyby tě oplodnil? Nebo bereš hormonální antikoncepci, co?" zeptal jsem se na tělo.
"Neberu, to je hormonální svinstvo do organismu", řekla.
"No ale co kdyby tě oplodnil, nenechali by jste si děcko nebo by jsi šla na potrat?" měl jsem již dost intimní otázky.
"No my jsme s manželem zásadně proti potratům.. takže netřeba dalšího komentáře, ne?" řekla rázně.
"Fíha..., ono když je žena nechráněná a třeba může mít plodné dni a teď na ni vleze cizí chlap... Ono to riziko oplodnění jiným je šíleně vzrůšo, co?" provokoval jsem.
"A já bych byl paroháč", řekl Honza ironicky.
"Klídek, každý jsme nějak ujetý Ale logicky, když žena souloží s jiným chlapem za manželova souhlasu a bere HA, tam není riziko, takže to jsou jen takové srnčí parůžky. Když šuká za zády manžela tak má manžel jelení parohy. Pokud je přitom i oplodněna a šikovně to hodí na manžela, jsou to parohy losa. Někdy beru to těhotenství jako trest pro ni, že zanášela, jindy pro něho, že si zahrával a vydával ji v šanc tomu riziku. Navíc dělání dětí, to je pro chlapa jistě ta největší radost, zvláště když je udělá, manžel se stará a neví, že kukačka není jeho. A největší radost pro oplodňovače je, když vidí tu, kterou oplodnil, jak jde s břichem vedle svého paroháče nebo když tlačí kočárek s kukačkou a manžel-paroháč jde hrdě vedle ní, nevěda že... Ostatně dělání dětí je věc přirozená. Souložení s kondomem pro mě bylo jako bych cucal bombón i v celofánovém obalu, souložit se ženou co bere HA je jako když šukáš a nemáš koule... Ale ty budeš jen ten srnec, Jeníku a budeš z toho mít své potěšení, zatímco tvá žena to zkusí s jiným a ukojí zvědavost", ukončil jsem přednášku při které se zasmáli, jak jsem dělil ty parohy.
"Jo, já jsem vždycky rád cucal bradavky a lízal prcku. Manželka z toho kdysi šílela. Dokonce se mi stalo, že mne přitom vzala do jazyku normálně křeč, stalo se ti to někdy? Také jsem rád prstil. Já si vůbec rád hrával se ženskými a sledoval je, co to s nimi dělá. Kouřit mi ho žádná nemusela, na to jsem nebyl a líbání jsem přenechával manželovi či jejímu klukovi, já spíš lalůčky, ouška, za oušky, šíji a na krku, tam co jsou tepny, to vždy slavilo úspěch. Líbání je pro zamilované, tedy líbal jsem se s manželkou. Anál také já ne, to je pro mě ee. Ale když je žalud hezky natlačen na děložním čípku a obzvlášť v okamžicích své ejakulace, to bylo boží... Ale kondom já nikdy ne a vždy jsem stříkal dovnitř... Na tom jsem zase ujetý já", přiznal jsem se.
"A to máš jenom toho jednoho syna?" divila se.
"No žena při něm měl moc těžký porod, rodila čtrnáct hodin. Sice jí těhotenství na břiše nezanechalo žádné strije, ale zase ač jsme od 6 měsíce po porodu šukali o stošest jen na ostro, už se nezadařilo. Doktoři sice tvrdili, že je v pořádku, ale něco se v ní pomyškovalo a už neotěhotněla. Takže vlastně to byl pro náš sex takový boží dar. Syna máme a pak už jsme mohli klidně na ostro", vysvětloval jsem.
"A to jsi souložil na ostro i za svobodna?" vyzvídala Michala.
"Jo, protože já byl na starší, často vdané paničky. Z děcek, které bych zplodil vím jen o synovi, kterému je dneska 43, ale on neví, že jsem jeho otec, on mne bere jako vzdálenějšího bratrance. Jmenuje se Tomáš a udělal jsem ho v devatenácti mámině sestřenici a své vzdálené tetě Věře... Měli jsme spolu takový tříměsíční románek. Strejda Zdeněk, její manžel se to nikdy nedozvěděl, že Tomáš je jeho. Ani mí rodiče se to nikdy nedozvěděli a když k nám teta někdy přišla s dětmi na návštěvu, ona měla ještě dvě dcerky 8 a 5, když se mnou počala Tomíka, tak to bylo takové zvláštní, že moje matka nevěděla, že Tomášek je její vnuk a strýc Zdeněk se nosil jak páv, že po dvou dcerách má neplánovaně syna. kdyby věděl...? O jiných dětech nevím, tedy alespoň mne žádná neuháněla", zakončil jsem svou story z mládí" zeptala se Michala.

Půjdeme do vody?" zeptala se Michala.
"Jo, proč né", já na to.
Zvedli jsme se a již všichni tři šli ponořit svá těla do chladivé vody Velkého Dářka.

Oni dva plavali spolu a já si plaval o svých tak 20 m od nich, abych nebyl jako kanagom. Při plaváni mne napadly různé myšlenky. Například jsem si v duchu říkal, že by mne zajímalo, jak se někomu naznačuje, že bych chtěl, aby mi šukal ženu? To jako že ho k sobě pozvali, napájeli, ona se sexy oblékla, říkali dvojsmyslnosti a Honza se pak jakože jde sprchovat? To si ona nevzala kalhotky? To mu ale spíš dávala najevo, že je k mání, že Honza o ni moc nestojí a že kdyby mu ji ten kamarád přebral, že mu to moc vadit nebude...

Vylezli z vody 5 minut přede mnou. To mne trošku mrzelo, že jsem zase neviděl její rýsující se kundičku. Chvíli jsem se slunil na své osušce, abych oschl, oni dva kousek ode mne o něčem tiše spolu mluvili, ale neslyšel jsem o čem.

"Franto", slyším najednou Honzu. Obrátil jsem k němu obličej.
"Pojď si lehnout vedle nás, ať na sebe nemusíme mluvit hlasitě", vyzval mne a já rád učinil co si přáli a posunul se k nim. Přece jen kolem už bylo dost lidí.
"No..., jak bych ti to řekl... Když se nám to nepovedlo s tím kamarádem..., tak jsme si s Míšou říkali, že bys třeba ty...mohl..."
Ztuhl jsem a hleděl na ně asi dost překvapeně, protože toho jsem se nenadál.
"Že bych mohl co?" raději jsem se zeptal, abych něco nenamlouval a nedošlo k trapnému omylu.
"No..., že bys mohl s Míšou jako první cizí to... prostě souložit", řekl to a bylo to venku.

"Což o to, taková nabídka se v mém věku neodmítá", konstatoval jsem potěšeně. "Míša je hezká mladá ženská kypící zdravím, každé mužské oko na ní jistě spočine s chtíčem v pohledu, každý ji jistě očima vysvléká a jsem přesvědčen, že je na co se dívat... a tady Jeník je na vás patřičně hrdý
"Ale Michalo, já jsem starý kozel...,je mi třiašedesát, vidíš, že už jsem jaký jsem, s břichem, šedivý a proplešatělý, tedy žádný Tom Cruise nebo David Beckham. nemám žádné bicepsy ani pekáč buchet...", podivil jsem se. "Také nemám žádnou dvaceticentimetrovou okurku..."
Víš, mě na vzhledu zase až tak nezáleží, tedy pokud to není nějaké vypasené prase nebo vyzáblá rachitida..., důležitější je chování a sympatie... a taky máš jistě spoustu zkušeností... Od tebe to bude jako lekce, ty nebudeš milenec, ani ten příprcník, jak to nazýváš, ale takový zkušený lektor", řekl k tomu Honza.
"A s tou délkou penisu se netrap, já ho mám ve ztopoření jen čtrnáct centimetů, to jsi na tom o ždibec lépe", řekl mi skoro chlácholivě Honza.
"No a kdy a kde by jste to jako chtěli to... uskutečnit?" zeptal jsem se k věci.
"Tak v té chatě co bydlíme?" řekla Míša.
Koukl jsem na hodinky. :No za půl hoďky půjdu za manželkou, pak na oběd, tak ve dvě nebo vetři odpoledne tam u vás?"
"Jo, ve tři... Mi odpoledne zůstaneme tam, k vodě nepůjdeme, tak tam přijď", řekl Honza.
"A fakt to myslíte vážně, neděláte si jen ze starého chlapa srandu?" zeptal jsem se znovu. "Já ale kondom nepoužiju", připomenul jsem jim.
"No o to víc to bude vzrůšo, protože Míša má, myslím, plodné dny...", řekl Honza trochu nejistě.
"Kolikátý den po menzesu máš?" byl jsem věcný.
Michala sáhla do lýkové kabely a vytáhla mobil. něco tam prstem hledala a pak řekla: "Nooo, tak to bude fakt riziko, je to dvanáctý den, to je tak den možná dva před ovulací"
Raději jsem nic neřekl, aby si to nerozmysleli a obrátil jsem list na to, co mají o letošním létě ještě v plánu. Dozvěděl jsem se, že si ještě zajedou tak na deset dní na Slovensko do Nízkých Tater, že mají rádi pěší tůry po kopcích a horách. vyprávěli, kde už všude byli a že nemají rádi vyložené válení se u moře.

Bylo půl dvanácté, tak po té, co mi Honza na mobilu ukázal tu chatu, kterou si na tento týden pronajali, rozloučili jsme se a já juchal do našeho penzionu za manželkou a švagrovou s tím, že pak zajdeme na oběd. tedy přesněji, zajedeme. Ve vedlejším pokoji bydleli manželé Krausovi z Kutné Hory s nimiž jsme se hned na počátku zřečili. Oni tam byli autem SUV-čkem Kia a tak nás na obědy brali všechny tři s sebou do Karlova, kde byl motorest a asi dvě restaurace.. No samozřejmě se mne manželka vyptávala, co jsem celé dopoledne dělal a kdy ona s Táňou byla, samozřejmě jsem slyšel nějaké narážky ohledně očumování ženských, ale že prý jí to už nevadí, že ať se podívám, když už oba můžeme do pr...do zadele. Já taktně mlčel a v duchu jsem si říkal: "Jo má milá, kdybys jen věděla, kam a za kým odpoledne půjdu a co tam budu dělat, to by tě asi ani ve snu nenapadlo"
No, najedli jsme se, zaplatili a vrátili se s Krausovými k našemu penzionu. Mohla být jedna hodina a něco. Já byl jako na trní. Sprchu jsem dát nemohl, to by se asi žena divila, proč se sprchuji, když zase půjdu k vodě a budu se v ní cachtat. Tak jsem se alespoň oholil a dal si do podpaží a na krk antiperspirant a deodorant. Načež jsem vzal své věci na koupání a vypadl. Přiznám se, že jsem byl nervózní a natěšený jak puberťák před prvním šukem. Protože bylo brzy, tak jsem se jen tak procházel po okolí a také jsem se snažil nenápadně najít tu chatu Miriam. No našel jsem ji.


Byla to zděná patrová chata bíle natřená se sedlovou střechou a pod ní mansardou- Před ní byla terasa s takovým tím bílým plastovým nábytkem. Kolem pěkný pozemek s posečenou trávou. Taková chata někde u rybníka by se mi líbila.

No, jen ten čas se vlekl a já se těšil jak malý Jarda. Jak se v mém věku říká, Vánoce jsou častěji...

No, ale kdo si počká, ten se dočká, za dvě minuty tři jsem vstoupil vrátky na ten pozemek a ti dva, Míša s Honzou seděli na terase a něco popíjeli. Michala měla na sobě letní bílé, červeně puntíkaté šaty bez rukávu, dole nad kolena a s větším výstřihem.
Tak pěkného odpoledne vám přeji", " ozdravil jsem a dostalo se mi odpovědi.
"Chceš něco k pití?" zeptal se Honza.
"Jo nějakou kolu", řekl jsem a sedl si do křesílka k nim. Michala odešla pro pití a já se zeptal: "Tak co, jak je?"
"Ale no, na jednu stranu se na to těším a na druhou stranu mám v sobě jisté pochybnosti", řekl on.
"A tvoje žena?" byl jsem zvědavý.
"No tak je to poprvé, je to nezvyk, něco nového, ale neboj se, nerozmysleli jsme si to", ubezpečil mě Honza.
Michala donesla pikslu Coca Coly a já se toho vychlazeného moku s chutí napil.
Ten mladý pár byl to moc milý, hlavně ta Míša, která těma svýma velkýma modrýma očima jakoby přímo lákala k mrdu. Její trojky kozy, které se napínaly pod lehkou látkou a zadek, který obepínaly, to by nenechalo žádného chlapa chladným. Když se nahnula nad stolek, tak jsem jí zíral přímo do výstřihu, kde byly napasované její prsa. Neodolal jsem, sebral odvahu a s omluvou: "Pardon..." jsem jí stáhl výstřih dolů. Obě ňadra byly volné a já se kochal jejími temně růžovými bradavkami, které jí stačily ztvrdnout vzrušením. Protože jen ztuhla a neřekla proti tomu nic, tak jsem jí druhou rukou jsem jí zajel pod spodek šatů. Mile mne překvapilo, že pod nimi neměla kalhotky, jsem jí hladil půlky a stehna.
"Nepůjdeme raději dovnitř?" zeptala se, ale byla to spíš výzva.
Pustil jsem ji, my se s Honzou zvedli a šli jsme za Michalou. Prošla obývákem, kuchaní a pak po dřevěných schodech nahoru do jedné ze dvou ložnic. Tam kam vešla už bylo ložní z manželského letiště dáno pryč, bylo tam jen prostěradlo. "Připravili se", pomyslel jsem si.. Hned jsem si stáhl triko a pak kraťasy. Byl jsem jen v boxerkách. Objal jsem ji a znovu se omluvil, že na ústa ji líbat nebudu, že ta patří jen Honzovi. Objal jsem ji a pak se samozřejmostí sobě nevlastní, která mne samotného překvapila jsem z Michaly přetáhl přes hlavu ty letní šaty. Najednou tam tedy stála přede mnou nahá. Honza si sedl vedle postele na takový taburet a byla na něm vidět nervozita, vzrušení i napětí. Sám jsem si sundal boxerky a obnažil před nimi svůj zatím zhruba polotuhý penis, který se probouzel k životu.
Stáhl jsem Michalu na postel na kterou se posadila. I ona byla očividně napjatá.
Bez problému jsem ji hladil, objímal a líbal ta božská prsa. Pak jsem ji položil na znak a lehce přejel po Venušině pahorku. Poprvé jsem viděl to, co jediné z ní zatím zůstávalo skryto mým očím, totiž krásně vyholenou hladkou kundu. Vypadala tak lákavě, že jsem neodolal a musel jsem ji políbit na bradavku a jazykem ji obkružoval, kdežto druhý prs jsem hladil a pomačkával. Michala začala rychleji dýchat. Mačkal jsem jí je, olizoval, žužlal, prostě jsem si s jejím poprsím a natrčenými bradavkami hrál asi deset minut. Pak jsem jí řekl: "Teďka mi rozevři stehna, Míšo, ukaž mi ten svůj poklad!" Obrátila hlavu na Honzu, ale ten pokývl.
Já se přesunul tak, abych tam k ní mohl, rozevřel jsem jí stehna a přisál se na kundu.
Trochu s sebou cukla, snad zatajila dech, ale já jí začal prsty zpracovával a ohmatávat velké i malé pysky, rejdil jsem jí jazykem ve štěrbině, po poševním ústí i poštěváčku.
Její dech se stal přerývanějším a hlasitějším. Já ale pokračoval v lízání její pochvy.
Zastrčil jsem jí jazyk do otvůrku a co to šlo do pochvy a hltal její šťávy.
Kmital jsem svým jazykem v široce rozevřené pochvě mezi chvějícími se stydkými pysky a po poštěváčku.
Michala sípavě polohlasně ze sebe vyrážela: "Jhooo...anoooo....eštěééé...vííííc!!"a za chvíli přirážela jako šílená svou mokvající kundou proti mým ústům až z toho zmárala slastí. K tomu jsem přidal i dva prsty a jimi jsem jí pronikl do pochvy a šukal jsem jí prsty čím dál rychleji až se Míša kroutila blahem a tekla slastí. Pořád ze sebe vyrážela: "Jee...jee...jhee...jhe...hee...hee...! Už...úúúž...už bhu...duuu … ÁÁÁÁ!!!“ zakřičela a vzepjala se do oblouku, dělaje břichem most.
Už jsem ji ani sebe nechtěl dál mučit. Ocas už mi stál a tak jsem nad ni nalehl mezi stehna a doslova jsem jí ho vrazil do pochvy pěkně na ostro.

"Ijhééééééžiš!!!" vyjekla a oči měla jak dvě modré studánky. Ta slast, jak mi její poševní svaly sevřely ocas způsobila, že jsem se málem udělal jako nadržený puberťák. Ale nechtěl jsem, aby to tak rychle skončilo a ovládl jsem se. Začal jsem v ní pomalu, ale hezky až na doraz jezdit ven a dovnitř, ven a dovnitř. Pak už mi to nestačilo a začal jsem jí šukat kundu tvrdě, narážeje žaludem na dělohu. Svíjela se pode mnou, jak jsem jí žaludem narážel na děložní čípek. Michala sténala: "Hah...hah...jah...aaah!!!" a nohy měla najednou do praku. To blaho bylo pro mne nepopsatelné. V ocasu mi trnulo, v žaludu běhali tisíce mravenců a slast mi zatemnila mysl. Už jsem netoužil po ničem, jen jsem se chtěl vysemenit do té mladé samice a třeba ji i oplodnit, když neberu tu hormonální antinu. Najednou jsem ho do ní co nejvíce zarazil, všechny svaly se ve mě zatnuly, vyhekl jsem, trhl sebou, v penisu mi zacukalo a s pohledem na Michalu, které byla také jako v transu se mé výtrysky semene cpaly na její děložní čípek a snad děložním hrdlem až do dělohy. Michala se přitom znovu udělala a vyrážela ze sebe: "Jheee...jhéééé...já to cítím... The...plo, cítím tho...theplooo".
Vytáhl jsem ho z ní až když mi zvadl a z uvolněné pochvy jí vytékal čůrek mého spermatu a zemdleně jsem se rozvalil na jejím bříšku a hlavu položil mezi božská prsa. Vybavil jsem si, jak se s mými přírazy rozvlnily jako příboj a blaženě jsem se usmál.
Po chvilce jsem se nadlehčil na loktech, abych ji moc neválcoval a zahleděl jsem se na její obličej. Přicházela z extáze pomalu zpátky do reality. Najednou se pohoda kamsi vytratila: „Proboha, tys to do mě všechno nastříkal!? Ježiši to se nemělo stát..." , bědovala zmateně.
Jenže jen jsem se vydýchal, začal jsem jí zase ústy zpracovávat bradavky a Míša opět zjihla. Zase jsem jí začal prsty rozehrávat etudy ve štěrbině mezi pysky, kde bylo tak přívětivě teploučko a kluzkoučko. Můj kabrňák se asi i díky doplňku stravy zase zmátořil a začal se stavět do pozoru. Jak se můj žalud dotkl její kundy, zase se mne zmocnila ta nezřízená touha, ten rozmnožovací pud.
Stačilo trochu přitlačit a můj tuhy ocas se zvolna zasouval, aby zaparkoval ve sladkém vězení. Uvědomil jsem si další, velice příjemnou skutečnost. Obvykle jsem po nasazení a zatlačení vklouzl do nastavené vagíny jako do maminky. Jenže její dírka byla neobvykle těsná. Ale přesto jsem do ní projel až zasemeněné děloze jsem a byl jsem v Michale až na doraz. Ten pocit sevření byl tak rajcovní, že jsem musel zpomalit kopulační pohyby. Když už mi osud dopřál takovou nenadálou, božskou mrdačku, chtěl jsem si to pořádně vychutnat. K mému vzrušení přispívalo i to, že jsem viděl na jejím obličeji, jak si tu mrdačku prožívá. Snaživě jsem ji napichoval a reguloval jsem si stupeň svoji slasti. Odbyla si již několikáté menší vyvrcholení, při kterém se vždy vzepjala, vykřikla a pak na chvíli odpadla. V tu chvíli jsem na okamžik znehybněl, abych nechal opadnout své stoupající vzrušení a po chvíli jsem ji začal mrdat znova.
Když už to trvalo s tím druhým číslem asi čtvrt hodiny, najednou řekla: "Já chci teď nahoru, lehni si na záda. Bez řečí jsem ho z ní vytáhl a udělal co chce.
Celá natěšená se nad ním rozklekla, zavedla si mého pinďoura přeměněného v habrový kolík na okraj štěrbinky a začala pomalu dosedávat. S rozkoší vnímala, jak jí ocas pomalu, přesně podle jejího dosedání, vniká do toho tunýlku lásky a postupně ji celou příjemně vyplňuje. Dosedla na doraz a vychutnávala si ten blažený pocit vyplnění. Já zatím zespoda vztáhl obě ruce a vzal jsem do obou dlaní její, vlastní váhou prověšená prsa. Pak jsem je lehce sevřel a začal je zkušeně prohmatávat, prohňácávat a masírovat. Tato masáž jen znásobila slastné vzrušení, které se ji asi rozlévalo z vagíny do celého těla. V mírném záklonu se začala se pomalu pohupovat. Její tempo se s rostoucí rozkoší stále zvyšovalo a přinášelo i mi nemalé potěšení. Těsná kunda jej nezvykle pevně svírala a pocit nebeské slasti stále stoupal. Bylo mi jasné, že pokud nezasáhnu, dospěje velmi brzy k vyvrcholení. Usoudil jsem, že by to byla škoda a proto jsem si ji přitáhl na svoji hruď a rukama ji naznačil, aby zanechala kopulačních pohybů a zcela znehybněla.

Když po chvíli oboustranné vzrušení poněkud opadlo, změnili jsem zase polohu. Přiměl jsem Michalu, aby zaujala polohu na pejsky a přiklekl za ni. Popadl jsem ji za zadek, palci jí rozevřel pysky a opět jsem ji svým ocasem vycpal, až vyhekla. Začal jsem do Michaly přirážet, ale tentokrát jsem to chtěl už dotáhnoz znovu do vítězného konce. Začal jsem ji projíždět dlouhými tahy. Vyjížděl skoro až ven, abych jí ho tam vzápětí prudce zarazil až na doraz. Nesmírně mne při tom rajcoval její širší zadek s výraznými boky., za které jsem se z počátku přidržoval. Potom jsem se poněkud předklonil, lehce ji nalehl na záda a začal si pohrávat s visícími prsy, které se dosud v rytmu přírazů pohupovaly jako zvony. Blaženě při tom sténala a mě to připadalo jako rajská hudba. Jednou rukou jsem ji zajel na kundu, začal jsem jí jemně masírovat poštěváček a zajížděl i mezi pysky, dolů až tam, kde mezi závojíčky kmital můj pták. Bylo to boží. Dlouhé minuty ji vyklepával matraci a citlivě si hlídal stav svého vzrušení. Mé břicho pleskalo o její hýždě, naše spolupracující pohlaví vydávala mlaskavé zvuky. Takto jsem Míše nekompromisně plenil kundu asi deset minut, ale jak jsem cítil vzůstající napětí, které bylo jako vřelé mléko stoupající vzhůru k okraji hrnce, začal jsem přidávat na tempu jako hřebec v cílové rovince Velké Pardubické. Pak jsem přirazil naposledy, zase to mnou trhlo a už jsem na Míšinu dělohu vpouštěl úlevně špric za špricem své sperma, funíc u toho. V této blažené euforii jsem v ní vydržel asi minutu, než se mi povadlý zmenšil a sám z ní nevyklouzl.
Misia finita est!
Chvíli jsme oba nehybně leželi na té posteli, ona na břiše a já na boku a vydýchávali to.
Pak jsem se posadil a Honza řekl: "No tedy... to bych do tebe neřekl... To bylo něco..." a Michala na to s úsměvem přikyvovala. Pak si sáhla do rozkroku a mezi prsty měla moje semeno. "Tedy tys mi tu kačenu tak zasemenil. No snad jsi mi neudělal děcko", pronesla s obavou v hlasu. "Tak mě by se líbilo být otcem vašeho prcka", rýpl jsem si.
"Těhotné bříško ti bude slušet", dobíral jsem si ji.
"Dej pokoj, snad ne", řekl on.
"Jo, to je viz major... Boží vůle, cesty elektrického proudu a mých spermií jsou nevyzpytatelné. Jestli chcete, můžeme dát zítra repete", nadhodil jsem
"To už raději né, to už by bylo fakt riziko", řekla Míša a odbelhávala se nakračujíc ze široka dolů do koupeny do sprchy.
My si s Honzou vyměnili na sebe telefony a emailové adresy, sešli jsme dolů, já vzal svoje věci a šel jsem místo sprchy k vodě ten pot a to sexuální pyžmo ze sebe smýt do vod rybníka.

Večer jsem zase před ženou a švagrovou musel hrát divadlo spokojeného vodního čochtana a večer jsem usnul jako nemluvně.

Ráno po snídani jsem na devátou šupajdil k vodě, ale ať jsem se díval jak jsem se díval, "své" mladé jsem neviděl a to jsem prošel celou louku. Opaloval jsem se, koupal a vyhlížel je, ale nic. Nedalo mi to a na jedenáctou jsem se vydal k chatě Miriam. Když jsem tam dorazil, jejich auto tam nebylo a nějaká žena tam něco dělala. Tak jsem se jí zeptal a ona mi řekla: "Tak to jste je o čtvrt hodiny prošvihl, pane. Oni mi volali, že odjíždějí o den dříve. Já tu už jen převlékám povlečení a uklízím pero nové rekreanty co přijedou v sobotu."


No, co dělat. Už jsme se nepotkali a mě jen mrzí, že nevím, zda jsem tu Michalu Honzovi zbouchnul či ne. No, vzhledem k tomu že jsem pozitivní, tak doufám že ano.
Autor Fanouš, 07.05.2020
Přečteno 6264x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

... milé :-)

07.05.2020 17:52:53 | CITLIVĚNKA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí