Hranice snesitelnosti

Hranice snesitelnosti

Anotace: celá povídka je fikce, osoby a místa jsou vymyšlené.

Stalo se to uprostřed prázdnin. Má kamarádka mě pozvala na víkend na její chatu, celý víkend s námi měl být i její nový přítel, kterého jsem vůbec neznala a jelikož svou kamarádku znám už od dětství, čekala jsem gentlemana. Když jsem dojela, uviděla jsem její auto před chatou a slyšela hudbu, která byla hodně nahlas.

Neklepala jsem, protože přes tu hudbu by to ani nebylo slyšet. Dveře byli odemčené, tak jsem vešla dovnitř. Začala jsem je hledat a nakonec jsem je i našla, jen jsem nečekala, že je najdu v takové situaci. Když jsem totiž vešla do kuchyně uviděla jsem je jak se milují na kuchyňské lince. Nemohla jsem se ani pohnout, i když mi bylo do smíchu. Jakmile mě spatřila vykřikla leknutím a seskočila z linky. Její přítel si rychle navlekl kalhoty. Po chvíli trapného mlčení jsem promluvila jako první tím že jsem je pozdravila. Kamarádka se přestala červenat, chytila svého přítele za ruku a přitáhla ho ke mně.

Představila mi ho jako Marka. Mark mi podal ruku a omluvil se za tuto pro mě vtipnou a pro ně nejspíše trapnou situaci. Po krátkém dialogu jsem si šla vybalit věci a převléct se do plavek. Ve sklepě totiž mají vířivku a tu jsem si nechtěla nechat ujít. Když jsem si vlezla do vířivky, uvolnila jsem se a začala relaxovat se zavřenýma očima.

Nevšimla jsem si že do sklepa někdo přišel ale šíleně jsem se lekla, když jsem pocítila něčí ruce na mích ramenech. Rychle jsem se otočila a uviděla usmívajícího se Marka. Když jsem se ho zeptala, co dělá, řekl mi, že to bere jako omluvu za tu nepříjemnou situaci v kuchyni. Sice mi to přišlo zvláštní ale, jelikož se choval, jako gentleman nechala jsem ho, aby mi ramena namasíroval. Po chvíli si vlezl za mnou so vířivky a začali jsme si povídat o všem možném. Z kama pochází, co dělá, jeho koníčky atd.

Po nějaké chvíli se mi chtělo z vířivky vylézt, ale on mě chytil za ruku a zeptal se mě, jestli mam přítele, to už mi přišlo trochu nevhodné, ale odpověděla jsem mu, že jsem se nedávno rozešla. Když mě pustil, vyskočil z vířivky dříve než já a podal mi ručník. Já mu poděkovala a zeptala se ho kde je Alice.

Odpověděl mi, že dělá večeři a že až se převleču, bude rád, když s nimi povečeřím.

Když jsem přišla do kuchyně už na mě čekali, Marek stoupl a odsunul mi židli, když jsem si sedala, přisunul ji zpátky. Myslela jsem si, že i když měl zvláštní otázku, je to jistě hodný a milý muž, alespoň jsem z něj získala takový pocit. U večeře jsme se smáli a povídali si, když v tom najednou přišlo téma: sex. Toto téma mi nikdy nedělalo problém, ale neměla jsem ráda, když se mě někdo vyptával na detaily, které by si měl alespoň podle mě každý nechat pro sebe. Marek se mě zeptal, jestli mám ráda anal, jestli to mám ráda tvrdě nebo jemně a já nevěřila vlastním uším, myslela jsem se, že se budeme bavit typu: první sex a naše humorné příhody kolem sexu ale ne ze se mě bude ptát na to, jak to mám ráda. Alice celou dobu bedlivě naslouchala a já odpovídala jedním slovem, občas jsem se snažila přejít na jiné téma ale Marek a Alice se nedali jen tak odradit.

Po večeři, jsem neměla náladu se s nimi o čemkoliv bavit a tak jsem navrhla, že se půjdeme dívat na filmy. Souhlasili a Alice šla udělat popcorn. S Markem jsme vybírali filmy, které měli její rodiče ve skříní pod televizí. Ve skříni byli komedie, horory, scifi, romantické a pak jsme narazili na porno. Marek si výhradně porno začal prohlížet a zeptal se mě, jestli se nechci dívat na, jak sám řekl: ,, lechtivé filmy“ odpověděla jsem, že radši ne a vybrala horor.
Po chvíli dívání se začala Alice s Markem líbat a mazlit se. Mě to přišlo roztomilé a sledovala jsem film, abych je nerušila. Po chvíli jsem se na ně podívala a měla jsem chuť se pozvracet. Marek Alici přede mnou strkal prsty do pusy a pak do kalhot, to už jsem si řekla, že by stačilo, omluvila jsem se, že se mi chce spát a že si půjdu nahoru lehnout. Oba dva si mě ani nevšimli a ve svých hrátkách pokračovali dále. Když jsem šla nahoru absolutně jsem nechápala, věděla jsem že Alice je velmi otevřená všemu co se sexu týče a že slovo stud je jí cizí ale takové věci dělat přede mnou? Chápu, že jsou mladí a chtějí si mládí i užít ale mohli alespoň jít do ložnice.

Když jsem se osprchovala a vlezla si do postele, vysvlékla jsem si tílko, protože bylo léto a mě bylo šílené horko ale ani ve snu by mě nenapadlo, co se stane dál.

Když už jsem skoro spala, ucítila jsem na svých zádech něčí ruku. Než jsem se stačila otočit. Ta ruka mě prudce otočila čelem k matraci. Nechápala jsem co se děje a měla jsem strach. Když jsem na svém těle ucítila, že na mě někdo sedí, otočila jsem hlavu a uviděla Marka. Byla jsem naštvaná a vyděšená ale proti jeho váze jsem neměla nejmenší šanci, chtěla jsem křičet, ale druhou ruku mi dal pevně na ústa.

Přiblížil se k mému obličeji a do ucha mi zašeptal, ať nekřičím, že stejně Alice spí jako dřevo a že si to jistě spolu užijeme. V tu chvíli mi došla všechna trpělivost. Podařilo se mi ho kousnout do ukazováčku a shodit ho na zem. Začala jsem utíkat a chtěla jít za Alicí, jenže na schodišti mě chytil a zatáhl mě do koupelny. Tam mě dal tak silnou facku že jsem omdlela a vzbudila se asi o pár minut později, když jsem slyšela jeho vzdechy a cítila bolest na intimním místě. Uvědomila jsem si, že mi ruce pevně drží těmi svými a že mi zalepil pusu lepicí páskou.

Začala jsem brečet a vzpírat se ale nemělo to žádný účinek. Mark doslova skončil to, co začal, uvolnil mi ruce a ústa, po tváři mi neustále tekly slzy a on seděl na kraji postele a díval se na mě s tím svým úsměvem.
Bylo mi na zvracení, chtěla jsem křičet a mlátit ho ale nemohla jsem se ani pohnout. Po chvíli se zvedl a odešel z pokoje. Celou noc jsem brečela a ve sprše se drhla, až jsem měla červenou pokožku.

Na druhý den jsem na nic nečekala, sbalila jsem všechny své věci a chtěla odejít z tohoto pekla. Alice mě uviděla v přízemí a s údivem se mě ptala kam mam namířeno. Nemohla jsem se na ni ani podívat, a když jsem jí chtěla říct, co se stalo, přišel Mark a zeptal se mě, jak jsem se vyspala. Ten šmejd, dělal, jako kdyby se nic nestalo.

Odpověděla jsem jim, že musím domů, protože máma je v nemocnici a já musím za ní. Mark mi nabídl, že mi odnese věci k autu ale než jsem stačila říct ne, vytrhl mi kufr z ruky a šel k autu napřed. Alice se semnou rozloučila a řekla ať jí pak zavolám jak dorazím. Jediné co jsem udělala bylo že jsem přikývla.
Mark čekal u auta, otevřel auto a dal mi tam kufr, poté mi otevřel dveře a čekal, až nastoupím. Když jsem si sedla a chtěla zavřít dveře, přidržel je a jediné co mi řekl, bylo: ,, Mohli bychom si to někdy zopakovat ne? Ale jestli se rozhodneš Alici cokoliv říct popřu to a sama dobře víš, že více uvěří někomu, koho slepě miluje než nahraditelné kamarádce, nemyslíš?“ v tu chvíli jsem mu na to řekla jediné :,, Jsi svině, jsi mi odporný, pochybuju, že se ještě někdy uvidíme a doufám, že za to jednou zaplatíš“ jediné jeho zareagování byl jeho úsměv. Zavřel dveře a já odjela.

Nejhorší je na tom to, že ti dva se o půl roku později vzali. Do dnešního dne jsem ani Alici ani Marka neviděla, nešla jsem jim ani na svatbu. Na všechny jejich pozvánky odpovídám jen tím, že nemám čas kvůli práci a škole.
Autor Sopheriel, 09.05.2016
Přečteno 889x
Tipy 2
Poslední tipující: Forewer1304
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí