Onanista v borůvčí

Onanista v borůvčí

Anotace: Tedy to byl zážitek při sbírání borůvek, hahahaha

.
S dvěma kámoškami jsme se takhle v létě vydaly na borůvky.
Bude koláč, to si dáme, zpívaly jsme si vesele po cestě do lesa.

V Novém Boru, kde jsem tehdy byla na dovče, byly lesy hluboké a plné borůvek.
To v Praze je tak leda perdlajs.

Tak si to tak šlapeme, když jsme si všimly, že za námi cupitá nenápadně nějaký mládenec.
Byl trochu stydlivý, protože, kdykoliv se některá z nás ohlédla, mrštně skočil do křoví nebo za strom. Tedy to jsme si myslely a měly z toho legraci.

Tak nám cesta pohodově ubíhala v ohlížení a chichotání nad tím nesmělým klučíkem.
Byl docela hezký, tak co by ne, že?

Když jsme dorazily na borůvkové loviště, hoch se náhle někam ztratil. Nu co, zábavy holt konec, jde se makat.
Daly jsme se do sbírání, když tu mou pozornost upoutal pohyb kousek ode mě, asi tak 5 metrů vedle stromu.

Podívala jsem se pozorněji a zůstala jen nevěřícně čučet s pusou dokořán.
Vedle stromu stál onen mladík, kalhoty u kolen a "jel" po "něm" s očima toužebně upřenýma na mě, jako zběsilý.

Chvíli jsem se nemohla strachy ani hnout a hlas se mi někam ztratil.

Když ochrnutí pominulo, začala jsem křičet na kamarádky, které byly kousek ode mě:

"Holky, támhle u stromu je ten kluk a honí si ho!!!"

Zvedly hlavy od borůvek a nedůvěřivě se zahleděly ke stromu. V první chvíli si myslely, že mi přeskočilo.

Pak nevěřícně vyvalily oči, jako já a začaly na něj naštvaně volat, ať táhne.
Kluk si mrštně natáhl kalhoty a zmizel pod kopcem.

Když jsme se trochu uklidnily z toho hnusného zážitku, sklonily jsme se opět k borůvkám.

V tom se hoch vyloupl opět, tentokrát uprostřed borůvek, zase asi kolem pěti metrů od nás a "jel".

To jsme se už tolik nebály a zvýšenými hlasy jsme ho bleskově odehnaly.

Pak jsme popošly kousek dál, pod takovou nevysokou skálu a sbíraly dál.

V tom kouknu nahoru na vršek a on tam zase!!!

Tak to jsme se už začaly řehtat jak praštěné, vzaly do ruky klacky a s hlasitým chechtáním se pustili za ním.

Hnaly jsem ho, až na kraj lesa a dívaly se, nezadržitelně se chechtajíc, jak pádí po pěšině do města.

Kluk to potom raději už vzdal a my v klidu a ve veselé náladě dosbírali určené množství borůvek.

Měly jsme dobrou náladu a chechtaly se ještě celou cestu domů.
Autor vandule, 01.12.2015
Přečteno 607x
Tipy 3
Poslední tipující: Nikytu, enigman, Jort
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

taková lehčí k pobavení...

Jen nevinná poznámka: Název zbytečně napovídá, co třeba "Honění v(z) borůvčí" či tak nějak...

21.06.2017 13:14:10 | Špáďa

Kurňa, to to s Tebou koukám zacloumalo, co? Nech si ty dvojsmyslnosti, jo? Díky :D

12.07.2017 14:52:52 | vandule

Výborné, pobavilo. K takovému běhu bych se taky přidala. S nima se člověk nesmí mazat. :-) :-) A nebo, co prý na ně ještě platí: "Jupí!" :-DDD

26.01.2016 19:41:47 | Nikytu

jo? Zakřičet radostně JUPÍÍ ??? Hahahaha, tak uvidím, jestli ještě nějakého potkám, vyzkouším ;)

09.03.2016 13:19:08 | vandule

místo aby jste ho podpořily tak vy na něj s klackem...

03.12.2015 13:08:43 | enigman

Podpořily? A jak? ;) :D Sem s tím :D

04.12.2015 11:26:31 | vandule

...a já pořád proč se chodí na borůvky...:)

01.12.2015 21:11:34 | Jort

Hahahahaha, Tys mě teď odhalil :D :D :D

01.12.2015 22:59:59 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí