DŘÍVE NEŽ...

DŘÍVE NEŽ...

 

Vím o tom, že jsi v pokoji a vím, že tam jsi sám. Tuším, že stojíš u okna a tuším i všechny zábrany, které ty máš a já už ne. Protože o všem daleko víc přemýšlíš. Brzdíš sám sebe. Tohle zvládneš. Jenže co naplat, miláčku, mně ubrzdit nedokážeš. Nemůžeš zastavit holku, co právě drze bere za kliku, aby bez dovolení narušila tvou samotu. Nemůžeš jí říct: „Nezhasínej!“, když natahuje svou ruku ke spínači. Nemůžeš jí to říct, a nedokážeš to ani zašeptat. Protože není dost dobře možné přinutit se vypustit z úst něco, co sám nechceš. Ty toužíš po té holce. Máš ji rád. Máš ji rád tolik, až tě to někdy děsí.  Ale nemůžeš si pomoct. Dostala se ti pod kůži, do srdce. Máš ji všude.

...

To proto teď stojím za tvými zády a ty na svém krku cítíš můj dech. Kolem nás je černočerná tma. Spousta tmy. A já ti šeptám do ucha, že ať se stane cokoli, nemusíš se bát. Protože právě ta tma je tvým spojencem. Co všechno skryje. Pohltí. Spolkne. A utají i rozpaky. Červeň, co se usadila v tváři. Však jenom na tvé, lásko, protože já už se dávno červenat neumím, odpusť.

Ta černá tma je milosrdná. A dovolí ti přijmout všechno, čeho by ses za světla snad i bál. Dodá ti odvahu. Nebránit se. Mým dotekům, které jsou zatím pořád ještě nesmělé. Něžné. Ale které už za chvíli budou mnohem odvážnější. Tak jako já. Já sama. Protože mně každé setkání s tvým tělem dráždí. A nesmírně láká. Cestovat po něm, poznávat, navštívit tě všude. To je, co bych teď chtěla.

Však ještě něco chci. A dokonce snad víc. A i proto jsem zhasla. Zhasla jsem, abych viděla. Tou tmou jsem pohltila nejen tvoje rozpaky, ale i celý okolní svět. A já teď můžu nerušeně vnímat, o čem jsi. Můžu se pokusit přicházet na to, co se stane, ještě dřív, než se to stane. Můžu se pokusit tě odhadnout. Cítím každý záchvěv tvého těla, i ten sebenepatrnější a dokážu i slyšet zasténání, které bys přede mnou rád utajil, ještě o vteřinu dřív, než se ti i proti tvé vůli vydere z úst.

...

Miluju tyhle chvíle. A miluju i tebe za to, že mi je dáváš. Protože každé takové „DŘÍVE NEŽ“ pro mě znamená zatraceně moc. Možná, že i víc, než pro tebe. Určitě víc, do háje!!!

Autor cappuccinogirl, 09.09.2023
Přečteno 166x
Tipy 17
Poslední tipující: Misha, IronDodo, Špáďa, MatyhoZmaty, mkinka, narra peregrini, jort1, Krahujec, Žluťák, Fialový metal, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Podaný obraz představ v decentním hávu vyvolá často mnohem silnější erotické představy než nahota a porno. Zde jsem právě natrefil na další důkaz.

14.09.2023 11:36:35 | Špáďa

Wow, z tohohle ccino tuší POCHVALU... děkuji, že jsi se začet, děkuji že jsi se nebál popustit uzdu své představivosti. Děkuji, že co ccino jen lehce naznačilo, ty sis v své mysli dotvořil... a napil z pramene... ŽIVÉ VODY!!!! :-)

14.09.2023 11:48:01 | cappuccinogirl

Jaksemá buší.
A správně tuší.

14.09.2023 11:59:15 | Špáďa

Buší teď pumpa... výš???
A nebo kladivo?... To níž???
Jež chlapské... přesto často v rukou ženy???
Toť otázka pro ccino... že??? Nyní snad...:-)
Ó, mně opravdu baví...si s tebou takhle krásně hrát...
své pocity za slova uschovat
chovat se...jaksemá...i bez bušení! Nebo s ním???
Sním s tebou. Teď. Za bílého dne...v čase oběda...
Ó, běda ccinu!!!
Jsi úžasnej člověk, Špáďo, a já jsem děsně ráda, že jseš...tady...na modrý zdi!!!

14.09.2023 12:05:28 | cappuccinogirl

...no někdy je lepší zhasnout

10.09.2023 10:16:06 | jort1

Jorte, tyyy:-)
Pravdu máš sakryš...:-)
i ccino to ví, každej ví...
vlastně houby
kam ty bys mně to naved
nikdy nezhasínat
z povrchních důvodů
když nechceš, ani nikam nelez
když chceš, pak asi víš proč
něco oslovilo
tělo, duše...je to jedno
prostě chceš
a poselství napsanýho od ccina je až dole v textu...až v dříve než... :-)
JASAN???
neodpovídej
já vím, že jo
že mi rozumíš!!!

10.09.2023 10:23:05 | cappuccinogirl

Přesto však muž a žena... jak dvě puzzle jedný skládanky, on- síla, štít, ona- něha, teplo domova... OBA - LÁSKA
ale to je jen takovej romantickej pohled, ccino ví... jenže v horoskopu si cappuccinová holka přečetla, že ji čeká romantický září... tak asi i proto tenhle koment :-)

09.09.2023 22:13:43 | cappuccinogirl

To přeji uskutečnění a naplnění září, pokud v to vše věříš, protože myšleka má sílu...kdy se Tvůj milovaný objeví.

09.09.2023 22:25:06 | Krahujec

Kdy se můj milovaný objeví, to netuším... bo ccino nenidí za roh... takže se nechám překvapit tím, co přijde...a kdo přijde... no teď jsi vplul alespoň na pár vteřinek do mýho bytí ty, abys mi napsal hezounkej komentář...no a já snad vplula stejně příjemně k tobě, protože ses do mne začetl... děkuji a přeji hezký večer :-)

09.09.2023 22:33:22 | cappuccinogirl

Za tmy tajemno číší...složitosti ženy se mnohdy s nepochopením snoubí, což svědčí , že žena a muž jsou extrémně rozdílní tvorové.

09.09.2023 22:00:41 | Krahujec

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí