Mlžení o dni...

Mlžení o dni...

Anotace: Když múza nepřichází...

 ...Hnědé listí válelo se v trávě, umírajíc, tvořilo s ní kontrasty. Života a smrti…

 ...Tak jsem mu tu dvoukorunu dala. Ostatně bez ní by neodešel. Že prý si jde pro dýmáky. Tfuj tfuj na dvoukačku. To pro štěstí. Chlubil se oholenou tváří. Místo vody po holení vůně(?) rumu. Bezzubý.  Krve by se ve mně nedořezal. Kdyby chtěl.

 Zavál vítr, listí se hromadně snášelo ze stromů v parku. Všude žluto. Do obličeje mi nalétaly pramínky mých momentálně růžových vlasů. Všude růžovo. Aspoň na chvilku...

 Podzim, období mlh, vůní, barev a mžení. A mě nepolíbila múza. Pochodující houby? Ne, to se mi jen zase něco zdálo.

 U silnice v roští se ladně mihnul stín. Přes cestu mi pak přeběhlo vyplašené černé kotě. Zprava doleva.

 A nad hlavou proletělo nezvykle nízko tmavošedé blikající letadlo. Jako by se chystalo přistát. Tady? Okýnka bych spočítala, kdyby se mi chtělo.

 V hlavě mi hlodají prokletí básníci....

 Nasadím si na hlavu svůj jarmareční klobouk s krajkovou mašlí.

 Musím vymyslet, jak zaliju chrobáka do pryskyřice...

Autor Týna, 18.10.2012
Přečteno 534x
Tipy 1
Poslední tipující: Robin Marnolli
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nevim proč, ale tohle počtení mi dneska udělalo velkou radost:-)
(taky občas upustim zlatku...)

15.12.2012 11:02:08 | Robin Marnolli

Jsem ráda, že Tě to potěšilo :)

15.12.2012 11:11:29 | Týna

doufám že budeš zalívat chrobáka co zemřel přirozenou smrtí.. věkem :o)

20.10.2012 08:56:12 | hanele m.

Jasně že jo, neboj :) Taky mi dalo docela zabrat najít už mrtvýho :) Hledání jsem po dlouhý době vzdala a pak se jednoho dne přede mnou objevil na cestě, nožkama nahoru, z čehož jsem měla mírně morbidní radost :D

20.10.2012 18:46:20 | Týna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí