Pojištění

Pojištění

Anotace: ...chlapi v práci říkali (https://www.youtube.com/watch?v=OiYRTSjurrg)

"Chlapi v práci říkali, že mají levnější povinné ručení na auto. Že platíme zbytečně moc. Tak jsem si našel ten srovnávač a zadal to tam. Vychází mi o tisícovku levnější. Tak to pak někdy předěláme." Snažil se zaujmout moji pozornost manžel.

"Hm," broukla jsem na srozuměnou a dál jsem se pokoušela postavit věž z více než tří kostek. Od části na auto jsem stejně poslouchala na půl ucha. Tyhle záležitosti jsou výhradně v jeho režii. V tom mu plně důvěřuji.

Ovšem až nyní mi došlo, jak to vlastně je. "Mámo, pojď se podívat, to je ono!" Odvolává mě z kuchyně do obýváku. V televizi právě běží reklama. Hm, krásná modrá. Překrásné dlouhé vlasy. Ten svůdný výraz. Ta našpulená pusa. Ty dlouhé nohy a luxusní prsa. Ou tak tohle je ta nejvíc sexy reklama, jakou jsem kdy viděla. A pak že chlapi v práci říkali.

Mimochodem i já jsem se musela zeptat, co je to přesně za stránku, protože mi ten detail vlastně utekl. epojisteni přeci ;)  

 

 

Autor Vendina, 01.02.2015
Přečteno 302x
Tipy 2
Poslední tipující: Nespavec, MARKO
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To víš...
Zatloukat, zatloukat, zatloukat ;)

01.02.2015 17:40:33 | Nespavec

:D jo, jo, asi tak nějak

01.02.2015 18:44:40 | Vendina

A pak veř, že muži světu vládnou.:)

01.02.2015 12:29:31 | MARKO

;)

01.02.2015 18:45:20 | Vendina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí